uglejenta Skrevet 20. september #1 Skrevet 20. september Hva synes vi om denne influenseren? Må si jeg ble mektig provosert av hun skriver «det er bare du som setter dine begrensninger» til en med hyperemesis 1 2
Orly Skrevet 20. september #2 Skrevet 20. september Snakk om å fremstille seg dum , er det mulig🤦🏻♀️ 1
AnnnonymBruker Skrevet 3. oktober #4 Skrevet 3. oktober Oi, hæ? Jeg hadde ikke hyperemesis selv, men søsteren min hadde det. Og man velger jo ikke da selv om man «vil ligge i senga» eller ikke! Virkelig ikke!
pusen56 Skrevet 5. oktober #5 Skrevet 5. oktober Tror hun drar på litt i de fleste tingene hun nevner, ref tidligere storytimes om kidnapping og en stalker politimann. Syns de meste virker usannsynlig ut. I tillegg har hun helt usaklige meninger når det kommer til skjerming av barn i some. Avfulgte for en stund siden pga jeg ikke orker å bidra med visninger
Mar124 Skrevet 21. november #6 Skrevet 21. november Det er det sykeste jeg har lest! Sliter nesten med traumer etter graviditetene. Der og da måtte man jo bare overleve timene i sengen, men i ettertid. Jeg er så utrolig lei meg for hvordan vi hadde det alle de månedene og hvor mye jeg gikk glipp av! Og hvordan jeg følte både lederen min og svigerfamilien trodde det hele var «vanlig kvalm og trøtt». Og sånne som henne her, ødelegger så utrolig mye for oss som på ekte sliter med uutholdelig kvalme døgnet rundt. Man kan ikke jogge OG ha hyperemesis samtidig. Jeg kunne ikke kjøre meg selv til legen liksom. Og nå er hun på tur til USA. Ser for meg den turen med ekte svangerskapskvalme. Hadde jo ALDRI gått! 1 3
Anim92 Skrevet søndag kl. 21:06 #7 Skrevet søndag kl. 21:06 (endret) Som tidligere medlem av BCC får jeg helt fnatt av hvor idyllisk det blir fremstilt hos Celine😅 Ja, det er helt sinnsykt fint opplegg for medlemmene, jeg har selv hatt en fantastisk barndom og ungdomstid der. Men man kommer ikke unna at det er et press på feks penger - jeg vet om ørten barnefamilier som lever unødvendig mye på kredittkort for å få råd til å være med På ting, eller kjøpe seg bruksrett til en av leilighetene. Jeg fikk pes når jeg spurte om å få betale mindre en periode, fordi jeg hadde dårlig råd. Hvis man som ung voksen velger å gå ut av BCC, er det litt hipp som happ hvordan det går. Noen har gode familier som tar det bra, og som feks ønsker en kjæreste velkommen i huset (mine var sånn♥️) mens andre inviterer ikke familiemedlemmer som Har gått ut, med en evt kjæreste/samboer, eller inviterer kun familiemedlemmet som Har gått ut, til feks begravelse/minnestund eller bryllup/andre ting det hadde vært naturlig å invitere som par. Det å gifte seg med noen utenfor BCC feks, er lov, men på ingen måte anbefalt (det er uttalt tydelig fra talerstolen), så slik hun har snakket om det nå, om at det er så enkelt er jo bare bullshit 😂 Også er det forventet at man gjør alle aktiviteter innenfor bcc. Alt av hobbyer som fotball, musikk, whatever. Går du ut, mister du alt av nettverk og møteplasser. Som fyller typ 4-7 dager av uka. Hun glatter også noe voldsomt over BCCs syn på homofile osv. Igjen - jeg har hatt en fantastisk barndom i bcc (bortsett fra forkynnelsen som fikk meg til å føle jeg aldri var bra nok), men det bildet hun viser er SÅ unyansert… Endret søndag kl. 21:08 av Anim92 4
Vegglampe Skrevet mandag kl. 17:34 #8 Skrevet mandag kl. 17:34 Anim92 skrev (20 timer siden): Som tidligere medlem av BCC får jeg helt fnatt av hvor idyllisk det blir fremstilt hos Celine😅 Ja, det er helt sinnsykt fint opplegg for medlemmene, jeg har selv hatt en fantastisk barndom og ungdomstid der. Men man kommer ikke unna at det er et press på feks penger - jeg vet om ørten barnefamilier som lever unødvendig mye på kredittkort for å få råd til å være med På ting, eller kjøpe seg bruksrett til en av leilighetene. Jeg fikk pes når jeg spurte om å få betale mindre en periode, fordi jeg hadde dårlig råd. Hvis man som ung voksen velger å gå ut av BCC, er det litt hipp som happ hvordan det går. Noen har gode familier som tar det bra, og som feks ønsker en kjæreste velkommen i huset (mine var sånn♥️) mens andre inviterer ikke familiemedlemmer som Har gått ut, med en evt kjæreste/samboer, eller inviterer kun familiemedlemmet som Har gått ut, til feks begravelse/minnestund eller bryllup/andre ting det hadde vært naturlig å invitere som par. Det å gifte seg med noen utenfor BCC feks, er lov, men på ingen måte anbefalt (det er uttalt tydelig fra talerstolen), så slik hun har snakket om det nå, om at det er så enkelt er jo bare bullshit 😂 Også er det forventet at man gjør alle aktiviteter innenfor bcc. Alt av hobbyer som fotball, musikk, whatever. Går du ut, mister du alt av nettverk og møteplasser. Som fyller typ 4-7 dager av uka. Hun glatter også noe voldsomt over BCCs syn på homofile osv. Igjen - jeg har hatt en fantastisk barndom i bcc (bortsett fra forkynnelsen som fikk meg til å føle jeg aldri var bra nok), men det bildet hun viser er SÅ unyansert… Nå har jeg aldri vært i bcc. Men jeg sitter igjen med følelsen av svært unyansert fremstilling. Har hatt kollegaer som er medlem av bcc, og det de forteller er ikke like romantisk som Celine fremstiller det. Nå er jeg i tillegg oppvokst i Smiths venner område, og jeg må innrømme at jeg har veldig lunket forhold til det. Min opplevelse er at det ikke er så glamorøst som de fremstiller det. Har man penger, så ja muligens.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå