Gå til innhold

Hvordan hadde du tolket og tatt dette hvis mannen sa dette til deg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har i det siste hatt sex ofte, nesten hver dag eller annenhver. Så sier han plutselig til meg i stad, vi skal ikke ha sex i kveld, vi slapper litt av med det.. 😳 Siden da har jeg vært lei meg.. Ikke at jeg forventet sex men ble litt paff. Han er kjærlig og alt det der men jeg allikevel.

Hva hadde du tenkt og følt om mannen din sa dette til deg?

Anonymkode: 96ba4...61f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har i det siste hatt sex ofte, nesten hver dag eller annenhver. Så sier han plutselig til meg i stad, vi skal ikke ha sex i kveld, vi slapper litt av med det.. 😳 Siden da har jeg vært lei meg.. Ikke at jeg forventet sex men ble litt paff. Han er kjærlig og alt det der men jeg allikevel.

Han var vel ikke kåt i dag, det kan skje den beste.

Anonymkode: 7570a...1d0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Yes, endelig hadde jeg tenkt. 

Anonymkode: 8b890...a59

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville snakket med mannen om det, på en ålreit måte. Si at du heller ikke tenkte at dere skulle ha sex, men at du synes det var en litt rar måte å si det på. "For min del har det nesten blitt litt mye av det gode de siste dagene, høres det greit ut å pause en dag minst?" Ville vært ganske mye mer sympatisk enn "det blir ikke noe idag", høres jo nesten ut som du har tvunget det gjennom de andre dagene. Sikkert ikke ment sånn, men jeg ville heller ikke likt det.

Anonymkode: 0eafe...a8a

• Liker 1
Skrevet

spør hvorfor da vel ? 

• Liker 2
Skrevet

Han er vel sliten og trenger en hviledag,  det er helt greit det vel?? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ville snakket med mannen om det, på en ålreit måte. Si at du heller ikke tenkte at dere skulle ha sex, men at du synes det var en litt rar måte å si det på. "For min del har det nesten blitt litt mye av det gode de siste dagene, høres det greit ut å pause en dag minst?" Ville vært ganske mye mer sympatisk enn "det blir ikke noe idag", høres jo nesten ut som du har tvunget det gjennom de andre dagene. Sikkert ikke ment sånn, men jeg ville heller ikke likt det.

Anonymkode: 0eafe...a8a

Det er akkurat det at han sa det på den måten han gjorde som gjorde meg litt paff. Da sitter jeg å tenker etterpå at han hadde sex bare for min skyld. Kan ikke noe for tankene men liker ikke når han sier det på den måten. Takk for råd, skal nok nevne dette og si hva jeg følte.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Var no en merkelig måte å ta d opp på 

Anonymkode: 7129d...847

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å ikke legg for mye i det. La det gå noen dag og la ham ta initiativ neste gang. Da ser du hvor sliten han er.

Går det lang tid, ta det opp i fredstid over en kopp kaffe eller te. 

Er det du eller han som oftest tar initiativ til sex?

Anonymkode: 13dad...295

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøv å ikke legg for mye i det. La det gå noen dag og la ham ta initiativ neste gang. Da ser du hvor sliten han er.

Går det lang tid, ta det opp i fredstid over en kopp kaffe eller te. 

Er det du eller han som oftest tar initiativ til sex?

Noen ganger han men mest jeg, fordi jeg er kåt oftere.🥵

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er lite tips til fra meg. Vurder å avtale at dere tar initiativ hver andre gang. I pausene hans er jeg redd du må klare deg selv. 

Jeg fikk aldri prøvd dette i praksis, men jeg har lest om det i ei bok.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han har "mansen" idag, han får blø seg ferdig så ser du bare hva det blir til. Svar han bare at "det gjør ingenting, kan ordne det selv jeg 😉"

Anonymkode: 6fcd0...190

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ut som han har "mansen" idag, han får blø seg ferdig så ser du bare hva det blir til. Svar han bare at "det gjør ingenting, kan ordne det selv jeg 😉"

Anonymkode: 6fcd0...190

Jepp, en sår pikk kan føre til slikt.

Anonymkode: a5b27...ba1

• Nyttig 1
Skrevet

Kansje en litt klønete formulering, men kansje et tegn på at han synes det er et vanskelig tema? Mange menn kan nok føle et pres på at de altid må vere klare eller ha lyst. Om det er tilfelle så er det jo posetivt at han har prøvd å snake om det, selv om det ble litt klønete.... Så ikke leg for mye vekt på at du er blit såret, da risikerer du at han aldri tør å si noe i gjend. Prøv å være åpen for hva han føler, om han har litte lyst for tiden kan dere kansje prøve at bare han tar insjativ en stund fremover. Da trenger han ikke å føle på pres en stund. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...