AnonymBruker Skrevet 19. september 2025 #1 Skrevet 19. september 2025 Er det sånn at de med ADHD ikke får energi av å drikke energidrikk eller kaffe? Mens de uten får energi av koffein? Det er så mange som drikker koffein for å våkne. Anonymkode: 02696...e9f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2025 #2 Skrevet 19. september 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det sånn at de med ADHD ikke får energi av å drikke energidrikk eller kaffe? Mens de uten får energi av koffein? Det er så mange som drikker koffein for å våkne. Anonymkode: 02696...e9f Jeg drikker gjerne kaffi på kvelden før jeg legger meg og bruker kaffi for å roe meg ned. Gjør meg hvertfall ikke mer aktiv. Anonymkode: 11aa7...d5f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2025 #3 Skrevet 19. september 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg drikker gjerne kaffi på kvelden før jeg legger meg og bruker kaffi for å roe meg ned. Gjør meg hvertfall ikke mer aktiv. Anonymkode: 11aa7...d5f Gjør det deg mere våken og skjerpet i hodet? Anonymkode: 02696...e9f
AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 #4 Skrevet 20. september 2025 Jeg har adhd og hadde ikke overlevd uten morgenkaffen min 😅 Anonymkode: 86bbd...0dd
AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 #5 Skrevet 20. september 2025 Jeg våkner ikke uten morgenkaffe! Får ikke mer energi, men våkner. Uten kaffe er jeg zombie lenge etter jeg våkner! Men drikker ikke kaffe etter lunsj lengre. I midten av 20 årene jobbet jeg nattevakt, og drakk kaffe hele natta på jobb, og stoppet for å ta en dobbel cappuccino og lese litt før jeg tok banen hjem å la meg. Anonymkode: 32a99...ee0
AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 #6 Skrevet 20. september 2025 Vi med ADHD er ikke en homogen gruppe, og vi reagerer ulikt på koffein som alle andre. Vi reagerer ulikt på medisiner også, derfor vi går på mye forskjellig eller ingenting. One size does not fit all. Anonymkode: 56cf3...446 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå