tankebobla Skrevet fredag kl. 20:22 #1 Skrevet fredag kl. 20:22 Jeg skal ta med mamma, eller hun skal ta med meg på en liten jentetur, hvor jeg skal finne destinasjonen. Det var egentlig planlagt Polen men så vil vi være litt lengre enn kun 4 dager så sånn 5-7 dagers tur er tipp topp. Krav? Egentlig ikke så mange men gjerne litt varme eller at det finnes et basseng på hotellet. Tiden: midten av november- slutten av nov.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:27 #2 Skrevet fredag kl. 20:27 tankebobla skrev (4 minutter siden): Jeg skal ta med mamma, eller hun skal ta med meg på en liten jentetur, hvor jeg skal finne destinasjonen. Det var egentlig planlagt Polen men så vil vi være litt lengre enn kun 4 dager så sånn 5-7 dagers tur er tipp topp. Krav? Egentlig ikke så mange men gjerne litt varme eller at det finnes et basseng på hotellet. Tiden: midten av november- slutten av nov. Kypros. Varmeste syden land nå ca 33 grader. Evt Mallorca 20+ grader. Anonymkode: 38199...7b8
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:28 #3 Skrevet fredag kl. 20:28 Vil anbefale Pattis. Veldig billig der Anonymkode: f0194...c23
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:33 #4 Skrevet fredag kl. 20:33 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil anbefale Pattis. Veldig billig der Anonymkode: f0194...c23 Pattis ?? Hvor e det. Anonymkode: 38199...7b8
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:35 #5 Skrevet fredag kl. 20:35 Madeira, Granka, Marokko, Cape verde, Dubai. Her finner du varme, uten å måtte dra til Asia eller Latin Amerika. Kommer an på hvor varmt og kvinnevennlig dere vil ha det. Anonymkode: bb4ac...876
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:45 #6 Skrevet fredag kl. 20:45 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Pattis ?? Hvor e det. Anonymkode: 38199...7b8 Det er en større by i Thailand. Kjent for golfbaner i verdensklasse, billig kulinariske restauranter og kulturutveksling i verdensklasse. Anonymkode: f0194...c23
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:59 #7 Skrevet fredag kl. 20:59 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er en større by i Thailand. Kjent for golfbaner i verdensklasse, billig kulinariske restauranter og kulturutveksling i verdensklasse. Anonymkode: f0194...c23 Ikke et sted man drar om man har 5 - 7 dager til rådighet! Flyturen er lang og kostbar. Anonymkode: bb4ac...876 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 04:18 #8 Skrevet lørdag kl. 04:18 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er en større by i Thailand. Kjent for golfbaner i verdensklasse, billig kulinariske restauranter og kulturutveksling i verdensklasse. Anonymkode: f0194...c23 Lært deg et nytt ord? Anonymkode: 542db...316 3
test1e Skrevet lørdag kl. 16:09 #9 Skrevet lørdag kl. 16:09 tankebobla skrev (19 timer siden): midten av november- slutten av nov Perfekt med en tur til Gran Canaria i november. Kjør charter med transfer fra flyplassen, De mest solsikre områdene er rundt Puerto Rico - Husk solkrem og badedrakt PS. Ving har "happy weekend" denne helgen så jeg i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå