TheLegendBellaGoth Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Jeg skal kjøpe inn nytt stæsj til kjøkkenet og jeg har lyst på en ny kjevle. Jeg kastet den andre kjevlen fordi jeg synes den var for stor og tok for mye plass. Vet dere om en mini kjevle som faktisk roterer og er egnet for kontakt med mat? Evt. noen som har prøvd bakerulle?
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Minikjole er kronglete å bruke da den er så lett og du bare får dekket deler av deigen om gangen. Anonymkode: 04143...685
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Spørsmålet er hva du skal bruke kjevla til. Brukte selv tom vinflaske i mange år - gjorde nytten den. Anonymkode: cd869...253
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden TheLegendBellaGoth skrev (30 minutter siden): Jeg skal kjøpe inn nytt stæsj til kjøkkenet og jeg har lyst på en ny kjevle. Jeg kastet den andre kjevlen fordi jeg synes den var for stor og tok for mye plass. Vet dere om en mini kjevle som faktisk roterer og er egnet for kontakt med mat? Evt. noen som har prøvd bakerulle? Da jeg var student brukte jeg som regel en rødvinsflaske, som jeg fjernet etiketten fra og skrubbet helt ren. Gjorde det samme i fjor da jeg bakte pepperkaker på hytta, mens kjevla lå gjenglemt i feil bil. Funker helt fint. Nå skal det sies at jeg ikke baker ofte, ikke baker mye om gangen, og kun har brukt metoden på pepperkaker og marsipanlokk. Anonymkode: 8314b...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå