AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 #1 Skrevet 20. september 2025 Du har hatt en lang og vanskelig periode, med mye stress og reduserte muligheter til å ta godt vare på deg selv (søvn, avslapning, sunt kosthold osv.) Men nå er det over, og du har muligheten til å unne deg selv en helg med kvalitetstid tid deg selv Ja: - Fra fredag ca 17.00 til og med mandag morgen 7.30. - Hjemme og evt i nærheten av hjemmet (hage, nabolag, nærmeste natur/skog) - Alene, uten andre - Budsjett 250 kr (maks). - Målet er ikke å gjøre noe spesielt, imponerende eller dyrt. Men å virkelig ha en helg for deg selv, hvile, nyte og sørge for at du føler deg mye bedre på mandag. Nei: - Alkohol, gaming, sex, narkotika, osv. Hva ville planen din være for en slik helg? Hva gjør du fredag, lørdag og søndag? Eller hva er dine beste tips til andre? En ekstra deilig frokost? En bestemt film eller bok? Tidlig til sengs, sove lenge, stå opp tidlig? Noe annet? Anonymkode: 43c08...cbe
AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 #2 Skrevet 20. september 2025 250 kr er virkelig ikke mye hvis du skal gjøre noe mer enn å spise i løpet av helgen. Bussbillett til biblioteket og tilbake koster jo alene 70 kr. Anonymkode: b15b0...ba8
Macro Skrevet 20. september 2025 #3 Skrevet 20. september 2025 Jeg hadde gamet, onanert og laget gode middager til meg selv. Frokost er aldri godt, så det hadde jeg gitt F i. Som du ser er du bedre i stand til å dvare på hva du trenger enn jeg er.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 #4 Skrevet 20. september 2025 Bare hatt det rolig og uten planer. Kjøpt en pizza og is f.eks., gått tur, lest avis og bok, sett serie om kvelden, drukket kaffe og te, laget middag med poteter til søndagen, gjort litt bobby kanskje (tegnet, puslet). Anonymkode: 67548...083 1
Sinte-my Skrevet 20. september 2025 #5 Skrevet 20. september 2025 En sånn helg for meg betyr å lage mat jeg ikke tar meg tid til i hverdagen. Sen middag og en god vin til på fredag. Sove så lenge jeg vil utpå lørdagen. Gjerne en god frokost, før en tur utpå dagen. Forrige helg satt jeg på langtidsstekt kjøtt før jeg tok en skogstur og fant sopp. Hjemme ble det en lang dusj med hårkur og ansiktsmaske. Leste uforstyrret et par timer før jeg lagde ferdig middagen. Så favorittfilmen mens jeg spiste. Helt enkel helg med tid til de tingene jeg ikke rekker i løpet av uka. Kanskje kjedelig, men det lader batteri, og jeg koser meg skikkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 #6 Skrevet 20. september 2025 For meg; Bare meg og mannen. Fredag; god TV-mat, og noen oppsparte episoder av en serie vi liker. Lørdag; tidlig opp, sette på et surdeigsbrød. Rusle rundt i pysj lenge, fikse litt småting i hus eller hage, løpe en tur, lage god middag på kvelden - bruke mye tid på kjøkkenet, og sitte og prate utover kvelden (med vin). Søndag; hente kaffe og drikke på senga, ligge lenge og prate litt, surfe litt, kose. Gå en lang fjelltur. Sette på noe tradisjonsmat (i morgen blir det lapskaus på svineknoke). Tradisjonell middag ved bordet. Sløve ved TV på kvelden. Anonymkode: 4158f...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 #7 Skrevet 20. september 2025 Hadde laget god mat, gjort unna litt husarbeid, tatt en skikkelig hårkur, stelt neglene mine, løpt en lang tur, og hatt en skikkelig styrkeøkt. Og sett på tv 😅 Anonymkode: cb5ea...770 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 #8 Skrevet 20. september 2025 Jeg hadde jo inkludert gaming og alkohol. Men uten det, her er hva jeg hadde gjort: - Gått en god tur. Evt hvis været er dårlig, powerwalk i regnet. - Tatt en god dusj og laget meg en god lunsj - Brukt pengene på god mat og noe digg (må ikke være dyrt for å være godt) - Lest en bok - Sett på TV (binget en TV-serie, sett et par filmer) - Lørdag og søndag: Rolig morgen med en kopp kaffe. Surfe litt på nett, sitte ute på terrassen og bare koble helt av. Anonymkode: 739eb...985 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 #9 Skrevet 20. september 2025 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Du har hatt en lang og vanskelig periode, med mye stress og reduserte muligheter til å ta godt vare på deg selv (søvn, avslapning, sunt kosthold osv.) Men nå er det over, og du har muligheten til å unne deg selv en helg med kvalitetstid tid deg selv Ja: - Fra fredag ca 17.00 til og med mandag morgen 7.30. - Hjemme og evt i nærheten av hjemmet (hage, nabolag, nærmeste natur/skog) - Alene, uten andre - Budsjett 250 kr (maks). - Målet er ikke å gjøre noe spesielt, imponerende eller dyrt. Men å virkelig ha en helg for deg selv, hvile, nyte og sørge for at du føler deg mye bedre på mandag. Nei: - Alkohol, gaming, sex, narkotika, osv. Hva ville planen din være for en slik helg? Hva gjør du fredag, lørdag og søndag? Eller hva er dine beste tips til andre? En ekstra deilig frokost? En bestemt film eller bok? Tidlig til sengs, sove lenge, stå opp tidlig? Noe annet? Anonymkode: 43c08...cbe Tur i skogen, god mat hjemme og egenpleie (hårmaske, ansiktsmaske ol) Anonymkode: e676b...c80 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå