AnonymBruker Skrevet 30. september #81 Skrevet 30. september K.B. skrev (På 28.9.2025 den 21.55): Så med andre ord, så og si ikke eksisterende i det Norske politiske spekteret.. Rødt og Mdg tilhører kommunismen. Anonymkode: 56c4f...72f 4 2
K.B. Skrevet 30. september #82 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Rødt og Mdg tilhører kommunismen. Anonymkode: 56c4f...72f Lol! Hvordan kan jeg ta deg seriøst når du sier sånt? 2 2
BobbySocks Skrevet 30. september #83 Skrevet 30. september Folk som får en tråd om fiskekaker til å handle om politikk. Gjerne så ensporet at jeg får brekninger i tillegg. 1
Eva-Lena Skrevet 30. september #84 Skrevet 30. september For noen år siden så var det en tråd her hvor vi skrev hva vi likte/mislikte med brukerne. Husker ikke hva tråden heter, men den var egentlig veldig artig. Der skrev de f.eks.: Eva-Lena er sassy, men på en god måte eller noe i den duren. Noen var anonyme mens andre brukte brukernavnet sitt. Er det noen andre som husker den tråden og hva den het?
AnonymBruker Skrevet 30. september #85 Skrevet 30. september Er del del som skulle vært blokert ja Anonymkode: 35603...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #87 Skrevet 3. oktober De som går inn i en diskusjon og snakker med argumenter basert på religion. Religiøse synspunkter på hvordan verden fungerer er totalt verdiløse og ødelegger hele debatten. Anonymkode: 5beb1...8e6 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #88 Skrevet 7. oktober Ja, en ganske aktiv bruker som gir veldig bastante svar, og de svarene viser stort sett lite forståelse og innlevelse for andre. Er slik at jeg tenker "Å nei, ikke igjen" når jeg ser den personens nick i tråder. Anonymkode: b081e...311
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #89 Skrevet 8. oktober 95% menn som skriver på seksual forumet. Det mest ironiske er at de ikke skjønner det er totalt turnoff! Meget interessant at noen har så mye «kunnskap» som må spres, når vi alle leser og skjønner de ikke har en eneste ting å komme med. Anonymkode: 2580c...83f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #90 Skrevet 8. oktober De mest frustrerende brukerne er alt-right-mannfolka som stadig dukker opp og snakker om eurabia, dødsstraff, at alle andre er venstreekstremister, etc. Kommer i skade for å kommunisere med dem iblant, men det er egentlig ganske håpløst. Anonymkode: c7f22...885 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #91 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 0.32): 👩👨♊ Anonymkode: 4db69...eef Bare å holdde seg unna sosial prat det. Da har du resten av forumet. Tror mange her har sine egne utfordringer. Anonymkode: 307db...a8b 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #92 Skrevet 8. oktober Alle lhs utdannede som påstår de har diverse grader innen utdannelse, men som ikke klarer formulere seg på noen som helst over barneskole nivå. Folk som påstår de jobber og ikke kan noe som helst om hvordan arbeidslivet fungerer.(altså slikt man lærer første mnd i arbeid) Og litt i kombinasjon med det øverste, folk som skryter på seg ufattelige lønninger, når man skjønner av innleggene deres at dette neppe er reelt. Alle som skriver svar og tror de har rett. Og de som skriver og oppgir KI som kilde. Anonymkode: 78696...f70
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #93 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 24.9.2025 den 7.57): Det er en ekkel eldre kjerring her inne som dukker opp i alle relevante tråder for å snakke om hvor flott det er for eldre damer å ha sex med unge menn... Og om hvor uattraktive menn på hennes alder er. Kan ikke si brukernavnet, men de som leser disse trådene vet nok hvem jeg sikter til. Anonymkode: f6c04...f7d Tror mer og mer på at dette er en mann som gir seg ut for å være kvinne, incelgubbe eller guttehvalp. Anonymkode: 450e0...b88 1 1
Pippi Lotta Skrevet 8. oktober #94 Skrevet 8. oktober Ser mange skriver de blokerer brukere og noen skriver også hvor mange de er blokert av. Hvordan gjør man egentlig det, og kan jeg se hvor mange som har blokert meg? Forstår egentlig ikke hvordan dette fungerer, om jeg ikke kan se svar fra brukere som jeg har blokert vil jo ikke samtalen i tråden gi mening?
Meuwmore Skrevet 8. oktober #95 Skrevet 8. oktober (endret) Jøss, her var det mange miserable og gudløse sjeler. Endret 8. oktober av Meuwmore
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå