AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Skrevet 19. september Jeg er veldig lysten til å forhandle lønn, har fått beskjed på mitt arbeidssted at det er mer eller mindre helt umulig, må gjerne prøve, men du kommer ingen vei. Nå skal jeg på et intervju som tilkallingsvikar. Samme arbeidsgiver, annet arbeidssted. Kommunen. Jeg har bare jobbet i 100% stilling helt siden jeg var ferdig utdannet, så jeg vet ikke så mye. Er det vanlig å få kontrakt når du blir ansatt som vikar? Vil det vanligvis være noe rom for forhandling av lønn i en slik situasjon. Hele lønna vil jo komme på samme lønnsslipp vil jeg tro 🤔 Anonymkode: 14a3c...ae9
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Skrevet 19. september Hvis du jobber i en kommune, og særlig hvis du jobber som tilkallingsvikar, er det ingenting å hente på å forhandle lønn. Jeg antar de følger tariff og at du får minstelønn etter hvilken utdannelse og ansiennitet du har. Men det er veldig viktig at du kan dokumentere tidligere arbeidserfaring og utdannelse slik at du får best mulig uttelling. Anonymkode: 04ea6...38e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå