Gå til innhold

Hjulene på....kofferten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig spørsmål, men lenge siden jeg har flydd og sjekka inn trillekoffert. 

Hva gjør en med kofferthjulene? Ser for meg at de kan knekke under transport?? Kan en ta de av eller ...hva er vanlig?

Anonymkode: 65a48...64e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp kvalitet.

Samsoniten min har nå 300 turer bak seg som innsjekket bagasje. 

Anonymkode: f19d5...850

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått ett hjul delvis ødelagt, dvs det er "dobbelthjul" på min Rimowa. Har hendt engang på sikkert et par hundre turer. Rimowa var snille og sendte meg fire nye hjul, helt kostnadsfritt rett fra Tyskland. 

Anonymkode: 7a55d...005

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kjøp kvalitet.

Samsoniten min har nå 300 turer bak seg som innsjekket bagasje. 

Anonymkode: f19d5...850

Ja jeg har også samsonite og den har litt avrundet del rundt hjulene ser det ut som, så de får nok ikke så mye støt eller juling. 

Anonymkode: 840f8...def

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har fått ett hjul delvis ødelagt, dvs det er "dobbelthjul" på min Rimowa. Har hendt engang på sikkert et par hundre turer. Rimowa var snille og sendte meg fire nye hjul, helt kostnadsfritt rett fra Tyskland. 

Anonymkode: 7a55d...005

Rimowa er dårlig kvalitet, hatt 2stk selv.

Anonymkode: 645c3...546

Skrevet

Vi har kofferter fra Rusta. De har tålt to turer til Florida, to turer til Kroatia, sikkert 10-15 turer med Kiel- og danskebåten og er så å si like fine 😊

Anonymkode: daac9...57e

• Liker 1
Skrevet

Husk å vaske hjulene av og til. Fulle av hundebæsj

Anonymkode: 3f18f...2db

Skrevet

Beckmann koffertene (de som ligner på samsonite sine) er elendig kvalitet. Anbefales IKKE.

samsonite sine derimot er vi bedre fornøyd med.

Anonymkode: 2ebac...e0c

Skrevet

Jeg har aldri vært borti at hjulene har blitt ødelagt, for de ligger slik til at det normalt ikke skal skje. Min er fra Europris.

Anonymkode: bf5da...d6e

Skrevet

Min erfaring er at glidelåsen(e) ryker før hjulene.

Anonymkode: 35c6f...866

Skrevet

Jeg hadde min Titan Xenon lightweight koffert i 10 år (Var 5 års garanti når vi kjøpte på Morris) Den har vært på maaange turer, men den fikk seg en smell på en tur. Julene holdt, men hjørne på kofferten der julene var festet sprakk. Jeg og kona kjøpte like kofferter den gangen, Hun ønsket seg ny og fikk en Samsonite av meg til bursdagspresang, og jeg arvet hennes gamle Titan Xenon, og den lever fortsatt etter 12 år

Skrevet

Når du sjekker inn kofferten, så sørg for å legge den på båndet med hjulene nærmest deg, altså håndtaket først inn. På samme måten legges de på båndet inn til flyet. 
Og selvfølgelig reiseforsikring!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Husk å vaske hjulene av og til. Fulle av hundebæsj

Anonymkode: 3f18f...2db

Det er så mange tullingsvar på KG. Hundebæsj??

Du kjører vel ikke kofferten din gjennom 💩 og de på flyplassen gjør det definitivt ikke. Så hvor kommer det fra da.

Anonymkode: 7bbe9...c37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...