AnonymBruker Skrevet 24. september #61 Skrevet 24. september Jeg fant en Cutters som har en bra ansatt, så går dit ca hver 8 uke Bra pris. Anonymkode: 7abeb...cf5
AnonymBruker Skrevet 24. september #62 Skrevet 24. september 1- 2 ganger i året. Kun klipp 600-700 kr. Anonymkode: dd6ea...65b
AnonymBruker Skrevet 24. september #64 Skrevet 24. september Klipper og farger håret mitt selv. Klipper også sønn, forloveden og to bonusbarn 😊🤗 Anonymkode: 45db5...39a
AnonymBruker Skrevet 24. september #65 Skrevet 24. september Maks en gang i året, 300 kr hos elev på skolen før fagbrev praksis. Anonymkode: b5a02...92a
AnonymBruker Skrevet 24. september #66 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 6.10): Er prisforskjellen verdt det? Jeg har ikke behov for drikke og varm klut (hva brukes den til?) hos frisøren. Jeg har kort hår og betaler ca 8-900 4-6 ganger i året. Anonymkode: fa7da...77d Mange synes det er en nytelse å sitte i behagelige omgivelser, gode stoler, få servert kaffe, te og annen drikke, litt sjokolade, få litt ekstra spa behandling, de nyeste og dyreste bladene innen fashion og interiør. Deilige lukter, de beste produktene, og ansatte som vet å gi en helhetlig opplevelse av luksus. Anonymkode: e7c23...d19 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #67 Skrevet 24. september Rundt 1000kr, går to ganger i året bare. Farger ikke, kun klipp. Har langt hår og ønsker å ha det langt så å klippe for ofte gir ikke mening, men likevel ofte nok til å at det er sunt om jeg tar litt vare på det med produkter osv. Anonymkode: 0f731...48d
AnonymBruker Skrevet 25. september #68 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mange synes det er en nytelse å sitte i behagelige omgivelser, gode stoler, få servert kaffe, te og annen drikke, litt sjokolade, få litt ekstra spa behandling, de nyeste og dyreste bladene innen fashion og interiør. Deilige lukter, de beste produktene, og ansatte som vet å gi en helhetlig opplevelse av luksus. Anonymkode: e7c23...d19 Dette. Jeg også ser på det som en frisør og spa opplevelse i ett. Er ikke rik på noen måte, men unner meg et besøk 5-6 ganger i året, koster rundt 3000 med bryn. Et fint utvalg av drikke, behagelige stoler, hodebunnsmassasje og det hele. I salongen jeg går til har de et eget rom der man får ligge komfortabelt med hodet over vasken mens hårkuren virker - komfortabel nakkepute, dempet lys og nydelig musikk, sovner hver gang 😅 NB Varm klut med oljer er en behandling av hodebunn og hår, den tilfører fuktighet og pleie og har en avslappende effekt. Anonymkode: 25c8a...f39
AnonymBruker Skrevet 25. september #69 Skrevet 25. september 1460 for farge ettervekst. 1615 for farge ettervekst og klipp. klipper ca3-4 ganger i året, farger annenhver måned. Anonymkode: a1230...818
FruR Skrevet 25. september #70 Skrevet 25. september 3-4000 går 3-4 ganger or år kipper striper vasker og fikser bryn hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå