Gå til innhold

Hvordan reagerte du første gangen du fant ut eksen har ny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant litt tilfeldig ut at eksen har fått seg ny elsker eller kjæreste. Selv om det er en stund siden merker jeg at det var litt tungt faktisk. Det var hun som forlot meg. Hun hevdet hardnakket at hun skulle være singel resten av livet. Det varte bare noen måneder.

Hun har hatt en nær «venn» lenge før det ble slutt, og jeg mistenkte henne for å være utro. Hun blånektet selv om hun tok på det peneste undertøyet før vennegjengen dro ut.

Nå sitter jeg litt blå, men jeg har begynt å drømme om andre kvinner. Har strengt tatt tenkt minimalt på henne, men denne beskjeden må jeg fordøye kjenner jeg. Så hun er på vei ut av systemet, men ikke helt.

Anonymkode: b5ff0...001

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der har alltid vært vondt synes jeg enten det har vært meg som har gått eller blitt forlatt. Det er sårt en stund, men så kommer man seg videre. Fint at hun er på vei ut av systemet. Det starter der!

Anonymkode: f8edd...b5b

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ble glad på hans vegne. Ikke noe vondt mellom oss, så ønsker han alt godt ❤️ 

• Hjerte 1
Skrevet

Ikke så veldig positivt, siden han fortsatt var gift med meg🤣🤣

Anonymkode: dacc1...aa2

• Liker 3
  • Hjerte 5
Skrevet

Han er en fin fyr, og jeg unner ham alt mulig godt. Ble glad da jeg hørte at han hadde funnet seg ei dame, og da jeg hørte hvem det var visste jeg med en gang at de kom til å bli mye lykkerige sammen enn det vi var. Det stemte, de har nå vært gift i 10 år.

Anonymkode: 88509...d53

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fant litt tilfeldig ut at eksen har fått seg ny elsker eller kjæreste. Selv om det er en stund siden merker jeg at det var litt tungt faktisk. Det var hun som forlot meg. Hun hevdet hardnakket at hun skulle være singel resten av livet. Det varte bare noen måneder.

Hun har hatt en nær «venn» lenge før det ble slutt, og jeg mistenkte henne for å være utro. Hun blånektet selv om hun tok på det peneste undertøyet før vennegjengen dro ut.

Nå sitter jeg litt blå, men jeg har begynt å drømme om andre kvinner. Har strengt tatt tenkt minimalt på henne, men denne beskjeden må jeg fordøye kjenner jeg. Så hun er på vei ut av systemet, men ikke helt.

Så bra at hun er på vei ut av systemet ditt. Høres ikke ut som om hun var noe å samle på. Håper du finner ei dame som er god med deg. 

Å drømme om andre kvinner er bare positivt. 

Anonymkode: efe4e...b10

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenkte stakkars dame. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ved slike brudd får du aldri sannheten fra den det gjelder, og lev med det. Det kan være slik du sier at det var utroskap inne i bildet, men ikke sikkert.  Men det betyr jo for deg ikke noe som helst, dette får du mest sannsynlig aldri vite med sikkerhet, og la være å dvele ved det. Så er det slik ved samlivsbrudd at det bare ikke forsvinner ut av systemet, det tar tid. Du får ikke gjort noe som helst med det, og det er din virkelighet. Derfor gå videre, den fulle og hele sannheten kan være brutal, men ikke nødvendigvis. Fordi når man er "fristilt" etter et slikt forhold så kan man ha bastante meninger om at man skal leve livet alene videre, men så skjer det ting som gjør at det ikke helt blir slik. Noe du bare kan påvirke angående deg selv, og ingen andre. 

Anonymkode: ec577...139

• Liker 1
Skrevet

Lo først, så holdt jeg pusten for å se hvem som varte lengst, jeg eller forholdet. Jeg vant.

Assholes gonna asshole. 

Anonymkode: 57e50...678

• Nyttig 1
Skrevet

Driter i det

Anonymkode: c9232...14a

Skrevet

Fikk en følelse av å ha blitt brukt kun for pengene mine og pikken min. Så henne sammen med eksen sin bare noen dager etter at hun dumpet meg. Jeg var visst bare en hun kunne utnytte økonomisk til hun kom seg igjen.

Anonymkode: fd81f...3ec

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ble glad på hennes vegne og gratulerte henne ved første og beste anledning. Hvorfor skulle jeg ikke gjøre det?

Anonymkode: 21d8b...d7b

Skrevet

Han fant en ny før jeg hadde flytta ut. Før det var han utro, så det var grunnen til at jeg dro. Ingen av de forholdene funka. Ikke overraska.

Anonymkode: b1e17...8c2

Skrevet

Ble knust. Det var noen dager etter hun gjorde det slutt og med en kompis av henne som jeg allerede fikk dårlige vibber av før det ble slutt. Sier vel seg selv at hun var utro på et vis.

Anonymkode: 51118...ea2

Skrevet

tenkte uff stakkars dame, for meg hadde det null å si, var bare lykkelig for å ha sluppet unna selv

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Couldn’t care less.. er det slutt så er det slutt 

Anonymkode: f686e...48a

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Fordi når man er "fristilt" etter et slikt forhold så kan man ha bastante meninger om at man skal leve livet alene videre, men så skjer det ting som gjør at det ikke helt blir slik. Noe du bare kan påvirke angående deg selv, og ingen andre. 

Jada, tok ikke den for god fisk altså. 
Om hun var tro eller utro spiller ikke noen rolle. Og vi er jo ikke et par lenger så nå kan hun så absolutt gjøre akkurat som hun vil. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg reagerte med "stakkars dame" da eksen min fant ny.....

Anonymkode: 8804e...875

• Liker 1
Skrevet

Syns det var fint! Da lot han meg endelig være i fred.. Men var selvfølgelig også noen stunder etterhvert jeg tenkte tilbake på tiden med oss men alt i alt syns jeg det var fint for han og barna. 

Han andre eksen var jeg i tusen knas når jeg fikk vite det. Var i en seriøs dating fase men de ble aldri sammen. Var likevel totalt knusende.. Vi ble sammen igjen etter noen år fra hverandre 

Anonymkode: da1e7...580

Skrevet

Synes det er hyggelig at han har funnet seg noen, selv om jeg ikke skjønner hvordan hun orker :P 

Anonymkode: 6b7d7...90d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...