Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drammen

Stavanger

Røros

Anonymkode: b1cea...0b4

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stavanger ❤️ Og nei, jeg er ikke derfra, men elsker byen!

Anonymkode: 624dd...37f

• Hjerte 1
Skrevet
piggrokken skrev (På 21.9.2025 den 21.35):

Kan jo ikke velge min egen by, selvsagt, men basert på mine reiser i Norge gjennom over 40 år er min topp 5 (i ingen spesiell rekkefølge)

Flekkefjord

Åndalsnes

Røros

Brønnøysund

Arendal

Tror alle har bystatus...

Flekkefjord faktisk 

Anonymkode: 1d9c3...563

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Flekkefjord faktisk 

Ja. Vi skulle fra Oslo til Stavanger med båten til England da jeg var 13. Vi dro hjemmefra dagen før, så vi måtte overnatte et eller annet sted på veien. Husker det regnet hele formiddagen ned til Agder, og ved 5-tiden gadd ikke fattern å kjøre lenger. Så vi stoppet i Flekkefjord. Lufta var fantastisk, sola tittet frem, og husker moren min og jeg gikk ned til havna. Hotellet vi bodde på var liksom helt annerledes enn det jeg hadde opplevd før (på en god måte). Kanskje det var forventningen at vi skulle til England for første gang, eller kanskje jeg bare var full av tenåringshormoner, men etter mange, mange år husker jeg fremdeles julidagen 1994 i Flekkefjord med glede.

Skrevet
piggrokken skrev (12 timer siden):

Ja. Vi skulle fra Oslo til Stavanger med båten til England da jeg var 13. Vi dro hjemmefra dagen før, så vi måtte overnatte et eller annet sted på veien. Husker det regnet hele formiddagen ned til Agder, og ved 5-tiden gadd ikke fattern å kjøre lenger. Så vi stoppet i Flekkefjord. Lufta var fantastisk, sola tittet frem, og husker moren min og jeg gikk ned til havna. Hotellet vi bodde på var liksom helt annerledes enn det jeg hadde opplevd før (på en god måte). Kanskje det var forventningen at vi skulle til England for første gang, eller kanskje jeg bare var full av tenåringshormoner, men etter mange, mange år husker jeg fremdeles julidagen 1994 i Flekkefjord med glede.

Var kanskje på Grand Hotel dere bodde da? Om du husker 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var kanskje på Grand Hotel dere bodde da? Om du husker 

Wow! Jeg TROR vi var der. Jeg husker jeg så ned på gata fra 2. etasje til et gatehjørne.

Burde tatt en tur dit for minnenes skyld. Men kanskje det ikke er like magisk da jeg ikke er ungdom?

Skrevet

Stavanger, Ålesund og Mandal, synes jeg er flotte byer.
Angående de to største byer. Jeg er oppvokst i Bergen, men bor i Oslo. Vil si at Bergen er vakrere enn Oslo - både natur og arkitekturmessig - MEN været i Bergen er så dårlig at man blir snytt for hele opplevelsen. 

Anonymkode: 97d62...90f

• Liker 1
Skrevet

Liker små byer veldig godt. Er noe koselig,og føles tryggt med det. Er ikke der i fra,men synes Florø er en fin by. Er også noe med folkene i Sogn og Fjordane (Vestland) som har en ro over seg. De fleste er veldig hyggelige,og åpne. Bryne liker jeg også godt. 

For tilgang til alt,og være mer anonym,så er klart Oslo byen!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
piggrokken skrev (9 timer siden):

Wow! Jeg TROR vi var der. Jeg husker jeg så ned på gata fra 2. etasje til et gatehjørne.

Burde tatt en tur dit for minnenes skyld. Men kanskje det ikke er like magisk da jeg ikke er ungdom?

Flekkefjord er nok en koselig by å besøke, sikkert for voksne og. Bodde der selv i mange år, og følte det ble veldig "trangt"

Skrevet

Uinspirert svar, men det må bli Oslo for meg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 21.25):

Stokke! ❤️

Anonymkode: b2060...3d5

Spørsmålet var hvilken by 🤪

Anonymkode: 8bc12...99a

Skrevet

Oslo, da føler jeg meg mer hjemme, bare østblokk lignende bygg og ungdomskriminalitet. Bedre råd en østeuropa men det er det. 

Anonymkode: b1cea...0b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...