Gå til innhold

10 års skolejubileum

Anbefalte innlegg

Gjest Fride
Skrevet

-Jeg vet ikke hvilket forum denne passer best i, noen må gjerne flytte den om den passer bedre et annet sted-

Kjære flotte KG-damer! Jeg vet at dere kan svare på det meste, kan dere da også hjelpe meg med dette? I påsken skal det markeres at det er 10 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen. Vi skal samles, ca 40 stk, oppdatere hverandre på hva vi har gjort i årene som har gått, spise god mat og hygge oss med god drikke, vise bilder fra skoletiden... men så? Jeg lurer på om det er noen som har fine forslag til morsomme aktiviteter/måter å "mimre" på som kan passe en slik kveld? Quiz fra de aktuelle årstallene?

Hva har dere gjort og sett i lignende anledninger?

Håper noen kan hjelpe meg!

Hilsen Fride

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde Quiz på 20 års jubileet for russetiden. Alle spørsmål var hentet fra russeboken, musikk fra fester, maten i kantinen., så alle hadde sjansen på noe.

På invitasjonen sto det kun at det var eksamen i hukommelsestap. Og quiz var veldig vellykket.

Ellers så har vi spilt paintball, lekt gjemsel med lommelykt - avsluttet med nattmat rundt bålet.

Skrevet

Vi har bare hatt 5.års da, så da er det kanskje litt enklere å få praten til å gå -siden det ikke var så lenge siden mener jeg..!

Men vi fikk utdelt tre personer hver fra kullet ved påmelding og skulle ta med oss ting som minnet oss om disse tre, og så skulle vi forklare hvorfor når vi tok "runden" ved middagen! Var ganske morsomt! ;)

Gjest Fride trådstarter
Skrevet

Tusen takk til dere som har svart meg, det ble jeg veldig glad for. Alt er notert og skal tenkes gjennom.

Er det noen som har flere fine forslag til en slik 10 års-markering? Alt mottas med stor takk! :)

Hilsen Fride

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...