Gå til innhold

Greit å veie 54 kg med denne høyden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dame og 171 høy. Veier nå 59, og målet mitt er å gå enda litt mer ned. Er dette en sunn vekt for en som spiser sunt og trener fast? Spiser ikke sukker og drikker ikke alkohol. 

Anonymkode: ac4fb...062

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne! 

Anonymkode: 24cc2...000

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er dame og 171 høy. Veier nå 59, og målet mitt er å gå enda litt mer ned. Er dette en sunn vekt for en som spiser sunt og trener fast? Spiser ikke sukker og drikker ikke alkohol. 

174 cm her. 54 kg. Trives ikke over.  

Anonymkode: 77252...de4

Skrevet

Du får lov av meg.

Anonymkode: f0795...867

Skrevet

Eller bør jeg sikte ned på ca. 50 kg? 

Skrevet

Jeg tror ikke det. Jeg er 171 og veide 53kg for noen år siden. Var så radmager at jeg utviklet betennelse i halebeinet ved å sitte på vanlige stoler. Men bare det å veie 4-5kg mer utgjorde stor forskjell. Ved 57-58 kg var jeg slank, men uten kroppslige problemer. 

Men er du naturlig slank med nett beinbygning, så kan det jo tenkes du takler den vekta bedre enn meg. 

Anonymkode: d58f8...e14

• Liker 1
Skrevet

Hva er denne greia med damer og vekt på dette forumet? "Er denne vekta grei?" – hva slags dustespørsmål er det? Føler du deg bra? Har du noenlunde normal bmi? Fungerer kroppen din som den skal, er du i aktivitet? I så fall, herlig! Kjør på, drit I hvor mye du veier!

Og dere som kimer inn med her hvor mye DERE veier: voks opp.

Anonymkode: 59545...965

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Er selv 171 og mange trodde jeg hadde spiseforstyrrelser når jeg gikk under 55 kg. 

Anonymkode: 36d65...9ac

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke det. Jeg er 171 og veide 53kg for noen år siden. Var så radmager at jeg utviklet betennelse i halebeinet ved å sitte på vanlige stoler. Men bare det å veie 4-5kg mer utgjorde stor forskjell. Ved 57-58 kg var jeg slank, men uten kroppslige problemer. 

Men er du naturlig slank med nett beinbygning, så kan det jo tenkes du takler den vekta bedre enn meg. 

Anonymkode: d58f8...e14

Veldig individuelt. Jeg er 174 og ser bare veldig slank ut på 54 kg. Dvs jeg er tynn,men ikke sykelig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er denne greia med damer og vekt på dette forumet? "Er denne vekta grei?" – hva slags dustespørsmål er det? Føler du deg bra? Har du noenlunde normal bmi? Fungerer kroppen din som den skal, er du i aktivitet? I så fall, herlig! Kjør på, drit I hvor mye du veier!

👏👏

Anonymkode: abf8c...b5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig individuelt. Jeg er 174 og ser bare veldig slank ut på 54 kg. Dvs jeg er tynn,men ikke sykelig.

174 begynner å bli høyt til å være dame. Da bør man mulig ha bittelitt former for å kompensere. Det er vel grunnen til at jeg vil gå ned litt, har litt høydekomplekser. 

Skrevet

Sikt ned på 3.141592653589793238462643383279502884197169399375105820974944592307816406286...

Anonymkode: 5aee9...9bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette. NEK as.

Anonymkode: f0795...867

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

174 begynner å bli høyt til å være dame. Da bør man mulig ha bittelitt former for å kompensere. Det er vel grunnen til at jeg vil gå ned litt, har litt høydekomplekser. 

Jeg elsker høyden min med lange slanke bein, det har alltid menn gjort og😅 Glad jeg ikke er lavere, men så har jeg også jobbet som modell noen år da jeg var ung så høyden kom godt med. De fleste var høyere enn meg der😅  Nå er jeg godt voksen og mor så ikke like forfengelighet lengre,men litt opptatt av å holde meg i form. Har ikke former, heldigvis en liten litt utover rompe,men rett ned ellers. Trives slik, noen liker former og det er helt ok. Så lenge du trives. Vi er alle ulike.

Skrevet

Nja, jeg selv er 163 og veier 54 kilo og er str xs/xxs så vil tro du sliter med å finne klær! 

Anonymkode: c6258...a64

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du burde ikke gå ned til 54 kg med din høyde. Da blir du for tynn! Du har en sunn vekt nå og bør ikke gå ned mer. Virker som du har et usunt forhold til kropp og kosthold og er altfor opphengt i det!

Endret av Grüner
  • Liker 1
Skrevet

Er 161 og veier 58kg. Bruker S. 

Anonymkode: 49144...87a

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jo. Da er du faktisk i kategorien undervektig ifølge BMI-kalkulatoren, så du hadde nok vært sunnere og sett bedre ut med et par kg ekstra. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er 161 og veier 58kg. Bruker S. 

Anonymkode: 49144...87a

Jeg var 3 kg under høyden min som deg i en periode, brukte L! Bruker small og medium nå 13 kg under høyden.  Så igjen det er ingen fasit, ulike mennesker.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Eller bør jeg sikte ned på ca. 50 kg? 

Er du pro-ana, siden du vil bli tynnest mulig? 

Anonymkode: 9da39...674

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...