K.B. Skrevet 21. september #41 Skrevet 21. september (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Eurabia er ikke noen ekstrem konspirasjon. Det er trolig fremtiden vår p.ga. føderatene våre. Det blir overvekt av ikke-vestlige om 2-3 tiår, bare vent og se. Så her er det du som ikke forholder deg til fakta. Anonymkode: 1805f...dc1 https://www.22julisenteret.no/en/read-more/subject-articles/the-conspiracy-theory-eurabia I USA så kalles dette "The great replacement theory" og er tett knyttet opp til Trump og ekstremister som Kirk, Loomer, Jones, Carlson, Bannon og alle de andre grifterne på lønningslista til Koch brothers, Thiel og andre store donorer til den ekstreme høyresiden, gale ideologer som Curtis Yarvin får masse penger for å komme opp med de mest absurde ideer. Dette er folk som gang på gang på gang viser seg å være ekle freaks, pederaster og tvers gjennom umoralske mennesker, som snakker varmt om hvor pro politi de er, mens de selv er de verste kriminelle og aksepterer ikke grunnsteinene i Amerikansk styre som f.eks frie valg eller "the peachefull transfer of power" ved valg. Disse menneskene er så pro sitt eget system at de ikke engang klarer å se at å storme kongressen er i seg selv anti demokratisk. Så jo, Eurabia, the great replacement theory eller hva annet du vil kalle det er så ettertrykkelig motbevist. Det er rasisme forkledd som noe som høres intellektuelt ut. Endret 21. september av K.B. 2 8
AnonymBruker Skrevet 22. september #42 Skrevet 22. september Legger merke til folk som driver egenreklame får å få seg noe. De er sinnsykt irriterende. Dick pics og invitasjon i innboksen blokkerer jeg. En del russisk aktivitet og annet som forsøker å fyre opp å drive propaganda burde være totalt utestengt. Anonymkode: 2580c...83f 3
AnonymBruker Skrevet 22. september #43 Skrevet 22. september Jepp, det er det. Ikke som jeg hater eller utstår, men som jeg misliker. I tillegg synes også jeg at Anonym bruker funksjonen er brukt altfor mye her inne.... Det har jeg nevnt før og kan godt si igjen. Anonymkode: 4e599...a71
AnonymBruker Skrevet 22. september #44 Skrevet 22. september Veldig mange venstreekstreme her inne som er veldig glad i godhetsposering og har absolutt ingen evne å reflektere og faktisk se hvor forfærdelige mennesker de er. Anonymkode: 9e4da...e92 5 4
AnonymBruker Skrevet 22. september #45 Skrevet 22. september Har ikke blokkert noen, men det er noen enkelte som jeg ler litt høyt av innimellom. De fornekter gjerne fakta. Anonymkode: a52d5...4b7
Fjollefyr Skrevet 22. september #46 Skrevet 22. september Ja, det er noen. Pluss noen som poster anonymt, men som man kjenner igjen nesten umiddelbart. Spesielt i en periode der det var mye tråder om transpersoner. Samme argumenter i tråd etter tråd, pluss samme avsporing i tråd etter tråd. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #47 Skrevet 22. september Det å ikke utstå noen er ganske kraftig. Men jeg har noen jeg er temmelig lei av, det er noen anonymebrukere som poster de samme trådene igjen og igjen. Uansett hvor mange svar de får så spør de bare de samme spørsmålene på ny og på ny. De holder på i månedsvis, noen over et år. Er en på helseforumet og enn på vennskapsforumet. Anonymkode: 5bb79...77a 3
Tiuren Skrevet 22. september #48 Skrevet 22. september På generell basis prøver jeg å la være å svare brukere som heter noe med An****B**kerxxxxx, helt umulig å vite hva de står for og hvor de vil...
AnonymBruker Skrevet 22. september #49 Skrevet 22. september Har blokkert 2 stk, begge er menn. Begge elsker å svare på seksuelle spørsmål, den ene er bare ekkel og den andre er sykt irriterende og litt ekkel. Anonymkode: 24a22...bc2 6 3
AnonymBruker Skrevet 22. september #50 Skrevet 22. september Har blokkert folk som sitter og forsvarer Marius Borg Høiby dag ut og dag inn. Kvalmende at man kan forsvare en sånn fyr. Anonymkode: d901a...d7a 6 3
BareMay Skrevet 22. september #51 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Veldig mange venstreekstreme her inne som er veldig glad i godhetsposering og har absolutt ingen evne å reflektere og faktisk se hvor forfærdelige mennesker de er. Anonymkode: 9e4da...e92 Enig. 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #52 Skrevet 22. september De eneste som virkelig kommer under huden på meg er de som til det kjedsommelige gjentar seg i at abort er mord. Det orker jeg ikke svare på flere ganger, jeg blir så jævlig provosert. Ellers vil jeg si det skal svært mye til før jeg fyrer meg opp. Anonymkode: 5e219...815 5
AnonymBruker Skrevet 22. september #53 Skrevet 22. september Bokormsen skrev (På 20.9.2025 den 14.58): Et par skikkelige alt-right, maga, pro Russland troll kontoer som har i overkant mye fritid (sannsynligvis trygdet) her. Forsøker å ikke mate dem for mye. «Don’t wrestle with a pig, you’ll only get dirty, and the pigs love it» Ikke vær slem imot grisen, de er renslige Anonymkode: 77d71...7dc 3
K.B. Skrevet 22. september #54 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig mange venstreekstreme her inne som er veldig glad i godhetsposering og har absolutt ingen evne å reflektere og faktisk se hvor forfærdelige mennesker de er. Anonymkode: 9e4da...e92 Hva er en venstreekstrem person? 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #55 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det å ikke utstå noen er ganske kraftig. Men jeg har noen jeg er temmelig lei av, det er noen anonymebrukere som poster de samme trådene igjen og igjen. Uansett hvor mange svar de får så spør de bare de samme spørsmålene på ny og på ny. De holder på i månedsvis, noen over et år. Er en på helseforumet og enn på vennskapsforumet. Anonymkode: 5bb79...77a Den jeg ikke kan utstå er den eller de som i alle disse trådene avsporer med å fortelle trådstarter hvor syk hun/hen/han er, og så bruker sidevis på diskusjon rundt det. Er flere ganger jeg har søkt opp den tematikken og ser "oi her er det mange som har tanker rundt dette", for så å trykke inn og bare se svar fra noen grublete bitre folk som tydeligvis ikke takler å ta ansvar for eget liv og bare hoppe bukk over tråder de ikke liker. Temmelig lei, de holder på i månedsvis og noen over år. Anonymkode: 49ff6...718 1
Chantielle Skrevet 23. september #56 Skrevet 23. september Ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Chantielle mod.
Example Skrevet 23. september #57 Skrevet 23. september De eneste jeg ikke utstyr er de som bare troller. Skriver ting kun for å få en reaksjon, men som er så virkelighetsforståelse at man ikke kan finne på å mene noe slikt. Ellers liker jeg jo ofte de brukerne jeg er uenige med mest best. Det jo derfor jeg diskuterer på et forum i alle fall, nemlig diskusjonen. Å delta i en debatt der alle er enige er meningsløst Det var dog én bruker i koronaperioden som konstant var ute etter å gjøre det personlig. Det er ikke så interessant, og blir til slutt nesten litt creepy. At hen fikk holde på så lenge før det fikk reaksjoner må jeg innrømme at overrasket meg litt. 2
AnonymBruker Skrevet 23. september #58 Skrevet 23. september svartkatt skrev (På 20.9.2025 den 15.00): "AnonymBruker" er helt hinsides. Krangler og diskuterer med seg selv i flere utgaver, poster om alt mulig, svarer der også, er også støttende og positiv til tider. Helt umulig å danne seg et bilde av den personen. Oops. La ikke merke til at det var deg. Men jeg lar dette stå. Det er greit at man er anonym iblant, men det er overdrevent brukt. Det er lov å være anonym så mye man vil Anonymkode: f3f2a...c17 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #59 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 22.9.2025 den 16.35): Jepp, det er det. Ikke som jeg hater eller utstår, men som jeg misliker. I tillegg synes også jeg at Anonym bruker funksjonen er brukt altfor mye her inne.... Det har jeg nevnt før og kan godt si igjen. Anonymkode: 4e599...a71 😂 Anonymkode: f3f2a...c17 4
Example Skrevet 23. september #60 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er lov å være anonym så mye man vil Anonymkode: f3f2a...c17 Det er bare til tider veldig frustrerende å diskutere med. Jeg er glad den funksjonen er slått av på enkelte underforum. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå