Gå til innhold

Finnes det noen nye "fagområder" man kan være influenser i som ikke er så oppbrukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trening, mat og ernæring, sminke og mote. Snoork. Det er 13 på dusinet føler jeg. 

Reising, privatøkonomi, psykisk helse og selvforsynt livsstil er mer "aksepterte" influenserkategorier har jeg inntrykk av, men er alikevel ikke særlig nytt eller fengende. Har noen tips til nyttige og spennende felt som burde inkluderes? Bare for gøy, har ingen seriøse planer om å slå gjennom 😅

Anonymkode: bf586...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi trenger ressurssterke personer som er hel ved innenfor alle sjangerene du never som verken må vise ræva si eller reklamere for et produkt.

Anonymkode: bd0b3...caa

• Liker 1
Skrevet

Handy man/woman-influenser med «gjør det selv tips» kunne det vært flere av! Men influensere som fokuserer på trening, kosthold, mote, sminke, reise, interiør, psykisk helse og bollebaking er det som du sier allerede for mange av. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 23.43):

Vi trenger ressurssterke personer som er hel ved innenfor alle sjangerene du never som verken må vise ræva si eller reklamere for et produkt.

Anonymkode: bd0b3...caa

Og hvordan skal de tjene penger? 

Anonymkode: c76ec...6d2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Grüner skrev (På 19.9.2025 den 23.44):

Handy man/woman-influenser med «gjør det selv tips» kunne det vært flere av! Men influensere som fokuserer på trening, kosthold, mote, sminke, reise, interiør, psykisk helse og bollebaking er det som du sier allerede for mange av. 

Det er da tusener av dem også...

Anonymkode: de9a5...ea9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alpakkaklipper 

Tror ikke jeg har sett noen influensere som er alpakkaklippere.

Anonymkode: 975b6...a20

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

«Det er ok å være alene», anti «du må ha familie og venner». 

Anonymkode: 18006...a58

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 23.39):

Bare for gøy, har ingen seriøse planer om å slå gjennom 😅

Anonymkode: bf586...429

Så hvem skal du "influense" da? Vi trenger ikke flere influensere, det vi trenger er fagpersoner som deler kunnskap. Ikke folk som står foran kamera fordi de vil vise seg frem. 

• Nyttig 2
Skrevet

Håntverk eller hobbier, noe du er skikelig god på. Striking, veving, sying, maling, tegning, snekring, spiking eller noe annet du brenner for. Det er gøy å se folk som er flinke og virkelig liker å holde på med noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingeniørfag, trenger folk som viser at en her kan være med å finne gode løsninger for fremtiden. En kan ha en direkte innflytelse på energiløsninger, transport, it, kommunikasjon etc etc.

Her kan en gjøre en virkelig forskjell og ikke bare pushe mer forbruk. Og ha det gøy på jobben samtidig. Her er det  viktig med kreativitet, samarbeid, kommunikasjon. 

Anonymkode: cfab8...391

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ingeniørfag, trenger folk som viser at en her kan være med å finne gode løsninger for fremtiden. En kan ha en direkte innflytelse på energiløsninger, transport, it, kommunikasjon etc etc.

Her kan en gjøre en virkelig forskjell og ikke bare pushe mer forbruk. Og ha det gøy på jobben samtidig. Her er det  viktig med kreativitet, samarbeid, kommunikasjon. 

Anonymkode: cfab8...391

De finnes de også. På forrige ingeniør arbeidsplass jeg jobbet var det noen som hadde podcast på vegne av firmaet. Også har man jo ingeniør YouTube personligheter som Ben Kraanow på kanalen Applied Science, og Shane Wighton på kanalen Stuff Made Here, og Grady Hillhouse på kanalen Practical Engineering.

Anonymkode: 825e0...0e1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg en arkeolog-influenser! Eller helst flere, med forskjellig spesialitet.

Anonymkode: aa942...6ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...