Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, en ihuga antivakser som kommer frem når det er snakk om sykdom av noe slag, helst covid selvsagt. En fyr som ikke godtar på tørre møkka at kvinner kan like/elske/falle for menn som ikke er grisekjekke (eller rike). Og så er det et par som jeg stort sett bare har sett i aktuelt-forumet jeg ikke kan utstå… trådene de er i, holder jeg meg unna. 
Det er også noen som velter seg i selvmedlidenhet og som bare vil ha trøst (?), som ikke er mottagelige for velmenende og konstruktive råd for å forsøke å bedre sin situasjon

Anonymkode: f0e1f...1d2

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🧸🫂. Mer trenger jeg ikke skrive tenker jeg, if you know you know.

Anonymkode: efa13...035

• Liker 7
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke blokkert noen, men forlater tråden umiddelbart straks en ekstremt creepy og ekkel selvutnevnt sexgud kommer inn i en tråd.

Anonymkode: a2563...efb

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

🧸🫂. Mer trenger jeg ikke skrive tenker jeg, if you know you know.

Anonymkode: efa13...035

I know.

• Liker 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er en ekkel eldre kjerring her inne som dukker opp i alle relevante tråder for å snakke om hvor flott det er for eldre damer å ha sex med unge menn... Og om hvor uattraktive menn på hennes alder er. Kan ikke si brukernavnet, men de som leser disse trådene vet nok hvem jeg sikter til.

Anonymkode: f6c04...f7d

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Har ikke blokkert noen,men hadde vært gøy å se hvor mange som har blokkert meg. Bare antallet liksom. Jeg er ikke overrasket om det er 2 sifret. Jeg vet jeg ikke følger strømmen,og det blir man ikke populær av!

Men:

-Uføretråder. Er lei de som lager trådene,og jeg er lei de som angriper uføre,syke og de på NAV. Også er jeg lei de som tar offer rollen med en eneste gang. Er også lei "Når kommer trygden" tråder,som jeg føler er de samme personene hver gang.

-Høyrevridde. Disse kan man ikke diskutere med. De er urokkelige på alle mulige fronter. Argumenter er veldig ofte direkte quotes fra politikere - Veldig forutsigbare argumenter,men man får ikke noe motsvar. Bare det samme svaret pakket inn med litt annen formulering. De har en ekstrem overbevisning,og i de fleste tilfeller vet jeg nøyaktig hva de vil svare,før de har gjort det. Dog holder de som oftest noenlunde høflige,som jeg respekterer.

-Høyreekstreme. Til forskjell fra gruppen over,så er disse bare tiltet helt,og mistet all fornuft. Da det i utgangspunktet er for meg helt umulig å diskutere noe med en høyrevridd person,så er disse så utrolig langt ut på høyresiden når det gjelder både fornuft,empati,fakta og alt som er,at jeg forstår ikke at de engang får lov til å utfolde seg på måten de gjør. Det er Rent hat pakket inn som fakta og "sån er det" mentalitet. Jeg orker det ikke. Disse blir det flere og flere av forøvrig. Sån man bare logger ut etter å ha lest et innlegg fra,for man trenger luft!

-Influenser følgere som er totalt blind på sine idoler. Disse er også mennesker som ikke evner å se andre sider,eller andre sine erfaringer,og man blir skjelt ut og latterliggjort med en eneste gang. Det er faktisk enkelte influensere her inne som mange har beviser på er både svindlere og ufine mennesker. Det blir blankt avvist uten kritisk tankegang. 

-Menn som ser på KG som Nakenprat.no. De skriver ekstremt grafisk,og kan gjøre de mest uskyldige tråder ekstremt grisete. Det er veldig tydelig at de er sykt tørste på og få ta på et kvinnfolk. Umulig å kritisere,pga da er man en hater!

-Folk som går veldig inn for å fortelle deg at du er raportert. Det må sies både i tråder,og det må sendes PM. Ofte mennesker jeg ikke har hatt noe interaksjon med overhodet.

• Liker 8
Skrevet

Nei, men det er noen jeg er oppriktig bekymret for..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De mannlige brukerne.

Anonymkode: c5672...968

• Liker 2
Skrevet

Jeg blokkerer de som irriterer meg mest, som avsporer alle tråder de er inne med det samme gnålet uansett tema og ikke bringer noe nyttig (eller i det minste underholdende) til diskusjonen. Det handler gjerne mindre om hva de mener enn om hvordan de gir uttrykk for det.

AnonymBruker
Skrevet

Et visst Putin-spyttslikkende Russland-troll med tekster som kunne vært hentet fra steigan.no. Ikke sett han på et par måneder, forhåpentligvis utestengt.

Anonymkode: 594c2...67e

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
K.B. skrev (På 22.9.2025 den 18.11):

Hva er en venstreekstrem person?

Kommunist.,

Anonymkode: 56c4f...72f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kommunist.,

Anonymkode: 56c4f...72f

Så med andre ord, så og si ikke eksisterende i det Norske politiske spekteret.. 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
K.B. skrev (4 minutter siden):

Så med andre ord, så og si ikke eksisterende i det Norske politiske spekteret.. 

Over 5% ved forrige valg, faktisk. Men mange av dem nekter for at det er kommunisme da, selv om det står i programmet. Det samme hadde ikke blitt akseptert om det var nazisme.

Anonymkode: 77588...801

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 14.53):

Uten å nevne brukernavn, selvfølgelig. Hvor mange brukere dreier dette seg om, sånn ca? Blokkerer du dem, eller klarer du å tolerere å møte dem rundt omkring på forumet, uten å bli frustrert?

Anonymkode: 7b354...16c

Men som promoterer det å påføre kvinner permanente helseskader, spesielt hjerneskader, fordi dem selv blir kåre av å gjøre det. Er en gruppe på KG som jeg blir kvalm av. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare noen jeg virkelig ikke liker her inne, og det er de som lager tråder der folk oppfordrer til å skrive om sine spesielle sexfantasier. Det skinner så godt igjennom når slik tråder er laget fordi de skal ha funksjonen som runketråd. 

De fleste andre tolererer jeg godt, selv om jeg godt kan være uenige med dem i flere tråder. For min del handler det ofte om at jeg føler at ting som skrives ikke kan stå uimotsagt, så da kan jeg bli litt skarp i kantene.  Dette gjelder f.eks. politiske tråder der pro-russiske, pro- Israel og pro-Trump meninger blir promotert. 

Anonymkode: 87b32...925

• Nyttig 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Over 5% ved forrige valg, faktisk. Men mange av dem nekter for at det er kommunisme da, selv om det står i programmet. Det samme hadde ikke blitt akseptert om det var nazisme.

Anonymkode: 77588...801

Dette er nok et eksempel på en bruker som rett og slett er usaklig. 
Ord har en bestemt mening og innen politisk teori, så er ting definert ganske tydelig, så når du sier at 5% av befolkningen, som har stemt i en sosialdemokratisk retning egentlig er kommunister, så faller det på sin egen urimelighet.

Endret av K.B.
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2025 den 7.57):

Det er en ekkel eldre kjerring her inne som dukker opp i alle relevante tråder for å snakke om hvor flott det er for eldre damer å ha sex med unge menn... Og om hvor uattraktive menn på hennes alder er. Kan ikke si brukernavnet, men de som leser disse trådene vet nok hvem jeg sikter til.

Anonymkode: f6c04...f7d

Jeg synes da hun må få ha sine preferanser. Ekkel synes jeg ikke hun er, svarer på tiltale gjør hun.  Jeg opplever henne som en høflig debattant i det store og hele. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, kan ikke si det. Her er vi en rar blanding av meninger om ting.  Skal det ikke være slik da? Jeg synes det er best når folk bruker profilnavnet sitt,  for da blir man bedre kjent på en måte, om det ikke er veldig sensitive ting da.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har blokkert en mann som blander sex inn i alt som er, ellers ingen. Irriterer meg over Trump-tilhengere, høyreekstreme, rasister, raddiser, folk som hetser uføre, antivaxere og israel-tilhengere, men har ikke blokkert dem siden de stort sett er AB-er. 

Anonymkode: 25039...feb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, en. Det er grafiske, ekle utbroderinger som oftes avviker det opprinnelige innlegget. Hvorfor ikke dette går under avsporinger fra moderator skjønner jeg ikke. 
Seksualisering av feks folk som har opplevd overgrep forkledd i «omsorg». Fletter inn du og jeg-form som jeg ser på som en grooming.. Sier man i mot, blir det hevet kort over at det er brukerforfølgelse. 
Hevder å ha møtt sårbare kvinner fra Kg i virkeligheten som han har hjulpet med sin omsorgsfulle seksuelle handlinger. 

Anonymkode: 2580c...83f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...