Tigerlily Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Jeg har stripet håret mitt, der enkelte partier er nesten hvite. Det er selvsagt ganske slitt, så jeg bruker Kerastase Chroma Reflect proteinkur, og L'oreal Professionel sjampo og balsam for bleket hår. Trenger hjelp til et godt produkt som beskytter mot varme. Jeg føner ikke håret ofte, men bedre å beskytte det når jeg først gjør noe med det. Bruker ikke rettetang. Har kikket på Matrix Biolage Fortifying Styler og Alterna Caviar Styler. Noen som vet bedre? Eller er dette gode produkter?
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Mener du den lilla serien når du sier produkter for bleket hår?
Little sister Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Jeg bruker denne og er superfornøyd! Håret blir raskere tørt av denne i tillegg til at den beskytter mot varme. Anbefales på det varmeste
Tigerlily Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2006 Mener du den lilla serien når du sier produkter for bleket hår? ← Serien som heter Shine Blonde, som er lilla ja, men ikke av den sterkeste, uttørrende typen. Et annet moment ved valg av varmebeskyttende produkt: det må ikke tynge ned mitt tynne, nordiske hår. Mange hårstrå, men akk så tynne..!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Okei for de produktene skal man visst bare bruke innimellom. Jeg brukte shampoen hver dag og fikk utrolig tørt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå