M.H85 Skrevet lørdag kl. 18:19 #1 Skrevet lørdag kl. 18:19 Løke må være noe av det mest arrogante fyren som finnes🤮 Tror Klemetsen knuser han på teknikken. 3 5
Mandalorianxx Skrevet lørdag kl. 18:25 #2 Skrevet lørdag kl. 18:25 (endret) Løke får selvfølgelig grisebank , men er redd ting fort er rigga her..eller at det fort blir stoppa 🥸 Dette handler kun om show og penger 😃 Endret lørdag kl. 18:32 av Mandalorianxx 5
brainstorm Skrevet lørdag kl. 18:27 #3 Skrevet lørdag kl. 18:27 Er ikke ofte man håper Klemetsen skal banke noen. 9 1
TomKrus Skrevet lørdag kl. 18:29 #4 Skrevet lørdag kl. 18:29 brainstorm skrev (2 minutter siden): Er ikke ofte man håper Klemetsen skal banke noen. Uansett, når skjer det på klokken ?
refill Skrevet lørdag kl. 18:29 #5 Skrevet lørdag kl. 18:29 Lov til å håpe at Løke blir jekket kraftig ned? 😅 Klemetsen bør nok ta han på teknikk selv om Løke nok er i bedre form. 3
Maiken2025 Skrevet lørdag kl. 18:33 #6 Skrevet lørdag kl. 18:33 Heier på Ole ja.🥊… Redd han løken vil jukse å ødelegge en kamp. 2
Maiken2025 Skrevet lørdag kl. 18:35 #7 Skrevet lørdag kl. 18:35 TomKrus skrev (5 minutter siden): Uansett, når skjer det på klokken ? Er vel i gang VG tv
TomKrus Skrevet lørdag kl. 18:36 #8 Skrevet lørdag kl. 18:36 Maiken2025 skrev (Akkurat nå): Er vel i gang VG tv klokken ? Alle snakker om dette men ikke en tid ! Når skjer det !
Maiken2025 Skrevet lørdag kl. 18:38 #9 Skrevet lørdag kl. 18:38 TomKrus skrev (1 minutt siden): klokken ? Alle snakker om dette men ikke en tid ! Når skjer det ! 21.00 er det så det nå i VG 1
TomKrus Skrevet lørdag kl. 18:41 #10 Skrevet lørdag kl. 18:41 Maiken2025 skrev (1 minutt siden): 21.00 er det så det nå i VG Takker ! Fant det men jeg tipper serverne vil knele når dette går i gang Mange som vil se denne saken tipper jeg. Og da skjer ofte en ting ! Ingen får se den. 1
refill Skrevet lørdag kl. 18:42 #11 Skrevet lørdag kl. 18:42 TomKrus skrev (5 minutter siden): klokken ? Alle snakker om dette men ikke en tid ! Når skjer det ! Klokken 21 ca, men sendingen har startet da.
iheia Skrevet lørdag kl. 18:44 #12 Skrevet lørdag kl. 18:44 Løke er en tøff kar, og ikke redd for utfordringer. Tror nok likevel at proffbokser Ole blir tøffere her. 😀 1
Lillemy_87 Skrevet lørdag kl. 18:44 #13 Skrevet lørdag kl. 18:44 (endret) Håper seriøst Klemetsen knocker Løke ut! Endret lørdag kl. 18:44 av Lillemy_87 5
Maiken2025 Skrevet lørdag kl. 18:46 #15 Skrevet lørdag kl. 18:46 TomKrus skrev (4 minutter siden): Takker ! Fant det men jeg tipper serverne vil knele når dette går i gang Mange som vil se denne saken tipper jeg. Og da skjer ofte en ting ! Ingen får se den. Dere som følger kampen fortell oss litt da😅 1
TomKrus Skrevet lørdag kl. 18:50 #16 Skrevet lørdag kl. 18:50 refill skrev (1 minutt siden): Klokken 21 ca, men sendingen har startet da. Ser det, men hakker som bare pokker. Blir mange som skal se dette virker det som. Og da har servere en tendens til å knele når mange skal de dette samtidig. Noe som neppe VG har tatt høyde for. Når det er sagt så virker det som løke ikke kan bokse, han virker jo helt ute egentlig ut i fra det jeg ha sett. Men den gamle storheten Ole Klemetsen er jo ikke akkurat den han var i gamle dager heller. Men klarer han å holde teknikken og den fysiske kapasiteten på et lavt nivå bør det ramme Løke hardt ! Boksing eller andre kamp idretter er ikke noe man lærer seg i løpet av kort tid. 1
TomKrus Skrevet lørdag kl. 18:52 #17 Skrevet lørdag kl. 18:52 Maiken2025 skrev (4 minutter siden): Dere som følger kampen fortell oss litt da😅 Skal holde dere oppdatert så lenge sendingen holder Det går neppe bra, glir lett nå, men når kampen starter kan dette lett knele. 1
Tabris Skrevet lørdag kl. 18:52 #18 Skrevet lørdag kl. 18:52 Jeg er redd Løke vinner. Han er en klyse og jeg håper på Klemetsen. Men faktum er at Løke er mye yngre og i svært god form. Klemetsen er 54 år gammel. Jeg frykter en ny Tyson vs Jake Paul. 2
Tabris Skrevet lørdag kl. 18:53 #19 Skrevet lørdag kl. 18:53 Maiken2025 skrev (5 minutter siden): Dere som følger kampen fortell oss litt da😅 Jeg er "inne" uten hakking så kan også forsøke å oppdatere. Løke skal visst komme inn på gullstol med vikingsverd... 🙄
Maiken2025 Skrevet lørdag kl. 18:55 #20 Skrevet lørdag kl. 18:55 Tabris skrev (1 minutt siden): Jeg er "inne" uten hakking så kan også forsøke å oppdatere. Løke skal visst komme inn på gullstol med vikingsverd... 🙄 Huff håper virkelig ikke løken vinner. Da vil han bli enda mere klysete . 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå