AnonymBruker Skrevet i går, 13:29 #1 Skrevet i går, 13:29 Jeg har et spørsmål, men orker ikke forklare hele greiene om ingen kobler mobil til ethernet her. Så er det noen her som bruker en sånn dings? Anonymkode: e52ba...44a
TomKrus Skrevet i går, 13:33 #2 Skrevet i går, 13:33 Brukte det mye før, men ikke nå lenger. Dette er ting som fungerer utmerket trådløst nå til dags. Uansett, ville handlet slikt hos butikker som gir den en returrett om det ikke fungerer. For uansett hva du velger, det er ikke garantert at det virker på din duppedings perfekt. 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden TomKrus skrev (5 timer siden): Brukte det mye før, men ikke nå lenger. Dette er ting som fungerer utmerket trådløst nå til dags. Uansett, ville handlet slikt hos butikker som gir den en returrett om det ikke fungerer. For uansett hva du velger, det er ikke garantert at det virker på din duppedings perfekt. Takk. Hvor kjøpte du den/de du brukte og hvilken type var det? Jeg brukte denpå bildet over i ett år, og så sluttet den å fungere. Lampa som viste at den var på (den lille prikken synlig på bildet), sluttet å lyse, og mobilen sa at det var en strømkrevende ting som var koblet til som ikke fikk strøm. Så mobilen registrerte den, men fikk altså ikke overført strøm til den som før. Så nå har jeg kjøpt en billig fra Temu med både ethternet og lade-åpning på, slik at den får ekstern strømforsyning. Har ikke fått sjekket om det er mobilen eller dingsen som var gåen enda. TS Anonymkode: e52ba...44a
skrue Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har et spørsmål, men orker ikke forklare hele greiene om ingen kobler mobil til ethernet her. Så er det noen her som bruker en sånn dings? Anonymkode: e52ba...44a Bruker noe tilsvarende for å la telefonen erstatte regulært kabelmodem om det nettet faller ut. Har en variant som tillater lading av telefonen samtidig som den fungerer som modem. Vil i grunnen anbefale det. Jeg har et oppsett med modem -> ruter -> nettverk (kablet og wifi) og om jeg må bruke telefonen blir det da telefon -> ruter -> nettverk. Denne (bruker den på en pixel-telefon) https://eplehuset.no/products/belkin-usb-c-til-ethernet-lading-adapter Den faste kontakten kobles til telefon og lader til usb-c kontakten ved siden av nettverksporten. Bare så det er sagt, for mitt oppsett og telefon må jeg passe på å skru av oppkobling mot nett via wifi når jeg bruker den som et modem for å forsikre meg at den henter sin forbindelse via mobilnettet.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden skrue skrev (3 timer siden): Bruker noe tilsvarende for å la telefonen erstatte regulært kabelmodem om det nettet faller ut. Har en variant som tillater lading av telefonen samtidig som den fungerer som modem. Vil i grunnen anbefale det. Jeg har et oppsett med modem -> ruter -> nettverk (kablet og wifi) og om jeg må bruke telefonen blir det da telefon -> ruter -> nettverk. Denne (bruker den på en pixel-telefon) https://eplehuset.no/products/belkin-usb-c-til-ethernet-lading-adapter Den faste kontakten kobles til telefon og lader til usb-c kontakten ved siden av nettverksporten. Bare så det er sagt, for mitt oppsett og telefon må jeg passe på å skru av oppkobling mot nett via wifi når jeg bruker den som et modem for å forsikre meg at den henter sin forbindelse via mobilnettet. Det er en sånn du linker til jeg venter på fra Temu nå. TS Anonymkode: e52ba...44a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå