AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Skrevet 20. september vannet til ansatte i en foodtruck fordi de var utsolgt for mat? To timer før stengetid? Greit nok at en er «hangry», men det får være grenser til tåpelig oppførsel mener jeg. Mannen er ikke helt enig..! Anonymkode: 314cc...ef7
AnonymBruker Skrevet 20. september #2 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): vannet til ansatte i en foodtruck fordi de var utsolgt for mat? To timer før stengetid? Greit nok at en er «hangry», men det får være grenser til tåpelig oppførsel mener jeg. Mannen er ikke helt enig..! Anonymkode: 314cc...ef7 *bannet til ansatte! Anonymkode: 314cc...ef7
AnonymBruker Skrevet 20. september #3 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): vannet til ansatte i en foodtruck fordi de var utsolgt for mat? To timer før stengetid? Greit nok at en er «hangry», men det får være grenser til tåpelig oppførsel mener jeg. Mannen er ikke helt enig..! Anonymkode: 314cc...ef7 Ufin oppførsel. Følelsesreguleringen til fireåringen min er bedre. Han får ta seg sammen, å være sulten er faktisk ikke fripass for å legge vekk folkeskikk! Anonymkode: 6ebe2...2d5 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Skrevet 20. september Jeg hadde lurt på hva som feilte han, siden han oppførte seg så langt utenfor det som er hans normal. Hadde nok blitt bekymret for drypp eller lignende. Anonymkode: 0e414...cd3
AnonymBruker Skrevet 20. september #5 Skrevet 20. september Jeg hadde blitt bekymret for ham og bedt ham ta en tur til legen, med mistanke om diabetes eller om det ikke var det, at han måtte være ærlig med legen om hva som er hans egentlige problem for tiden. Og om dette bare er slik han "er", så hadde jeg forventet at han selv innså at han trengte et sinnemestringskurs! Anonymkode: 05384...d17
Mandalorianxx Skrevet 20. september #6 Skrevet 20. september (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): vannet til ansatte i en foodtruck fordi de var utsolgt for mat? To timer før stengetid? Greit nok at en er «hangry», men det får være grenser til tåpelig oppførsel mener jeg. Mannen er ikke helt enig..! Anonymkode: 314cc...ef7 Tenker at det antagelig ikke er de stakkars ungdommene som er kanskje er ute i sin første jobb på denne foodtrucken sin feil .. Og så tenker jeg at mannen din antageligvis ikke blir noe særlig mettere av å lire av seg mot disse 🥸 Endret 20. september av Mandalorianxx 1
AnonymBruker Skrevet 20. september #7 Skrevet 20. september Jeg ville sett det som ufint og blitt sur på mannen min om han gjorde det, ja. Da tolker jeg det som at banningen var rettet mot de ansatte, og ikke et banneord som glapp ut i lufta i skuffelse fordi de ikke hadde det han hadde fryktelig lyst på. Sistnevnte bryr jeg meg ikke om. Men å kjefte på ansatte med eller uten banneord i den situasjonen det er virkelig ikke noe greit eller sjarmerende gjort i mine øyne. Anonymkode: 9cdfe...635
AnonymBruker Skrevet 20. september #8 Skrevet 20. september Bannet han til den ansatte ? Anonymkode: 3d8fa...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå