AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Skrevet 20. september Jeg er i et forhold med en fantastisk mann, som ikke er fra norge men vestlig europeisk land. Han har god jobb og var en "evig" singel mann fram til vi traff hverandre for snart 2 år siden. Jeg er en enslig tobarnsmor som også har økonomi på stell men det er trangt. Jeg jobber veldig redusert pga kronisk sykdom, men er flink og nøktern med pengene mine. Jeg har råd til det jeg måtte, pluss litt ferie for meg og mine. Min kjære har på vår relativt korte tid sammen sendt meg penger. Han vil spørre hvordan det står til for eksempel om han vet jeg har hatt en større utgift. Jeg klager aldri over økonomien, jeg har ingenting ubetalt. Men han vil sende meg likevel. Vi snakker ikke småsummer. første gang sendte han med 23000 NOK, andre gang 16000 NOK og nå tredje gang 12000 NOK. Generelt spør han meg ikke. Grunnen til at han vet konto detaljene mine er en felles ferie vi hadde hvor jeg betalte og han sendte meg halvparten. Nå forsøker jeg å formidle til han at jeg klarer meg fint uten dette- misforstå meg rett pengene kommer veldig godt med, mye går rett innpå sparekontoene mine, men han sier at min økonomiske velferd er vår. Planen er at han skal flytte til norge om 1.5 år. Barna mine liker han også godt, og han er hyggelig og snill med dem, selv om han var ærlig at pakkedeal var ikke første valget. Mao. Han har valgt meg av kjærlighet. Vi har enormt mye til felles. Jeg er hodestups forelsket i han framdeles , ikke noe hjernedødt men en dyp og inderlig hengivenhet. Hverdagen er harmonisk, han engasjerer seg og gir meg en respekt jeg ikke har opplevd tidligere. Han inkluderte og inviterte meg tidlig til sin familie og meg og mine barn er invitert der til jul. Jeg føler meg ekstremt priveligert som har møtt en såpass generøs mann. Jeg kan selvfølgelig ikke "betale" tilbake i annet enn min hengivenhet, matlaging og tilfredshet. Jeg er vel litt enkel, jeg er ikke materialistisk, jeg investerer i kosthold, et varmt hjem og tid. Jeg burde kanskje følt meg skamfull som har akseptert å motta disse pengegavene, men hans generøsitet er med på åfå meg til å føle meg ekstremt elsket, ivaretatt og "cherished". Jeg er økonomisk fin alene, men sammen med han er jeg nå økonomisk "trygg". Det skal understrekes at barnefar betaler sin del av barna og min kjære ikke betaler noe på de, annet enn det han vil, som dagsturer eller annet. Det er så mange negative tråder om menn her, så jeg følte kanskje dette er en positiv en om at genuine gode menn finnes. ❤️ Anonymkode: c3405...264 1
carlberner1 Skrevet 20. september #3 Skrevet 20. september Det finnes snille mennesker, men så kan det likevel bli knuter på tråder. Det trenger ikke bli det, men kan. Uten at noen trenger å ville det eller legge opp til det. Derfor er det lurt å ha formaliteter i orden. Testamenter, evt adopsjoner og sånt. Skriv ned, få det formelt i orden til det evt blir bruk for det
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Skrevet 20. september snillOnkel skrev (6 minutter siden): There is no free lunch. Hva mener du? At man ikke kan være uselvisk i et forhold med den andre? At man ikke kan gjøre noe kun fordi man vil være god med en i et parforhold? Jeg gjør det hele tiden Han har alltid det han trenger, jeg lager lunsj til han (han har hjemmekontor når han er i norge), er oppmerksom på hva behov han har. Dette gjør jeg i glede, fordi jeg ønsker å vise gjennom mine handlinger at han betyr masse for meg, at jeg prioriterer hans velvære Anonymkode: c3405...264
AnonymBruker Skrevet 20. september #5 Skrevet 20. september carlberner1 skrev (3 minutter siden): Det finnes snille mennesker, men så kan det likevel bli knuter på tråder. Det trenger ikke bli det, men kan. Uten at noen trenger å ville det eller legge opp til det. Derfor er det lurt å ha formaliteter i orden. Testamenter, evt adopsjoner og sånt. Skriv ned, få det formelt i orden til det evt blir bruk for det Nå er vi framdeles ikke samboere eller har barn sammen så det føler jeg vi ikke helt trenger å gjøre. Barna har en kjærlig pappa så tviler på at noe adopsjon er aktuelt 🤭 Anonymkode: c3405...264
AnonymBruker Skrevet 20. september #6 Skrevet 20. september Ja men de er utro❤️ Anonymkode: 94058...661 1 1
Blåttvann Skrevet 20. september #7 Skrevet 20. september Får litt dårlig følelse av at han sender deg penger, hører for mye på true crime. 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 20. september #8 Skrevet 20. september Blåttvann skrev (4 timer siden): Får litt dårlig følelse av at han sender deg penger, hører for mye på true crime. 🤣 hahah sånn der hvitvasking XD nei er heldigvis ikke så store summer, og mtp hvordan han lever et enkelt nøkternt liv så tror jeg ikke jeg trenger å bekymre meg for det 🤭 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja men de er utro❤️ Anonymkode: 94058...661 Huff, det må være bitterhet som får deg sånn hm? Du vil møte noen en dag du også Anonymkode: c3405...264
AnonymBruker Skrevet 20. september #9 Skrevet 20. september Snille menn finnes overalt. Det er dog mange som ikke har en evne til å reklamere så godt for seg selv. De som er stille,ikke stikker seg ut på hverken utseendet eller karriere fronten. Helt Average Joes. De blir hverken oppdaget,sett eller hørt i dagens "Jetset Norge" Der alle skal følge en viss oppskrift for å få seg en kvinne. Kvinner har rett og slett for mange muligheter til å velge. For det er de som velger - Ikke mennenene. "hacket" er å reise utenlands,eller satse på en kvinne fra utlandet som bor her i landet. Er du mann,og føler deg ensom. Ta skrittet og reis. Men forvent bitre kvinner her i landet. For det skal heller ikke være lov,for om de ikke vil ha deg,så skal heller ikke andre ville ha deg. For deg er det noe feil med. Noe som er pisspreik,og bittert sagt. Anonymkode: 584f7...d55
AnonymBruker Skrevet 20. september #10 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Snille menn finnes overalt. Det er dog mange som ikke har en evne til å reklamere så godt for seg selv. De som er stille,ikke stikker seg ut på hverken utseendet eller karriere fronten. Helt Average Joes. De blir hverken oppdaget,sett eller hørt i dagens "Jetset Norge" Der alle skal følge en viss oppskrift for å få seg en kvinne. Kvinner har rett og slett for mange muligheter til å velge. For det er de som velger - Ikke mennenene. "hacket" er å reise utenlands,eller satse på en kvinne fra utlandet som bor her i landet. Er du mann,og føler deg ensom. Ta skrittet og reis. Men forvent bitre kvinner her i landet. For det skal heller ikke være lov,for om de ikke vil ha deg,så skal heller ikke andre ville ha deg. For deg er det noe feil med. Noe som er pisspreik,og bittert sagt. Anonymkode: 584f7...d55 Vel min kjæreste er både stille og lever ikke noe utsvevende liv, og vi traff hverandre på felles spill plattform. Min eks var også raus økonomisk men ellers var jeg en hushjelp og stadig sett ned på for å være enklere stilt. Ikke er jeg begeistret for krim og dype sannheter , men trives med enkelt liv. Hele hans familie mislikte uintelligente meg og har kost seg etter bruddet tre år siden med å snakke meg ned . det å bli anerkjent og elsket for seg selv, i en kultur hvor utdannelse og inntjening ikke reflekterer din verdi har jeg som norsk kvinne funnet meg selv. Og er veldig glad for det. så jeg er faktisk helt uenig med deg Anonymkode: c3405...264
romerskbetong Skrevet 20. september #11 Skrevet 20. september Gadd ikkje lesa heile (premisset verkar opportunistisk). Eg svarar på overskrifta: JA! Det er så mange gode og framifrå karfolk. Ein sann glede å kunne dele livets eksistens med! 1
AnonymBruker Skrevet 20. september #12 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er i et forhold med en fantastisk mann, som ikke er fra norge men vestlig europeisk land. Han har god jobb og var en "evig" singel mann fram til vi traff hverandre for snart 2 år siden. Jeg er en enslig tobarnsmor som også har økonomi på stell men det er trangt. Jeg jobber veldig redusert pga kronisk sykdom, men er flink og nøktern med pengene mine. Jeg har råd til det jeg måtte, pluss litt ferie for meg og mine. Min kjære har på vår relativt korte tid sammen sendt meg penger. Han vil spørre hvordan det står til for eksempel om han vet jeg har hatt en større utgift. Jeg klager aldri over økonomien, jeg har ingenting ubetalt. Men han vil sende meg likevel. Vi snakker ikke småsummer. første gang sendte han med 23000 NOK, andre gang 16000 NOK og nå tredje gang 12000 NOK. Generelt spør han meg ikke. Grunnen til at han vet konto detaljene mine er en felles ferie vi hadde hvor jeg betalte og han sendte meg halvparten. Nå forsøker jeg å formidle til han at jeg klarer meg fint uten dette- misforstå meg rett pengene kommer veldig godt med, mye går rett innpå sparekontoene mine, men han sier at min økonomiske velferd er vår. Planen er at han skal flytte til norge om 1.5 år. Barna mine liker han også godt, og han er hyggelig og snill med dem, selv om han var ærlig at pakkedeal var ikke første valget. Mao. Han har valgt meg av kjærlighet. Vi har enormt mye til felles. Jeg er hodestups forelsket i han framdeles , ikke noe hjernedødt men en dyp og inderlig hengivenhet. Hverdagen er harmonisk, han engasjerer seg og gir meg en respekt jeg ikke har opplevd tidligere. Han inkluderte og inviterte meg tidlig til sin familie og meg og mine barn er invitert der til jul. Jeg føler meg ekstremt priveligert som har møtt en såpass generøs mann. Jeg kan selvfølgelig ikke "betale" tilbake i annet enn min hengivenhet, matlaging og tilfredshet. Jeg er vel litt enkel, jeg er ikke materialistisk, jeg investerer i kosthold, et varmt hjem og tid. Jeg burde kanskje følt meg skamfull som har akseptert å motta disse pengegavene, men hans generøsitet er med på åfå meg til å føle meg ekstremt elsket, ivaretatt og "cherished". Jeg er økonomisk fin alene, men sammen med han er jeg nå økonomisk "trygg". Det skal understrekes at barnefar betaler sin del av barna og min kjære ikke betaler noe på de, annet enn det han vil, som dagsturer eller annet. Det er så mange negative tråder om menn her, så jeg følte kanskje dette er en positiv en om at genuine gode menn finnes. ❤️ Anonymkode: c3405...264 Veldig glad og takknemlig jeg har en norsk fantastisk mann som er raus,trygg, snill med barna mine og min sjelevenn❤️ Litt rødt flagg om han var "evig singel" aldri hatt forhold om han er over 30.+...synes jeg. Merkelig innlegg, alle vet det finnes fantastiske menn i verden? Vi er flere som har det utenat vi trenger lete utenfor norden☺️ Anonymkode: 17ecf...0f8 2
AnonymBruker Skrevet 20. september #13 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vel min kjæreste er både stille og lever ikke noe utsvevende liv, og vi traff hverandre på felles spill plattform. Min eks var også raus økonomisk men ellers var jeg en hushjelp og stadig sett ned på for å være enklere stilt. Ikke er jeg begeistret for krim og dype sannheter , men trives med enkelt liv. Hele hans familie mislikte uintelligente meg og har kost seg etter bruddet tre år siden med å snakke meg ned . det å bli anerkjent og elsket for seg selv, i en kultur hvor utdannelse og inntjening ikke reflekterer din verdi har jeg som norsk kvinne funnet meg selv. Og er veldig glad for det. så jeg er faktisk helt uenig med deg Anonymkode: c3405...264 Vel... mange finner gode menn her, de trenger absolutt ikke lete i andre kulturer for å føle seg som en kvinne🙈 Her er det jo din egen fortid med en eks som ikke respekterte deg som har farget deg. Så fint for deg at du er lykkelig. Good for you.😀 Anonymkode: 17ecf...0f8
AnonymBruker Skrevet 20. september #14 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Veldig glad og takknemlig jeg har en norsk fantastisk mann som er raus,trygg, snill med barna mine og min sjelevenn❤️ Litt rødt flagg om han var "evig singel" aldri hatt forhold om han er over 30.+...synes jeg. Merkelig innlegg, alle vet det finnes fantastiske menn i verden? Vi er flere som har det utenat vi trenger lete utenfor norden☺️ Anonymkode: 17ecf...0f8 Litt nedlatende tone fra deg. Det er ikke bedre å ha en mann fra Norge eller Norden, enn Sveits eller Irland for å nevne noen land. Ts prøvde vel å gi håp til alle de som mener det ikke finnes gode menn. Kan jo være det gir mening for Ts, hvorfor han ikke har hatt kjæreste før. Synes det var et koselig innlegg, som jeg tror kom fra et godt sted. Anonymkode: 545fe...3e5 2
AnonymBruker Skrevet 21. september #15 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vel... mange finner gode menn her, de trenger absolutt ikke lete i andre kulturer for å føle seg som en kvinne🙈 Her er det jo din egen fortid med en eks som ikke respekterte deg som har farget deg. Så fint for deg at du er lykkelig. Good for you.😀 Anonymkode: 17ecf...0f8 Eneste kultur forskjellen her er at de spiser middag 20-21 på kvelden 🤪 merker dessverre at det er enormt mye fordommer mot ikke-nordmenn. Det er trist. hva jeg formidler er at det finnes mange gode menn. Så man bør ikke godta å behandles dårlig 🥰 men å bli elsket for den man er med alt det innebærer av gode og negative sider Anonymkode: c3405...264
AnonymBruker Skrevet 21. september #16 Skrevet 21. september Snill og raus fordi han sender deg penger??? 🤣🤣🤣 Min kjære er litt forsiktig med penger, men er snill og raus fordi han tar hensyn til mine behov, uten tanke for deg selv! Tilbyr å lage mat hvis jeg nevner at jeg er sulten, kjører gladelig på butikken og kjøper det jeg trenger, viser omsorg hvis jeg er dårlig, gjør sitt aller beste for at jeg skal ha det bra! Det er mye mer verdt enn alle pengene i verden! ♥️ Som en annen her sa: There is nothing like a free lunch! Anonymkode: d068f...76d 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #17 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Snill og raus fordi han sender deg penger??? 🤣🤣🤣 Min kjære er litt forsiktig med penger, men er snill og raus fordi han tar hensyn til mine behov, uten tanke for deg selv! Tilbyr å lage mat hvis jeg nevner at jeg er sulten, kjører gladelig på butikken og kjøper det jeg trenger, viser omsorg hvis jeg er dårlig, gjør sitt aller beste for at jeg skal ha det bra! Det er mye mer verdt enn alle pengene i verden! ♥️ Som en annen her sa: There is nothing like a free lunch! Anonymkode: d068f...76d *There is no such thing as a free lunch, er vel det riktige ordtaket. Anonymkode: d068f...76d 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #19 Skrevet 21. september Hadde en mann begynt å sende meg penger så hadde jeg blitt meget skeptisk. De hadde han fått i retur! Anonymkode: 64574...e02 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #20 Skrevet 21. september Høres ut som et sugar daddy opplegg. Anonymkode: 06716...b82 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå