AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Skrevet 19. september Jeg har nylig begynt i jobb som lærer - og drasser med meg laptop, bøker og mat hver dag. Jeg har til nå brukt en gammel pc-sekk, men den er så slitt at jeg må ha ny. Ikke har den for mye plass heller.. Samtidig er jeg mest glad i veske/skulderveske, tror jeg. Men det blir kanskje upraktisk? Til lærere og andre, hva bruker du? Anonymkode: 84b76...f22
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Skrevet 19. september Har meg omtrent samme som deg, bruker tote bag veske Anonymkode: f58bd...7cc
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Skrevet 19. september Ryggsekk, veske er ikke bra når man bærer på så mye. Har ofte en stoffveske i tillegg til ryggsekk. Men sjekk om du kan låne med deg et ekstra sett med bøker fra skolen, slik at du slipper å dra alle med deg frem og tilbake hver dag. Anonymkode: b45d8...210
AnonymBruker Skrevet 22. september #5 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 20.44): Men sjekk om du kan låne med deg et ekstra sett med bøker fra skolen, slik at du slipper å dra alle med deg frem og tilbake hver dag. Anonymkode: b45d8...210 Ja det var lurt, takk for tipset! Anonymkode: 84b76...f22
Million Skrevet 22. september #6 Skrevet 22. september Denne ryggsekken fra Levis er firkantet i formen og rommer forbausende mye! Minst en pc og noen bøker. Ser den er utsolgt der jeg kjøpte den hos Zalando, men det finnes vel andre som selger den kanskje. Materialet er grønt cord-stoff.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #8 Skrevet 3. oktober Million skrev (På 22.9.2025 den 17.46): Denne ryggsekken fra Levis er firkantet i formen og rommer forbausende mye! Minst en pc og noen bøker. Ser den er utsolgt der jeg kjøpte den hos Zalando, men det finnes vel andre som selger den kanskje. Materialet er grønt cord-stoff. Denne var kjempefin!! Finner den dessverre ikke noe sted, men setter meg på varslingsliste på Zalando og krysser fingrene 🤞 Anonymkode: 84b76...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå