AnonymBruker Skrevet i går, 12:53 #1 Skrevet i går, 12:53 Uten å nevne brukernavn, selvfølgelig. Hvor mange brukere dreier dette seg om, sånn ca? Blokkerer du dem, eller klarer du å tolerere å møte dem rundt omkring på forumet, uten å bli frustrert? Anonymkode: 7b354...16c
Bokormsen Skrevet i går, 12:58 #2 Skrevet i går, 12:58 Et par skikkelige alt-right, maga, pro Russland troll kontoer som har i overkant mye fritid (sannsynligvis trygdet) her. Forsøker å ikke mate dem for mye. «Don’t wrestle with a pig, you’ll only get dirty, and the pigs love it» 4 7
TomKrus Skrevet i går, 12:58 #3 Skrevet i går, 12:58 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uten å nevne brukernavn, selvfølgelig. Hvor mange brukere dreier dette seg om, sånn ca? Blokkerer du dem, eller klarer du å tolerere å møte dem rundt omkring på forumet, uten å bli frustrert? Anonymkode: 7b354...16c Egentlig ikke, de som blir for ekstreme for meg ? De gidder jeg ikke kommunisere med, slik som alle andre steder i livet. Jeg vet når jeg står ovenfor et menneske det ikke nytter å snakke til, da lar jeg være med det. Det betyr ikke at jeg ikke utstår det mennesket. 3
AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #4 Skrevet i går, 13:00 Ja, en bruker som i flere år (så lenge jeg har vært her) bruker dagene sine på å fortelle alle hvor smart de er. Med samme argumentasjon, som tilpasses mange ulike tråder. Og helt uten å greie å nyansere seg i forhold til tid og sted. 🤮🐹 Anonymkode: a9fbe...6fe
svartkatt Skrevet i går, 13:00 #5 Skrevet i går, 13:00 "AnonymBruker" er helt hinsides. Krangler og diskuterer med seg selv i flere utgaver, poster om alt mulig, svarer der også, er også støttende og positiv til tider. Helt umulig å danne seg et bilde av den personen. Oops. La ikke merke til at det var deg. Men jeg lar dette stå. Det er greit at man er anonym iblant, men det er overdrevent brukt. 5 1 9
bitmog Skrevet i går, 13:04 #6 Skrevet i går, 13:04 Pleier egentlig å ignorere brukere som deg TS. Anonyme brukere er tullete å ha debatt med. 4
AnonymBruker Skrevet i går, 13:10 #7 Skrevet i går, 13:10 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, en bruker som i flere år (så lenge jeg har vært her) bruker dagene sine på å fortelle alle hvor smart de er. Med samme argumentasjon, som tilpasses mange ulike tråder. Og helt uten å greie å nyansere seg i forhold til tid og sted. 🤮🐹 Anonymkode: a9fbe...6fe Denne har jeg ikke lagt merke til. Hvordan ser du at det er samme? Og hva gjør at det plager deg? Anonymkode: 49ff6...718 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:12 #8 Skrevet i går, 13:12 Jeg har blokkert noen brukere som jeg oppfatter å ha kvinnefiendtlige holdninger. Jeg skal ikke si at jeg ikke utstår dem, jeg kjenner dem ikke. Men jeg gjør det aller mest for å beskytte meg selv. Har selv noen mannefiendtlige holdninger jeg forsøker å ta tak i, og det å da få noen av de mest aggressive og kvinne-kritiske brukerne i monitor hjelper meg ikke. Ellers synes jeg folk flest er innmari hyggelig her inne. Anonymkode: 49ff6...718 4
AnonymBruker Skrevet i går, 13:13 #9 Skrevet i går, 13:13 Ja. Flere. Det spenner fra noen som er selverklært ekspert på mitt fagfelt, men som bommer veldig i svarene, samtidig som personen fremstår som at de har peiling. Er redd det lurer mange. Til en som har diktet opp et helt liv og personlighet her inne, og knapt skriver et innlegg uten å ramse opp eksempler fra "eget liv". Til et-par bedrevitende menn som alltid skal ha rett, samtidig som det lyser (både av svar og tidsbruk) at de nok lever alene, mangler dybde og bredde, og bruker all tid med en skjerm. Men verst er de som også er mod, og skifter mellom profiler, er du såvidt på kant med regelverket kan du bli gjenstand for sensur ganske umiddelbart. Mens grove innlegg og tråder blir stående over dager og uker. Anonymkode: da153...e86 5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:15 #10 Skrevet i går, 13:15 bitmog skrev (10 minutter siden): Pleier egentlig å ignorere brukere som deg TS. Anonyme brukere er tullete å ha debatt med. Personlig har jeg aldri sett forskjellen på e86 og bitmog. Vi er akkurat like anonyme. Og mange av verstingene her inne skriver med brukernavn - men holder knapt til et tresifret antall innlegg før de er blokkert på grunn av innlegget. Nå ser jeg også at hele tre av de mest aktive brukerne her inne har vært blokkert en periode, etter å ha svart alt for sleivete. Anonymkode: da153...e86 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:19 #11 Skrevet i går, 13:19 Han som tror han er sexgud og påstår alle damer både her inne og i virkeligheten vil ha han. Han er ganske slitsom Anonymkode: 9c009...1b1 13 8
AnonymBruker Skrevet i går, 13:21 #12 Skrevet i går, 13:21 Ja, det er noen som blir helt krakilske hvis man "avslører" at man er mann. Jeg prøver som regel å skrive ganske kjønnsnøytralt, men hvis det kommer frem at jeg er mann går de rett i angrepsposisjon. Gjelder selvsagt ikke bare meg, det er mange menn her som får gjennomgå, virker som de det gjelder er her bare for å spre drit og mannehat. Anonymkode: b0c65...c0a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:24 #13 Skrevet i går, 13:24 Utstår og utstår, fru Blom. Jeg har lagt merke til en som er uenig med meg i absolutt alt, det er litt påfallende. Men man må jo tåle uenighet på et debattforum. Men han her er bare så utrolig påståelig om alt, han debatterer (belærer) så han blir varm om øra om alt mulig han vet bedre enn kvinner, inkludert mensbeskyttelse. 😅 Anonymkode: 77588...801 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:24 #14 Skrevet i går, 13:24 Ja, jeg har blokkert en liten håndfull. De tyter om det samme alltid, i alle tråder, og alt de sier irriterer meg. Typisk er kvinnefiendtlige holdninger, men det kan også bare være arrogante idioter generelt. Jeg er en person som gjerne tar en debatt, til og med en fyrrig en hvor det går en kule varmt og fornærmelsene sitter løst, så jeg pleier å diskutere mot det jeg mener ikke er riktig. Men så blir det ofte å stange hodet i veggen, til og med fornærmelsene er ikke spesielt treffende, så jeg eliminerer en del fra mitt synsfelt. Det er også årsaken til at jeg nå som oftest poster anonymt. Jeg har opplevd flere ganger at brukere omtrent har stalket meg i andre tråder og fortsatt diskusjonen (eller krangelen, eller hetsen, alt ettersom) fra en annen tråd. Skulle gjerne alltid ha postet under brukernavn, men da kan man ikke gi tips på oppskrift på tomatsuppe engang uten at en eller annen løk kommer inn og melder at det er mannehatende å bruke basilikum eller noe. Anonymkode: d7678...c03 3 1
Pippi Lotta Skrevet i går, 13:25 #15 Skrevet i går, 13:25 (endret) Har vel ingen jeg direkte misliker, men det er noen som er iriterende fordi det er umulig å få noen begrunelse fra de. De kommer gjerne med forskjelige teorier og påstander, men så kan de fremstå fornermet over at jeg prøver å forstå bakgrunne for påstandene deres. Synes det er vanskelig å forstå motivasjonen for å delle meninger, om mam uansett ikke har lyst til å forklare meninngene sinne. Det er jo intresangt å forstå hvordan andre tenker og rasjonaliserer (er vel mye det som kan gjøre KG gøy), men når folk kommer med påstander de nekter å forklare logiken til kan det bli iriterende. Det er somregel i tråder om Israel eller Russland jeg møtte på dem nå for tiden. Endret i går, 13:27 av Pippi Lotta 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:25 #17 Skrevet i går, 13:25 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utstår og utstår, fru Blom. Jeg har lagt merke til en som er uenig med meg i absolutt alt, det er litt påfallende. Men man må jo tåle uenighet på et debattforum. Men han her er bare så utrolig påståelig om alt, han debatterer (belærer) så han blir varm om øra om alt mulig han vet bedre enn kvinner, inkludert mensbeskyttelse. 😅 Anonymkode: 77588...801 Jepp... Men meld for forfølgelse. Det er brudd på forumsreglene. Hadde ikke hatt noe i mot om han var ute noen måneder.. Anonymkode: da153...e86
AnonymBruker Skrevet i går, 13:30 #18 Skrevet i går, 13:30 Det er noen mannlige brukere her som er så kvalmende white-knights! Som bombarderer enkelte tråder med piss de antar damene her liker. Vet ikke hva de håper å oppnå egentlig... Anonymkode: f6c04...f7d
TomKrus Skrevet i går, 13:30 #19 Skrevet i går, 13:30 Det er jo mange man er knakende uenige med politisk og på andre felt, privat uten for et forum finnes det også slike. Det jeg opplever er at det er bare å kutte diskusjonen med de angående slikt. Det bringer ikke noe godt med seg. Så da lar jeg være. Men de kan være veldig hyggelig på andre sosiale områder ! Min frykt er at jeg skal havne inne i en "boble" og bare diskutere med mennesker jeg er enige med, det gir ingen utvidelse av horisonten. Men det er visse grenser
AnonymBruker Skrevet i går, 13:30 #20 Skrevet i går, 13:30 Har blokkert flere. Det er folk som bare er irriterende og som jeg ikke orker. Anonymkode: 88028...0f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå