Gå til innhold

Jeg tilbyr astrologisk lesning igjen - alle som skriver inn før midnatt får et svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen skal du være -du som er ny og du som har fått lesning før 💞

I denne lesningen blir det lagt vekt på å belyse og tillegge noe positivt til deg og ditt spørsmål, som du tar med deg videre på din vei og forhåpentligvis har glede og nytte av.

Du bestemmer selv hva du vil spørre om, og prøv å vær så spesifikk du kan. Det skjer innimellom at det kommer spørsmål som "hvordan vil det gå med kjærligheten", dette er et veldig stort tema og vær klar over at svaret vil bli generalisert og kanskje ikke så personlig som du hadde håpet på. 

Jo mer du konkretiserer det du vil vite noe om, dess mer blir svaret tilsvarende fokusert og tydelig. Egenskapene som ligger i ditt horoskop danner grunnlaget for svaret du får. 

Betingelser for lesningen:

-Du må oppgi fødselsår, stjernetegn, månetegn og ascendant.

-Alle som henvender seg innen midnatt vil få et svar. 

-Dersom du spør om tematikk innen kjærlighet, partnerskap eller samliv, skriver du inn stjernetegn og månetegn for den andre parten (stort pluss for deg hvis du har med ascendanten også).

-Det er dessverre ingen mulighet for å stille oppfølgingsspørsmål i denne runden.

Du som ønsker en lesning må skrive inn:

-Ditt fødselsår

-Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant

-Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre.

Slik finner du din ascendant og månetegn:

For å finne din ascendant, også kalt rising sign, må du vite klokkeslettet for når du ble født. Du kan kalkulere og finne ascendanten og månetegnet ditt her:

Ascendant Sign Calculator - BirthChart.net 

Moon Sign Calculator - BirthChart.net

(For deg som vet de eksakte gradene for ascendanten din, kan du legge ved dette. Det vil gi et mer komplekst og dynamisk bilde av ditt horoskop, som vil påvirke svaret du får).

Dette kan jeg ikke svare på:

-Spørsmål knyttet til utroskap, helbredelse, sykdom, fødsler og død. 

-Henvendelser som mangler stjernetegn, månetegn og ascendant.

-Henvendelser som omfatter personer under 18 år.

HUSK PÅ! 

Spør bare om ting du faktisk ønsker å høre et svar på. I sårbare situasjoner hender det at man ikke er klar for innspill. Vær ærlig med deg selv i forkant og lytt til hjertet 💓

FORBEHOLD!

En astrologisk lesning er ikke vitenskapelig forankret, og må betraktes som underholdning.

Du har selv ansvar for deg selv og dine valg du tar i livet🥰

Mitt mål er å gi deg en lesning med kvalitet, og ettersom jeg gjør dette på fritiden kan svartiden variere🌙

Rakk du ikke å bli med i denne omgangen? Jeg vender tilbake fra tid til annen og tilbyr nye lesninger etter hvert 🌹

Dersom du har andre innspill som ikke handler om det som denne tråden tilbyr, ber jeg deg om å opprette en egen tråd for slikt.

Mitt ønske er å bli bedre på lesninger og håper å bidra med noe positivt til deg🥰 

Gleder meg til å høre fra deg!

Ts💫🤍

Anonymkode: 65197...66b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1979

Virgo

Acendant capricorn

Moon sign Cancer

Hvilken vei skal jeg velge? Hvor mye/lite bør jeg satse på mine drømmer? 

• Hjerte 1
Skrevet

Ja takk🙂

Fødselesår 1975, stjernetegn løven, ascendant skorpionen, månetegn vannmannen.

Jeg har et oppdrag i mai 2026 som jeg lurer på utfallet av. Vil det gå bra både etter egen og andres vurdering? Vil det føre til noe bra i fortsettelsen? 

Anonymkode: 0c2b0...dd7

• Hjerte 1
Skrevet

Født 1977, stjernetegn løven, ascendant skorpionen, månetegn løven.

Hvilken vei bør jeg gå når det gjelder jobb/karriere?

Anonymkode: 3a2e0...c38

• Hjerte 1
Skrevet

1983

Kreps

Steinbukk

Løven

Vil han(1983,Virgo) kontakte meg igjen? 

Og vil jeg få meg ny jobb snart?  

Anonymkode: 48fe4...009

• Hjerte 1
Skrevet

Hvilke aksjer bør en satse på nå?

• Nyttig 1
Skrevet

1978

Pisces- stjernetegn

Pisces - Måne

Libra - Ascendant

Vil jeg møte han jeg skal dele livet mitt med, og kommer jeg til å bo i utlandet innen de neste 5 år?

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

1989

Stjernetegn: fiskene

Månetegn: skyttern

Ascendaten: løve

Er det lurt av meg å satse på jobben nå, eller står jeg i fare for å belaste familien ved å satse?

Endret av mkbg
Første spørsmål brøt med TS forutsetninger for lesing
  • Hjerte 1
Skrevet

Du som ønsker en lesning må skrive inn:

- Fødselsår: 1985

Stjernetegn: jomfruen

- Månetegn: Fisken

- Ascendant: Væren

-Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre.

Kan du gi meg en lesning for hva jeg har i vente den kommende måneden (slutten av september og oktober), og hva jeg sæelig bør fokusere på? 

Anonymkode: d7a5e...6b9

• Hjerte 1
Skrevet

1973

fødselstegn: steinbukk

månetegn: fiskene

ascendant: løve

Hvordan vil pensjonisttilværelsen min bli? Vil jeg bo på det stedet jeg drømmer om, og vil jeg ha det trygt og godt?

• Hjerte 1
Skrevet

1977

Tyren

Aquarius

Aquarius

Økonomi, vil det bli bedre? 

Skrevet

Får jeg flere barn

Anonymkode: 9a5a2...156

Skrevet

-fødselsår 1975

stjernetegn kreps ,

månetegn  Tyren

ascendant. Skorpion 

lurer på videre yrkesvei og karriere 

Skrevet

Jeg lurer på om du ser forandringer i livet mitt framover, og i så fall hva slags. 

Fødselsår 1973

Stjernetegn vekten, ascendant skorpion, månetegn tvillingene. 

Else 💫

Anonymkode: df7c5...991

Skrevet

Fødselsår: 1988
Stjernetegn: Væren
Månetegn: Fiskene
Ascendant: Jomfruen

Jeg tok i starten av året et valg basert på min helse og det å kunne stå noe i jobb, forhåpentligvis langt frem i tid, med en stor bekymring for økonomien.
Fikk betryggelse fra de næreste rundt meg om at det er det siste jeg skulle tenke på for jeg kunne ikke gå rundt å ha det som jeg hadde.
Jeg er en person som IKKE spør andre om penger, vil klare meg selv, men nå henger økonomibiten over meg og jeg må ta prioriteringsvalg - jeg har heldigvis ingen lån eller gjeld på verken hus eller bil, men det er til stadighet noe ekstra hver måned som spiser opp alt jeg har.
Per nå er jeg delvis i jobb, får sykepenger som arbeidsledig via Nav (lang behandlingstid og sykepengene går ut i november) og har søkt AAP - så jeg er da i Nav karusellen for det jeg ikke kan jobbe.

Spørsmålet er; vil økonomien stabilisere seg, eventuelt når? Situasjonen ang. det jeg jobber er trygg, men vil situasjonen med Nav dra ut, eller er det et lite håp om at jeg kanskje ikke må være i karusellen så lenge? 

Anonymkode: 43ee9...d59

Skrevet

Spennande!

Fødselsår:1987

Stjernetegn : steinbukk

Acendant: fiskene

Månetegn: tyren

Eg har hamna i ein litt kjedeleg situasjon på jobb som eg ikkje heilt finn roen i. Kjem det til å løyse seg, eller bør eg sjå meg om etter ein annan jobb? Eg trivst i utgangspunktet svært godt i jobben min, men denne situasjonen har vore vanskeleg for meg å akseptere. Har prøvd å kjempe for eigen rett utan å nå igjennom på noko punkt.  Vanskeleg situasjon med ein av sjefane. Får eg drive med det eg ønsker mest av alt i livet?

Anonymkode: c8bc4...300

Skrevet

Fødselsår: 1985

Stjernetegn: fiskene

Moon sign: Aries

Ascendant: Virgo

Kommer han til å fortsette å velge meg?

Kommer ting til å ordne seg for både oss og familien mtp det vi står i nå?

Anonymkode: 5c4fc...5ac

Skrevet
HMK skrev (8 timer siden):

1979

Virgo

Acendant capricorn

Moon sign Cancer

Hvilken vei skal jeg velge? Hvor mye/lite bør jeg satse på mine drømmer? 

Hei HMK, tusen takk for din henvendelse 🌹

Gratulerer så mye med dagen som har vært eller er rett rundt hjørnet :ballong:

I ditt 46 år går du inn i en fase av livet som i stor grad handler om opplevelsen av at nye ambisjoner vekkes til live. Du skriver om veivalg og drømmer: Denne perioden, frem til du er ca 52 år, vil være preget av høy motivasjon mot nye mål. Det du går i møte nå avhenger en god del av hvordan du opplevde tiden mellom mai 2018 og september 2022. Hvis du ser tilbake, vil det kanskje være en temaer preget av trygghet, stabilitet, ro, passivitet, stahet versus strategisk tenkning, din innflytelse på omgivelsene, lojalitet og lidenskap. Det du har forankret som dine verdier og holdninger nå, er det du nå bygger videre med. Det er ikke noe i veien for å gjøre endringer hvis du er misfornøyd med vaner eller mønstre.

Kanskje har du opplevd noe som gjør at du ønsker å ta igjen tapt tid, opplevelser eller erfaringer. Når du nærmer deg 48 år, vil du kjenne på et nytt potensiale og da er det stor mulighet for vekst. Kanskje det er nå du legger grunnlaget for nettopp denne veksten i forhold til drømmene dine.

I hvilken grad du bør satse på dine drømmer, er det bare du som skal avgjøre. Det er som kjent vanskelig å vokse og å utvikle noe i komfort-sonen.

Veien til drømmene kan være gjennom praktisk gjennomføring. For deg er det viktig å sette drømmer og ambisjoner inn i en struktur og orden, slik at du kan benytte deg av dine praktiske evner på en optimal måte. Dersom drømmene dine handler om karriere eller jobb, bruk dine analytiske evner og pliktoppfyllende fremferd. Hvis det er et mer helsemessig fokus, kan du lage strukturer og rutiner som vil hjelpe deg i hverdagen.

Du har en enorm arbeidskapasitet og stå-på-vilje. Hvis du kjenner på sinne og er god til å undertrykke dette, kan du med fordel bruke tid på å jobbe deg gjennom mestring av aggresjon. Da kan du lage en god rutine for hvordan du kan håndtere sterke følelser. Hvis du har klart å finne en måte å ikke undertrykke sinne på, som er holdbar for deg, så er det veldig bra -fortsett med det! Du er god til å beskytte både deg selv og de du tar under vingen. Det er en god måte å bruke sterke følelser på💞

Uansett hva drømmene dine handler om, kan du bruke struktur, selvdisiplin og din store kapasitet for å oppnå det du ønsker deg.

Håper noe resonnerte for deg og hvis du har lyst kan du gjerne gi meg en tilbakemelding🥰

Ønsker deg lykke til med målene dine🙂

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 12.09):

Ja takk🙂

Fødselesår 1975, stjernetegn løven, ascendant skorpionen, månetegn vannmannen.

Jeg har et oppdrag i mai 2026 som jeg lurer på utfallet av. Vil det gå bra både etter egen og andres vurdering? Vil det føre til noe bra i fortsettelsen? 

Anonymkode: 0c2b0...dd7

Hei, tusen takk for henvendelsen din🌹Dette høres ut som en spennende tid for deg!

I perioden rundt mai 2026 vil resultatet du ser representere din innsats de siste 14 årene. Da ser det ut som en blanding av to mulige utfall: En højdare for deg materielt sett, i tillegg til at det kan bli klart hvilken del av innsatsen som ikke bar frukter.

På en side har du jobbet hardt og mest sannsynlig ofret og prioritert hardt for å oppnå ambisjonene dine, og for å få en slags kontroll på livet og omgivelsene. Utfallet av dette er at du nå har vist andre hva du er god for og at du føler på den kontrollen i livet som du ønsket å ha.

På samme tid må du jobbe beinhardt og du har flere store ansvar å ta vare på, som du gjør alt for å unngå å svikte. Så selv på ditt beste vil dette være en større fysisk belastning for deg. Ta restitusjon på alvor og vern om din helse, så du unngår å bli overarbeidet og utbrent💞

Den posisjonen du har nådd nå kan trigge andre personer til å se sitt snitt til å ta over ditt område eller ta kreditt for ting du har gjort. Det lureste vil være å opprettholde innsatsen, og gjøre det klart at det ikke er noe å hente for andre, på at du feiler. Men heller understreke det at andre har noe å vinne på at du får gjennomslag for det du holder på med nå. Gjør deg uerstattelig på en eller annen måte knyttet til prosjektet ditt. Dersom du ser at slaget er tapt, innse tapet, gå videre og legg fokuset der du fortsatt har noe å hente. For ting er ikke enten eller i mai og fremover, utfallene preges av hvor mye energi du legger inn på de rette stedene.

Du kan føle deg ganske energisk og at det er hektisk rundt deg. Det betyr også at du er i stand til å tenke kjapt og handle raskt. Pass på hvor du setter føttene bokstavelig talt, for i mai 2026 kan du få såpass mye overskudds-energi at du blir ubetenksom og tar risker.

Det kan være at du begynner å jobbe med noen i en-til-en situasjoner eller kommer sammen med små grupper hvor du samarbeider mot felles mål, men av ulike grunner. Disse møtene vil gi deg en større forståelse av hvilken innflytelse du har på andre.

I den kommende tiden mot mai 2026, er en periode hvor du bør lene deg på andre for hjelp. Enten det er en partner eller god venn. I arbeidssammenheng kan det kanskje være behov for å søke råd hos en konsulent, advokat eller spesialist av noe slag.

Rundt april 2026 kan du med fordel holde et øye med økonomien og eventuelt eiendom og andre ting som du deler med andre. I tillegg er det smart å ta ekstra vare på nervesystemet mellom april 2026 og mai 2033. Dette er en lengre periode som vil gi både uforutsigbarhet og nye innsikter, ideer og forandringer i måten du forholder deg til penger, eiendom du deler med andre, generell helse og emosjonell helse. Det kan også være at det i denne perioden vil bli lettere å konkretisere tanker og ideer, som du kan føre ut i det materielle livet og bruke på en praktisk måte. Dette kan utspille seg på områder som har med utdanning, lengre reiser eller publisering av et åndsverk.

Ønsker deg masse lykke til med oppdraget og håper noe resonnerte for deg. Dersom du har lyst, sette jeg stor pris på en kort tilbakemelding på lesningen😍

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 12.17):

Født 1977, stjernetegn løven, ascendant skorpionen, månetegn løven.

Hvilken vei bør jeg gå når det gjelder jobb/karriere?

Anonymkode: 3a2e0...c38

Hei, tusen takk for henvendelsen din og for et interessant spørsmål🌹

Nå skriver du ikke noe om hva du jobber med eller er utdannet som pr i dag. Forhåpentligvis har du vært innom jobber eller utdanning hvor du har fått utfoldet deg med tanke på dine skarpe analytiske evner. Eller så kan det være at det har vært for lite av dette og at du søker mot dette nå.

Uansett -for deg vil det passe med yrker hvor du går i dybden på faget og med folkene.

Det er mange arenaer som kan være aktuelle for deg. Innen jus-faget og internasjonalt arbeid kan du få brukt dine diplomatiske evner. Innenfor psykologi og terapeutisk virke kan du bruke din dype relasjonelle innsikt. Det samme gjelder for arbeid med menneskerettigheter og sosialt arbeid, hvor du kan være med å skape dype endringer i dynamikker og gjenopprette balanse.

Det kan også dreie seg om mer kreative yrker, innen musikk eller film hvor du kan utforske det vakre i livet og lidenskapen, med underliggende dyp tematikk. Dersom det kreative er noe for deg, kan du gjøre det bra innen styling, design, PR, influenser, hvor du er med på å skape estetikk og innhold som understreker eller endrer identitet.

Som du kanskje har forstått så er dette hovedsakelig arbeid hvor du virker best bak kulissene. Det kan være litt vanskelig, for du er komfortabel med å bli sett også. Som en metafor til dette; det kan være at du skal jobbe både foran og bak kamera😍

Dersom du er interessert i de mer bakenforliggende temaene for karriere og hva det betyr for deg på et individuelt plan, så handler det for deg om å bli god på samarbeid, relatere til andre og bygge relasjoner med integritet. Drivkreftene bak dette er et dypt ønske om å helbrede, harmonisere eller balansere personlige og kollektive dynamikker. For å komme i kontakt med denne delen av deg, kan du jobbe med å gi slipp på kontrollbehov, maktkamper og ekstrem uavhengighet. Med moderasjon, slik at du beholder din selvstendighet og autoritet i livet ditt.

Jeg synes det er interessant at du tenker på et eventuelt karriere-skifte. For om noen år ,når du kommer i perioden mellom 52 og 59 år, kan det hende du får en følelse av «hva nå? Var dette alt?». Derfor heier jeg på deg at du reflekterer over dine ambisjoner og nye mål allerede nå😉

Masse lykke til med veien videre! Dersom du har lyst, setter jeg pris på en liten tilbakemelding💓

Ts🤍💫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...