Gå til innhold

Er tinder dødt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har brukt tinder noe de siste årene. Men synes det er lite aktivitet der. Får få matcher som det klaffer det med.  Dem har begynt å bruke mye ai de siste årene som gjør det upersonlig.Synes det var langt var bedre de første årene der man fikk gode samtaler og dater.

Er det andre apper for dating som er verdt å prøve.

Anonymkode: 5d503...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Tinder er skikkelig sjanseløst og veldig lite aktivitet der. Stort sett falske profiler ja!

Har prøvd Happn og Hinge, men ..

Anonymkode: 5fa52...b49

• Liker 1
Skrevet

dersom alle som henger på Tinder hadde funnet seg partner via Tinder, så ville jo ingen av dem giddet å henge på Tinder lenger etter å ha funnet seg en partner der. 

i så fall ville jo Tinder selvfølgelig gått fullstendig nedenom og hjem for veldig lenge siden. Det er på en måte forståelig at Tinder forsøker å holde folk som kan passe sammen unna hverandre. 😁   

Anonymkode: 30bd1...8aa

Skrevet

om du er mann så er det dødt for deg. Er du dame så får du tusenvis av likes.

Anonymkode: e3e4d...94c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg syntes det var ganske dødt på Tinder som kvinne også. Tidligere har jeg hatt flere tusen likes på en måned, nå i høst var det «bare» 6-700. 

De samme som går igjen og igjen og de fleste fullstendig uinteressante. Les feil aldersgruppe og alt for langt borte. Hjelper ikke med mange likes når det kun er en promille som er aktuelle. Selv om jeg setter begrensninger på alder og avstand dukker de opp i bunken min likevel. 

Slettet Tinder etter noen uker for det var så labert der inne med aktuelle dater. Tror Tinder tømmes for folk, er neppe bare jeg som er lei.

Anonymkode: 7ea07...b96

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Traff min store kjærlighet på Facebook dating 🥰 😍 

Skrevet

Et hav av fakes.. 

får ofte flere tusen likes per dag..og så noen hundre så igjen. Er noe som ikke stemmer. Orker ikke gå gjennom engang..slitsomt med alle de falske profilene.

Anonymkode: b1ac5...c46

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg syntes det var ganske dødt på Tinder som kvinne også. Tidligere har jeg hatt flere tusen likes på en måned, nå i høst var det «bare» 6-700. 

De samme som går igjen og igjen og de fleste fullstendig uinteressante. Les feil aldersgruppe og alt for langt borte. Hjelper ikke med mange likes når det kun er en promille som er aktuelle. Selv om jeg setter begrensninger på alder og avstand dukker de opp i bunken min likevel. 

Slettet Tinder etter noen uker for det var så labert der inne med aktuelle dater. Tror Tinder tømmes for folk, er neppe bare jeg som er lei.

Ja jeg ga opp der og fant min kone i utlandet istedenfor. Ikke noe vits å være et sted uten håp og noen å treffe.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dustekommentar! Jeg er dame og får omtrent ikke likes...  men nå skal vel da halve kg-banden komme etter meg og påstå jeg er stygg da :P 

Anonymkode: 8f13f...13a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dustekommentar! Jeg er dame og får omtrent ikke likes...  men nå skal vel da halve kg-banden komme etter meg og påstå jeg er stygg da :P 

Jeg er dame og har en fake profil der inne med noen bilder av en rygg og noen blomster. Har fått 4790 likes denne uka…

Anonymkode: 521f4...5e0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan møtes folk nå da hvis Tinder er ut? Er det noe annet som er in? 

Jeg møtte mannen min for 5 år siden på Tinder. Men jeg har også hørt fra andre at ting var annerledes for bare 5 år siden enn nå. 

Anonymkode: 2c27c...5b0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan møtes folk nå da hvis Tinder er ut? Er det noe annet som er in? 

Jeg møtte mannen min for 5 år siden på Tinder. Men jeg har også hørt fra andre at ting var annerledes for bare 5 år siden enn nå. 

Anonymkode: 2c27c...5b0

😅

Hva med i den virkelige verden?

Anonymkode: b1fa7...e34

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tror ikke du er stygg, jeg tror du dikter opp ting. Det er ingen som tror på det der. Dette er virkeligheten:

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er dame og har en fake profil der inne med noen bilder av en rygg og noen blomster. Har fått 4790 likes denne uka…

Anonymkode: f9a54...214

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg tror ikke du er stygg, jeg tror du dikter opp ting. Det er ingen som tror på det der. Dette er virkeligheten:

Anonymkode: f9a54...214

Og det morsomme er at jeg hadde fått firedoblet med likes om jeg hadde hatt bilder av meg selv. Jeg opprettet en fake profil for å være undercover spy der inne😎

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2025 den 21.23):

Om kun en promille av menn er aktuelle for deg så er det nok du som er problemet. 

Anonymkode: 007dd...ea0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...