Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ekteskapet over mange år er nå slutt, vi har voksne barn som har flyttet ut og her sitter jeg altså. Jeg er fryktelig rastløs. Slik er det hver dag. Jeg har vært på jobb i hele dag og har gjort en del husarbeid, så jeg burde egentlig være fornøyd med dagen. Jeg føler meg trøtt, men rastløs. Det er en slik indre uro som jeg rett og slett ikke vet hvordan jeg skal håndtere. Noen som kjenner seg igjen i den første tiden som enslig? Hvordan håndterte dere det? 

Anonymkode: 73b9e...b28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ekteskapet over mange år er nå slutt, vi har voksne barn som har flyttet ut og her sitter jeg altså. Jeg er fryktelig rastløs. Slik er det hver dag. Jeg har vært på jobb i hele dag og har gjort en del husarbeid, så jeg burde egentlig være fornøyd med dagen. Jeg føler meg trøtt, men rastløs. Det er en slik indre uro som jeg rett og slett ikke vet hvordan jeg skal håndtere. Noen som kjenner seg igjen i den første tiden som enslig? Hvordan håndterte dere det? 

Anonymkode: 73b9e...b28

Jeg datet.

Og møtte drømmemannen 🤷🤭❤️

Anonymkode: 2f631...1d5

Skrevet

Hadde det slik selv. Begynte å trene, det hjalp litt. Blir med på mest mulig sosialt på jobben. Har barna halve tiden, det hjelper veldig.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk meg hund. Beste jeg har gjort 🤩

Anonymkode: f7e99...0d1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fikk meg hund. Beste jeg har gjort 🤩

Anonymkode: f7e99...0d1

Hund 😆. Forsette som singel hundedame i 15 år nå du da 🤭

Anonymkode: 10647...954

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hund 😆. Forsette som singel hundedame i 15 år nå du da 🤭

Anonymkode: 10647...954

Idiot

Anonymkode: 79778...3bc

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...