Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venn av meg ordnet noe for meg som innebar at han måtte kjøre og hente. Ikke langt å kjøre men synes likevel det var på sin plass å runde opp på det som allerede var prisen på det som skulle hentes. Han måtte trossalt bruke bil. Det kostet rundt 350, så jeg vippset han 400 kr og sendte med en mld hvor jeg takket for hjelpen.

Så ble han en dag forhindret og han spurte om jeg hadde mulighet til å hjelpe. Omtrent samme prisen. Jeg kjørte avgårde for å ordne for han. Samme sum, rundt 350. Etterpå vippset han meg nøyaktig sum, han gjorde ikke som meg å rundet opp. Ingen takkemelding heller

Hvem av av oss to er du? Synes det var litt smålig av han

Anonymkode: c12d5...87d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som deg. Betaler for kjøring og takler for hjelpen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En venn av meg ordnet noe for meg som innebar at han måtte kjøre og hente. Ikke langt å kjøre men synes likevel det var på sin plass å runde opp på det som allerede var prisen på det som skulle hentes. Han måtte trossalt bruke bil. Det kostet rundt 350, så jeg vippset han 400 kr og sendte med en mld hvor jeg takket for hjelpen.

Så ble han en dag forhindret og han spurte om jeg hadde mulighet til å hjelpe. Omtrent samme prisen. Jeg kjørte avgårde for å ordne for han. Samme sum, rundt 350. Etterpå vippset han meg nøyaktig sum, han gjorde ikke som meg å rundet opp. Ingen takkemelding heller

Hvem av av oss to er du? Synes det var litt smålig av han

Anonymkode: c12d5...87d

Som deg!

Anonymkode: 87de5...8ff

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor nære venner dere er. Takke hadde jeg gjort uansett, men vi nære venner gjør tjenester uten betaling. Det jevner seg ut i det lange løp

Anonymkode: 060a7...621

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs litt om det er på veien eller om det blir merarbeid/omvei. Spørs også om det er søsteren min eller ikke, hun og jeg gjør så mye for hverandre at det ofte går opp i opp. 

Anonymkode: 45870...ab8

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du med tråden? Få bekreftet at du er et bedre menneske ?

Hvis du gjør det av godhet og mener det er rett, hvorfor trenger du kreditering da?

Anonymkode: 9228a...aec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også blitt paff av dette. Er normal høflighet å takke, selvsagt, men det skader jo heller ikke å være litt raus og rundhåndet Kjip type. Det kan jo selvsagt være at han har veldig dårlig råd, men en takk er uansett gratis

Anonymkode: c6394...d19

AnonymBruker
Skrevet

:ler: Jeg er i alle fall ikke deg. Du er jo mest smålig som skriver et innlegg på nett for at han ikke tenkte over at han skulle runde opp. 

Anonymkode: b0f2a...b27

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg runder sjeldent oppover, fordi jeg gir gjengjeld på andre måter, med en middag, spanderer noen øl på byen, eller lignende. 

Det jeg synes er veldig smålig i ett vennskap, er det man regner på kroner og at tjenester skal være tilsvarende. I min vennegjeng hjelper vi hverandre ved behov, uten å regne på timer eller kroner. 

Anonymkode: 1f39f...69b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det var lavere srrøm-,bensin- eller dieselpris når han trengte hjelp av deg?

Anonymkode: a9770...da6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...