Lillemor_Meg Skrevet søndag kl. 07:05 #181 Skrevet søndag kl. 07:05 Averyx skrev (9 timer siden): Nå må vi kanskje roe oss litt ned? Frank var en bra håndballspiller. Frank var en bra håndballspiller, men han ble regnet som "en løs kanon på dekk" på håndballbanen også. Heller ikke på håndballbanen ble han regnet som stabil, fordi han var en aggressiv spiller som hele tiden tøyde (og brøt) reglene, både på og utenfor banen. Etter at han sluttet med håndball laget han seg et alter ego "ActionFrank" som gjør alt for å skape "action", men som tråkker på alt og alle på veien, og er en drittsekk i alle sammenhenger. Han har sagt rett ut at han gjør alt for penger, og gir blaffen i alle andre så lenge han får betalt. 7 10
Averyx Skrevet søndag kl. 07:06 #182 Skrevet søndag kl. 07:06 Hulderen skrev (41 minutter siden): Jeg har sett videoklipp fra kampen. Hvorfor gikk Ole ned på kne? Mistet han balansen? Var det en måte å avbryte boksingen på? Jeg skjønner at det var galt av Frank å slå mot hodet til Ole i den situasjonen. Men jeg skjønte ikke hvorfor Ole havnet på kne. Er det vanlig i boksekamper? Det er ikke vanlig i boksekamper å legge seg som ei kjerring. Men nå var ikke dette en vanlig boksekamp. 3
anno19 Skrevet søndag kl. 07:46 #183 Skrevet søndag kl. 07:46 Alt sammen var bare pinlig😬 Hvorfor i alle dager skal de gamle fyrene der møtes i boksekamp? De er like usympatiske begge to, hva hadde de trodd skulle skje? Klemmetsen håpet på et «comeback» og Løke vet neppe hva han prøver å oppnå? Klippet av datteren til Klemmetsen som prøver å være kul når hun skal hilse på Løke er bare patetisk - det ser ut som noe Løke selv ville ha gjort😆 det tenkte hun kanskje ikke på?😂😂 3 2
Friluftsdame Skrevet søndag kl. 07:52 #184 Skrevet søndag kl. 07:52 Oppfordring til pressen: Vær så snill, ikke gi den løken mer oppmerksomhet… 11 10
Klossmajor Skrevet søndag kl. 07:53 #185 Skrevet søndag kl. 07:53 Hvis det er noe jeg respekterer Khabib Nurmagomedov for, er det at han ga seg mens leken er god. Flere kampsportutøvere burde ikke bare følge det eksempelet, men også la hanskene forbli liggende på hylla når man først innså at det var best å legge dem fra seg der. 1 3
Svart skjerm Skrevet søndag kl. 08:27 #186 Skrevet søndag kl. 08:27 Sett klipp av "boksekampen". Flaue greier. Synes "Action-Frank" nå kan få endret sitt kallenavn til "Frank Løpe". Tror det er første gangen jeg har sett en motstander løpe med ryggen til i en boksekamp. Har sett juniorgutter på 9 år med mer fightingspirit i bokseringen enn Frank Løpe. Håper det står noe i kontrakten om regelbrudd og disk. Bot eller ingen honorarutbetaling. Det er det eneste språket Frank forstår. Ole Lukkøye overrasket. På sine eldre dager har han faktisk blitt en veldig ok person. 8 8
Maiken2025 Skrevet søndag kl. 08:52 #187 Skrevet søndag kl. 08:52 Fått sett kampen å pinlig å se på ja. Løke skulle møtt opp i Oslo i går. Må ha vært flaut med team løke også. 1
NiceOrNothing Skrevet søndag kl. 10:55 #188 Skrevet søndag kl. 10:55 Klossmajor skrev (3 timer siden): Hvis det er noe jeg respekterer Khabib Nurmagomedov for, er det at han ga seg mens leken er god. Flere kampsportutøvere burde ikke bare følge det eksempelet, men også la hanskene forbli liggende på hylla når man først innså at det var best å legge dem fra seg der. Enig ! Det er noe med å gi seg på topp. 1
Fru Uperfekt Skrevet søndag kl. 11:14 #189 Skrevet søndag kl. 11:14 Averyx skrev (11 timer siden): Helt enig. Men Klemetsen burde heller ikke ha "lagt seg ned som ei kjerring". Det så heller ikke så bra ut. Men for all del, klovnekampen er over og det ble en verdig vinner. Tror forøvrig ikke at boksefansen bryr seg så mye om disse tullekampene, som kun handler om penger. Vel Løke skulle vært disket lenge før han ble, håper dette var siste gang jeg så feigen 5 3
Hulderen Skrevet søndag kl. 13:11 #190 Skrevet søndag kl. 13:11 Averyx skrev (6 timer siden): Det er ikke vanlig i boksekamper å legge seg som ei kjerring. Men nå var ikke dette en vanlig boksekamp. Hva mener du med «legge seg som ei kjerring»? Ole Klemetsen la seg ikke ned i det klippet jeg så. Derimot ble han løpt overende av Løke som dyttet ham ut av bokseringen med hodet først. Det så skikkelig stygt ut, flaks at Klemetsen ikke skadet ryggen! Det jeg lurte på var ikke de gangene Løke veltet Klemetsen, jeg lurte på hva/hvorfor Klemetsen gikk ned på kne og om det er vanlig i boksekamper. 7
Honey Dew Skrevet søndag kl. 14:02 #191 Skrevet søndag kl. 14:02 Svart skjerm skrev (5 timer siden): Sett klipp av "boksekampen". Flaue greier. Synes "Action-Frank" nå kan få endret sitt kallenavn til "Frank Løpe". Tror det er første gangen jeg har sett en motstander løpe med ryggen til i en boksekamp. Har sett juniorgutter på 9 år med mer fightingspirit i bokseringen enn Frank Løpe. Håper det står noe i kontrakten om regelbrudd og disk. Bot eller ingen honorarutbetaling. Det er det eneste språket Frank forstår. Ole Lukkøye overrasket. På sine eldre dager har han faktisk blitt en veldig ok person. Synes jeg så i en eller annen avis at løken ble diskvalifisert? Så bare overskriften. 1
Tiuren Skrevet søndag kl. 18:57 #192 Skrevet søndag kl. 18:57 Synes i motsetning til en del andre her at Mr. Løpe ikke bør slutte med dette. Siden han ser ut til å like bryting og MMA bør han utfordre en tilfeldig utøver fra disse idrettene. Om han våger 6
Hallepalle2 Skrevet søndag kl. 20:48 #193 Skrevet søndag kl. 20:48 Han klarer ikke en gang å tape med et snev av verdighet. 7 2
Nowayback Skrevet søndag kl. 21:28 #194 Skrevet søndag kl. 21:28 (endret) Nå vil han begynne med MMA og møte utøvere som Emil Meek. Og Kai Robin Havnaa i boksing. Satser på det skjer og at han får rundjuling og blir lam fra nakken og ned. Minner om selvinnsikten til Pete Becker (fra Friends) dette her! Endret søndag kl. 21:29 av Nowayback 3
M.H85 Skrevet søndag kl. 21:35 Forfatter #195 Skrevet søndag kl. 21:35 Lillemor_Meg skrev (14 timer siden): Frank var en bra håndballspiller, men han ble regnet som "en løs kanon på dekk" på håndballbanen også. Heller ikke på håndballbanen ble han regnet som stabil, fordi han var en aggressiv spiller som hele tiden tøyde (og brøt) reglene, både på og utenfor banen. Etter at han sluttet med håndball laget han seg et alter ego "ActionFrank" som gjør alt for å skape "action", men som tråkker på alt og alle på veien, og er en drittsekk i alle sammenhenger. Han har sagt rett ut at han gjør alt for penger, og gir blaffen i alle andre så lenge han får betalt. Ustabil gal fyr ja!! Og ikke en "bra" spiller var han. Null moral nå som da🤮🤮🤮 2 4
M.H85 Skrevet søndag kl. 21:37 Forfatter #196 Skrevet søndag kl. 21:37 (endret) anno19 skrev (13 timer siden): Alt sammen var bare pinlig😬 Hvorfor i alle dager skal de gamle fyrene der møtes i boksekamp? De er like usympatiske begge to, hva hadde de trodd skulle skje? Klemmetsen håpet på et «comeback» og Løke vet neppe hva han prøver å oppnå? Klippet av datteren til Klemmetsen som prøver å være kul når hun skal hilse på Løke er bare patetisk - det ser ut som noe Løke selv ville ha gjort😆 det tenkte hun kanskje ikke på?😂😂 Klemetsen har aldri vært den skarpeste i skuffen og blitt mye latterliggjort. Den kan jeg forstå. Han er spesiell men på en uskyldig klein måte, men han er ikke en aggressiv drittsekk uten moral. 2 helt ulike ting. Løken er en skikkelig arrogant drittsekk. Og det klippet har ikke sett, men helt ærlig her bør du skjerpe deg! Datteren er kun 16 år gammel. Var du så selvsikker selv på den alderen? Endret søndag kl. 21:39 av M.H85 5 1 5
Zenhouse Skrevet søndag kl. 21:51 #197 Skrevet søndag kl. 21:51 Løke påstår at det er mange som ønsker å slåss med ham nå og lister opp navn ham selv gjerne slåss mot : (fra Dagbladet) Kai Robin Havnaa (36, tidligere proffbokser) Tim-Robin Lihaug (33, tidligere proffbokser) Kevin Melhus (35, proffbokser) Emil Meek (37, tidligere MMA-utøver) Jack Hermansson (37, MMA-utøver) Kenneth Bergh (36, tidligere MMA-utøver)
Melkebarten Skrevet søndag kl. 23:31 #198 Skrevet søndag kl. 23:31 Så noen klipp fra *kampen* idag. Løke har ikke vurdert en karriere som balettdanser, han virker så lett på føttene der han tripper rundt i ringen. 6
anno19 Skrevet i går, 11:03 #199 Skrevet i går, 11:03 M.H85 skrev (13 timer siden): Klemetsen har aldri vært den skarpeste i skuffen og blitt mye latterliggjort. Den kan jeg forstå. Han er spesiell men på en uskyldig klein måte, men han er ikke en aggressiv drittsekk uten moral. 2 helt ulike ting. Løken er en skikkelig arrogant drittsekk. Og det klippet har ikke sett, men helt ærlig her bør du skjerpe deg! Datteren er kun 16 år gammel. Var du så selvsikker selv på den alderen? Da bør du se klippet før du dømmer. Jeg er oppdratt til å hilse på folk, ikke prøve å være kul eller lage show på andre sin bekostning - men som du sier; Klemmetsen er ikke av de smarteste og noe har gjerne gått i arv? Klemmetsen og moral? Nåja….
Pippi Lotta Skrevet i går, 13:37 #200 Skrevet i går, 13:37 anno19 skrev (På 21.9.2025 den 9.46): Alt sammen var bare pinlig😬 Hvorfor i alle dager skal de gamle fyrene der møtes i boksekamp? De er like usympatiske begge to, hva hadde de trodd skulle skje? Klemmetsen håpet på et «comeback» og Løke vet neppe hva han prøver å oppnå? Klippet av datteren til Klemmetsen som prøver å være kul når hun skal hilse på Løke er bare patetisk - det ser ut som noe Løke selv ville ha gjort😆 det tenkte hun kanskje ikke på?😂😂 Men det å mobbe en tenåringsjente anonymt på inernet, det synes du ikke er patetisk? Du høres ut som den siste i verden som skal dømme andre for å prøve å være kul! 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå