AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #21 Skrevet 21. september 2025 Drammen Stavanger Røros Anonymkode: b1cea...0b4 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #22 Skrevet 21. september 2025 Stavanger ❤️ Og nei, jeg er ikke derfra, men elsker byen! Anonymkode: 624dd...37f 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #23 Skrevet 24. september 2025 piggrokken skrev (På 21.9.2025 den 21.35): Kan jo ikke velge min egen by, selvsagt, men basert på mine reiser i Norge gjennom over 40 år er min topp 5 (i ingen spesiell rekkefølge) Flekkefjord Åndalsnes Røros Brønnøysund Arendal Tror alle har bystatus... Flekkefjord faktisk Anonymkode: 1d9c3...563
piggrokken Skrevet 24. september 2025 #24 Skrevet 24. september 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Flekkefjord faktisk Anonymkode: 1d9c3...563 Ja. Vi skulle fra Oslo til Stavanger med båten til England da jeg var 13. Vi dro hjemmefra dagen før, så vi måtte overnatte et eller annet sted på veien. Husker det regnet hele formiddagen ned til Agder, og ved 5-tiden gadd ikke fattern å kjøre lenger. Så vi stoppet i Flekkefjord. Lufta var fantastisk, sola tittet frem, og husker moren min og jeg gikk ned til havna. Hotellet vi bodde på var liksom helt annerledes enn det jeg hadde opplevd før (på en god måte). Kanskje det var forventningen at vi skulle til England for første gang, eller kanskje jeg bare var full av tenåringshormoner, men etter mange, mange år husker jeg fremdeles julidagen 1994 i Flekkefjord med glede.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #25 Skrevet 24. september 2025 piggrokken skrev (12 timer siden): Ja. Vi skulle fra Oslo til Stavanger med båten til England da jeg var 13. Vi dro hjemmefra dagen før, så vi måtte overnatte et eller annet sted på veien. Husker det regnet hele formiddagen ned til Agder, og ved 5-tiden gadd ikke fattern å kjøre lenger. Så vi stoppet i Flekkefjord. Lufta var fantastisk, sola tittet frem, og husker moren min og jeg gikk ned til havna. Hotellet vi bodde på var liksom helt annerledes enn det jeg hadde opplevd før (på en god måte). Kanskje det var forventningen at vi skulle til England for første gang, eller kanskje jeg bare var full av tenåringshormoner, men etter mange, mange år husker jeg fremdeles julidagen 1994 i Flekkefjord med glede. Var kanskje på Grand Hotel dere bodde da? Om du husker Anonymkode: 1d9c3...563 1
piggrokken Skrevet 24. september 2025 #26 Skrevet 24. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var kanskje på Grand Hotel dere bodde da? Om du husker Anonymkode: 1d9c3...563 Wow! Jeg TROR vi var der. Jeg husker jeg så ned på gata fra 2. etasje til et gatehjørne. Burde tatt en tur dit for minnenes skyld. Men kanskje det ikke er like magisk da jeg ikke er ungdom?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #27 Skrevet 24. september 2025 Stavanger, Ålesund og Mandal, synes jeg er flotte byer. Angående de to største byer. Jeg er oppvokst i Bergen, men bor i Oslo. Vil si at Bergen er vakrere enn Oslo - både natur og arkitekturmessig - MEN været i Bergen er så dårlig at man blir snytt for hele opplevelsen. Anonymkode: 97d62...90f 1
Fant80 Skrevet 24. september 2025 #28 Skrevet 24. september 2025 Liker små byer veldig godt. Er noe koselig,og føles tryggt med det. Er ikke der i fra,men synes Florø er en fin by. Er også noe med folkene i Sogn og Fjordane (Vestland) som har en ro over seg. De fleste er veldig hyggelige,og åpne. Bryne liker jeg også godt. For tilgang til alt,og være mer anonym,så er klart Oslo byen! 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2025 #29 Skrevet 25. september 2025 piggrokken skrev (9 timer siden): Wow! Jeg TROR vi var der. Jeg husker jeg så ned på gata fra 2. etasje til et gatehjørne. Burde tatt en tur dit for minnenes skyld. Men kanskje det ikke er like magisk da jeg ikke er ungdom? Flekkefjord er nok en koselig by å besøke, sikkert for voksne og. Bodde der selv i mange år, og følte det ble veldig "trangt" Anonymkode: 1d9c3...563
Anonymbruker*** Skrevet 25. september 2025 #30 Skrevet 25. september 2025 Uinspirert svar, men det må bli Oslo for meg
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #31 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 21.25): Stokke! ❤️ Anonymkode: b2060...3d5 Spørsmålet var hvilken by 🤪 Anonymkode: 8bc12...99a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #33 Skrevet 29. september 2025 Oslo, da føler jeg meg mer hjemme, bare østblokk lignende bygg og ungdomskriminalitet. Bedre råd en østeuropa men det er det. Anonymkode: b1cea...0b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå