AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Skrevet 19. september I hvilket år mottok du et nakenbilde første gang? Jeg antar det var i 2003,men det kan ha vært i 2002. Husker jeg tok noen med en eks i 2002, men vi slettet dem fort fordi vi ikke hadde noen pc der og da som vi kunne legge dem over på. Anonymkode: 401dd...2bb
Mardina Skrevet 19. september #2 Skrevet 19. september (endret) 2024 kanskje? Fra en her inne 🙄 Enkelte menn ser ut til å tro at mange damer vil ha denslags 🙄 Som at man skal bli automatisk kåt og tent 😄 Glad for at kjæresten min ikke driver med sånn, selv ikke nå som vi er sammen. Skikkelige mannfolk driver ikke med sånn. Endret 19. september av Mardina 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Skrevet 23. september Husker det var en del nakenbilder som ble tatt da jeg var i ungdomsåra. da med veldig dårlig kvalitet på mobilkameraet. tok også en del bilder med sånn polaroid kameraer. var en artig greie som plutselig ble gjort på en fest. kameraet gikk på rundgang. ble bare tatt bilde av kjønnsorgan også ble det gjette konkurranse etterpå av hvem som var på bildet. ble veldig godt kjent med alle 🤣 var egentlig veldig gøy. alle bilder ble brent samme kveld. Anonymkode: 1f3a3...209 1
Bamseklemmer Skrevet 23. september #5 Skrevet 23. september Mardina skrev (På 20.9.2025 den 1.04): 2024 kanskje? Fra en her inne 🙄 Enkelte menn ser ut til å tro at mange damer vil ha denslags 🙄 Som at man skal bli automatisk kåt og tent 😄 Glad for at kjæresten min ikke driver med sånn, selv ikke nå som vi er sammen. Skikkelige mannfolk driver ikke med sånn. 👍👏 Hele spenningen er jo å kjenne på tålmodigheten, til vi står der på 30cm avstand.. Dette er som å åpne en julepakke for meg.. Aldri blitt skuffet eller skremt av slike gaver heller😁 Tror dette bildet stemmer for mange, med eller uten katt🫡 1
Strigiformes Skrevet 23. september #6 Skrevet 23. september Bamseklemmer skrev (13 minutter siden): Hele spenningen er jo å kjenne på tålmodigheten, til vi står der på 30cm avstand.. Dette er som å åpne en julepakke for meg.. Aldri blitt skuffet eller skremt av slike gaver heller😁 Tror dette bildet stemmer for mange, med eller uten katt🫡 Det er ikke sammenlignbart 😂 Musa hadde jeg holdt begravelse for, og han hadde aldri kommet av flekken 😆 Så da er det bedre å flekke tenner 😂
Mardina Skrevet 23. september #7 Skrevet 23. september Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Hele spenningen er jo å kjenne på tålmodigheten, til vi står der på 30cm avstand.. Dette er som å åpne en julepakke for meg.. Aldri blitt skuffet eller skremt av slike gaver heller😁 Tror dette bildet stemmer for mange, med eller uten katt🫡 Har aldri likt å få dick-pics, uansett. Mannfolk ser ut til tro at mange damer vil ha denslags 🙄 Stolt over å få dick-pics er jeg i hvert fall ikke.... 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #8 Skrevet 23. september Aldri verken fått eller sendt. M45 Anonymkode: eae78...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #9 Skrevet 23. september Husker ikke, men det er over tyve år siden. Tragisk å dele bilder av pikken sin og tro at den er så enestående og unik at mottager hopper i været av glede. Nåværende partner og jeg kan sende litt dirty bilde til hverandre da vi har lengre perioder borte fra hverandre og synes det er gøy. Anonymkode: 09224...f89 1 1
Katten.2.0 Skrevet 23. september #10 Skrevet 23. september Ah, den tiden med MSN, og bilder sendt hvor man kunne telle antall pixler på en hånd. Så det var en gang på 2000-tallet. Første nakenbilder jeg fikk helt ut av det blå uten å ha noen foregående relasjon til vedkommende var i 2010 da jeg begynte å skrive en del.
Bamseklemmer Skrevet 24. september #11 Skrevet 24. september (endret) Strigiformes skrev (15 timer siden): Det er ikke sammenlignbart 😂 Musa hadde jeg holdt begravelse for, og han hadde aldri kommet av flekken 😆 Så da er det bedre å flekke tenner 😂 Jeg hadde også mange begravelser på skogsmus og spissmus i ung alder.. med bibelen, sang, sløyfe, kors, og med gråt og snufsing.. Musa har alltid vært et symbolikk på skjønnhet og godhet🫠❣️ Husmusene derimot.. har fått mye munn til munn metode, så de våknet til livet igjen😅 Flekker du tenner etter gjenopplivningen?🫡 Endret 24. september av Bamseklemmer
Strigiformes Skrevet 24. september #12 Skrevet 24. september Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Jeg hadde også mange begravelser på skogsmus og spissmus i ung alder.. med bibelen, sang, sløyfe, kors, og med gråt og snufsing.. Musa har alltid vært et symbolikk på skjønnhet og godhet🫠❣️ Husmusene derimot.. har fått mye munn til munn metode, så de våknet til livet igjen😅 Flekker du tenner etter gjenopplivningen?🫡 Det kan jeg ikke svare deg på. Foreløpig er det ingen mann som har klart det fra A til Åh 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå