AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Skrevet 20. september hvor finner man fine og praktisk oppevering holdere til tøymykner og vaskepulver? jeg har lett etter beholder som jeg kan tømme tøymykner/div flytende vask i, slik at det kan stå fremme og se pent ut på en hylle. Men, har lett og lett! Vil kjøpe fra en nettside i Norge, så ønsker ikke noe temu-forslag. Kom med forslag, og gjerne link til noe som kan fungere☺️ Anonymkode: ca729...348
AnonymBruker Skrevet 20. september #2 Skrevet 20. september Jeg tenker det må være best å ha flytende i sin originale beholder. Den er laget for det, og doseringsmessig også. Vaskepulver bør oppbevares i en lufttett boks slik at ikke fuktighet kommer til, og der er det mye å velge i. Selv bruker jeg bare en tom isboks, men finnes mye finere å få tak i.😅 Anonymkode: a29a7...4e2
Million Skrevet 21. september #4 Skrevet 21. september (endret) Jeg har en plastboks med lokk til vaskepulveret, som de i sin tid solgte i dagligvarebutikken. Sto sammen med vaskemidlene i hylla, og kostet ikke mye. Produsentens navn utenpå plastboksen. Den er ikke noe mer dekorativ enn originalpakningen, da. Vil du ha noe mer dekorativt, har f.eks Kremmerhuset bokser med lokk til vaskepulver. En boks for vaskepulver til farget vask, og en boks for hvitvaskepulver. Doseringsskje for riktig mengde vaskepulver får du hos vaskepulverprodusenten. Bare send de en email og spør om å få en så får du tilsendt det i posten. Jeg betalte ikke noe for det i alle fall. Flytende vaskemiddel/skyllemiddel bør du beholde i den kartongen de kommer i. Boks fra Kremmerhuset til farget vaskepulver: Endret 21. september av Million 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #5 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sjekk ut Temu. Anonymkode: 5087a...8b5 Nå vil jeg helst ikke bestille fra temu Anonymkode: ca729...348 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Skrevet 21. september Million skrev (11 timer siden): Jeg har en plastboks med lokk til vaskepulveret, som de i sin tid solgte i dagligvarebutikken. Sto sammen med vaskemidlene i hylla, og kostet ikke mye. Produsentens navn utenpå plastboksen. Den er ikke noe mer dekorativ enn originalpakningen, da. Vil du ha noe mer dekorativt, har f.eks Kremmerhuset bokser med lokk til vaskepulver. En boks for vaskepulver til farget vask, og en boks for hvitvaskepulver. Doseringsskje for riktig mengde vaskepulver får du hos vaskepulverprodusenten. Bare send de en email og spør om å få en så får du tilsendt det i posten. Jeg betalte ikke noe for det i alle fall. Flytende vaskemiddel/skyllemiddel bør du beholde i den kartongen de kommer i. Boks fra Kremmerhuset til farget vaskepulver: Hvitvaskepulver er bare juks. Det ble dementert for lenge siden ettersom hvite klær også er farget hvite. Sånn malapropos.. Anonymkode: b17f1...c03
AnonymBruker Skrevet 21. september #7 Skrevet 21. september Kan dette være noe for flytende vaskemiddel? https://www.clasohlson.com/no/Melkekartong-av-plast,-plastflaske-med-skrukork/p/44-5975-1?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO_CO_AO_EVM_SEM_Google_pMax_Generic&utm_id=21899911595&gad_source=1&gad_campaignid=21893453421&gbraid=0AAAAADv8oxom1Npk5ZO1j4peAYiC3RI1e&gclid=EAIaIQobChMIgeChr8TqjwMVvEeRBR2l8gDoEAQYBCABEgLWVPD_BwE Anonymkode: 7fba9...483
AnonymBruker Skrevet 21. september #8 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan dette være noe for flytende vaskemiddel? https://www.clasohlson.com/no/Melkekartong-av-plast,-plastflaske-med-skrukork/p/44-5975-1?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO_CO_AO_EVM_SEM_Google_pMax_Generic&utm_id=21899911595&gad_source=1&gad_campaignid=21893453421&gbraid=0AAAAADv8oxom1Npk5ZO1j4peAYiC3RI1e&gclid=EAIaIQobChMIgeChr8TqjwMVvEeRBR2l8gDoEAQYBCABEgLWVPD_BwE Anonymkode: 7fba9...483 Kanskje Anonymkode: ca729...348
Million Skrevet 22. september #9 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvitvaskepulver er bare juks. Det ble dementert for lenge siden ettersom hvite klær også er farget hvite. Sånn malapropos.. Anonymkode: b17f1...c03 I know... prøvde å si det i en annen tråd her inne, og da ble det protester. Jeg bruker vaskepulver for farget tøy på alt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #10 Skrevet 22. september Jeg har denne til vaskepulver. Bruker et kaffemål av metall som skje 😊 Anonymkode: 0d042...27d
AnonymBruker Skrevet 22. september #11 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 20.50): Hvitvaskepulver er bare juks. Det ble dementert for lenge siden ettersom hvite klær også er farget hvite. Sånn malapropos.. Anonymkode: b17f1...c03 Det samme gjelder tøystykker. Så ts trenger, rent praktisk sett, bare en liten pen boks til vaskeark. (Eller en liten plass hen kan plassere esken med vaskeark.) Og en tilsvarende liten eske til en flekkfjernings-såpe. Oppbevar dem naturligvis slik at barn for små til å vite bedre ikke når tak i dem, men det reelle behovet for produkter til klesvask tar ikke mange cm med plass. Anonymkode: 8a77c...a9f
AnonymBruker Skrevet 22. september #12 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det samme gjelder tøystykker. Så ts trenger, rent praktisk sett, bare en liten pen boks til vaskeark. (Eller en liten plass hen kan plassere esken med vaskeark.) Og en tilsvarende liten eske til en flekkfjernings-såpe. Oppbevar dem naturligvis slik at barn for små til å vite bedre ikke når tak i dem, men det reelle behovet for produkter til klesvask tar ikke mange cm med plass. Anonymkode: 8a77c...a9f Enig. Det er det jeg har landet på i tillegg til en liten kartong med Milo. Anonymkode: b17f1...c03
AnonymBruker Skrevet 22. september #13 Skrevet 22. september Til tøymykner kan du kanskje bruke en sånn; https://www.ikea.com/no/no/p/korken-flaske-m-kork-klart-glass-30213552/ Anonymkode: bd5d8...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå