Gå til innhold

Er fengselsfugler mer attraktive for kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør at kvinner tiltrekkes innsatte fanger? Til verre forbrytelser, til flere frierbrev fra kvinner på utsiden av fengsel. 
Hvorfor er det sånn? 

Anonymkode: 7e947...72b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er mange mentalt forstyrrende kvinner.

Anonymkode: c0c16...a60

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Normale kvinner vil ikke ha slike menn.

Anonymkode: 53677...38a

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ytterst få kvinner som tiltrekkes slike menn, og noen av dem har traumer som gjør at de selvskader med å oppsøke det som ødelegger dem.

Kvinner flest holder seg langt unna.

Anonymkode: 9c86a...512

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke interessert i fengselsfugler. Store barn som ikke takler livet. Nei takk. 

Anonymkode: 91051...ec1

Skrevet

Slutt å snakke om "kvinner". Det kan være det gjelder noen kvinner, men altså da ikke alle.

Jeg tiltrekkes overhodet ikke fengselsfugler.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er ytterst få kvinner som tiltrekkes slike menn

Flere jeg voks opp med har langt rulleblad for å si det slik, og damene står i kø for dem. Det er ikke ytterst få kvinner altså

Anonymkode: 4e691...4a4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva gjør at kvinner tiltrekkes innsatte fanger? Til verre forbrytelser, til flere frierbrev fra kvinner på utsiden av fengsel. 
Hvorfor er det sånn? 

Nei,motsatt. Min største frykt og særdeles lite tiltrekkende.  Hjelp hvem vil ha en fengsel fugl 😱 

Anonymkode: 12f3d...699

• Liker 1
Skrevet

Ja dette er faktisk litt typisk. Tror mange kvinner synes det er attraktivt pga det seksuelle men ikke alltid noe mer enn det 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Deler av stillingen min er i et fengsel,  men jeg har aldri vært tiltrukket av noen av de innsatte. 

Anonymkode: 39b56...f2c

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Deler av stillingen min er i et fengsel,  men jeg har aldri vært tiltrukket av noen av de innsatte. 

Anonymkode: 39b56...f2c

Nei, men det er overraskende mange kvinner som blir tiltrukket av seriemordere og massedrapsmenn. Det virker som at jo mer groteskt det er jo bedre er det. Kvinner fra hele verden sendte kjærlighetsbrev til Anders Behring Breivik.

Det som er litt interessant er at menn ikke er like interessert i kvinnelige kriminelle.

Denne psykiateren prøver å gi en forklaring på fenomenet:

Endret av Averyx
Skrevet

Nei huff. Synes menn med selvtillit og suksess i livet er tiltrekkende, en som behandler meg med respekt :rodmer: 

Skrevet (endret)

Absolutt ikke 😄 Jeg liker folk som holder seg på rette siden av loven. 

Dessuten blir det jo nesten umulig å treffes 🤔

Endret av Mardina
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er det sånn? 

God blanding av kjendisstatus, religion og psykiatri?

Menn ville aldri gjort det samme.

( De blir jo knapt nok værende i ekteskapet hvis kona blir alvorlig syk )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sitti inne i noen mnd for fyllekjøring og noen mnd for tyveri, enda bedre med litt narkoforbrytelser og.  Rokker adiddas dressen og skinnjakka. Det er drømmemannen for mange av dagens kvinner. Tror de tenner på det litt "farlige"

Vi har jo også de som liker de stripesniffende dresskledde mennene som gjerne havner i buret i helga etter å ha dratt ei stripe i onkel blå sitt åsyn, dette er de man på godt engelsk kaller golddiggere.

Så ja badboys og fengselsfugler er ytterst populære. (Dessverre)

Anonymkode: 4bb97...21f

Skrevet

Fifty Shades of Gray bekreftet at det finnes en hel del kvinner som tror de er gode og fine nok til å endre en manns fundament. Og de fantaserer om det seksuelt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer om det. Har latt noen av de fantasiene bli til virkelighet ved et par anledninger også. Men, det er som sagt bare det det er. Fantasier, sex og intet mer. Disse mennene er ikke noe forholdsmateriale for meg. 

Anonymkode: 7c5f3...931

Skrevet

De fleste kvinner er ikke sammen med menn i fengsel. Det er et rimelig enkelt regnestykke om man ser på antall menn i fengsel og antall kvinner. En del av menn i fengsel er også single eller hadde partner før de havnet i fengsel. Menn gjør det samme. Jeg tror at det er en blanding av et behov for å fikse noen (da du ikke kan fikse deg selv) og kontroll. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sitti inne i noen mnd for fyllekjøring og noen mnd for tyveri, enda bedre med litt narkoforbrytelser og.  Rokker adiddas dressen og skinnjakka. Det er drømmemannen for mange av dagens kvinner. Tror de tenner på det litt "farlige"

Vi har jo også de som liker de stripesniffende dresskledde mennene som gjerne havner i buret i helga etter å ha dratt ei stripe i onkel blå sitt åsyn, dette er de man på godt engelsk kaller golddiggere.

Så ja badboys og fengselsfugler er ytterst populære. (Dessverre)

Anonymkode: 4bb97...21f

Du svarer på vegne av alle damer du da? 🤔

Jeg kommer aldri til å falle for en mann som sitter i fengsel. Og jeg er garantert ikke den eneste. 

• Liker 3
Skrevet

Hybristophilia, det er en greie, ofte forbundet med traumer i barndommen. Det er en måte å søke et forhold der de har absolutt makt, gitt at partneren er underlagt et strengt regime i fengsel.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...