AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Skrevet 19. september Jeg er kvinne i 20-årene, og har nok en gang blitt forelsket i en kvinnelig foreleser dobbelt så gammel som meg. Dette skjedde da jeg var 14, og det har skjedd nå. Jeg tror jeg forelsker meg i en del eldre, både kvinner og menn, som inntar en rolle som en "ivaretager". De har alltid vært snlle, varme og omsorgsfulle, og foreleseren både tuller og er alvorlig når det trengs. Jeg vet dette er galt. Jeg vet at hun som foreleser er i en posisjon hvor det er ulovlig å innlede et forhold med meg, om så følelsene skulle gjengjeldes. Jeg prøver å unngå å hinte, men jeg tror hele min personlighet er for flørtende til at jeg klarer. Min personlighet er dessverre flørtende, selv om jeg ikke prøver, så om det blir tydelig, siden det her er et element av forelskelse i tillegg, er jeg redd for hva som skjer hvis jeg opptrer flørtende. Jeg synes slikt er så vanskelig at jeg vurderer å slutte for å unngå henne, i frykt for hva som kan skje. Anonymkode: 052db...56e
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): … Dette skjedde da jeg var 14, og det har skjedd nå. Jeg tror jeg forelsker meg i en del eldre, både kvinner og menn, som inntar en rolle som en "ivaretager". De har alltid vært snlle, varme og omsorgsfulle,.. Anonymkode: 052db...56e Du har ikke et anstrengt forhold til en av foreldrene dine da? Hvis svaret på dette er ja, bør du nok oppsøke psykolog med dette. Med den setningen jeg har sitert så høres det litt ut som du søker etter en omsorgsperson noe ala hva en forelder ville vært. Anonymkode: ccf67...690 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Skrevet 19. september Vær så snill å ikke gjør noe med/mot foreleseren din. Det finnes tusenvis av andre menn og kvinner du kan prøve deg på. Det vil bli kjempevanskelig for henne om du prøver på flørting eller lignende. La det ligge. Støtter den over som foreslår terapi om du har et anstrengt forhold til en forelder/omsorgsperson. Hilsen pedagog, som har opplevd at en elev/student har vært forelsket (og det var ikke en positiv opplevelse for meg). Anonymkode: 918e0...7c3
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vær så snill å ikke gjør noe med/mot foreleseren din. Det finnes tusenvis av andre menn og kvinner du kan prøve deg på. Det vil bli kjempevanskelig for henne om du prøver på flørting eller lignende. La det ligge. Støtter den over som foreslår terapi om du har et anstrengt forhold til en forelder/omsorgsperson. Hilsen pedagog, som har opplevd at en elev/student har vært forelsket (og det var ikke en positiv opplevelse for meg). Anonymkode: 918e0...7c3 Absolutt. Jeg skal jo absolutt prøve å unngå at det blir tydelig, men kjenner at jeg hver dag er redd det blir. Anonymkode: 052db...56e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå