Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har vært så dum å gått til en hudpleier som har brukt brasiliansk wax under øyebryna, når jeg ser nedover eller når huden trekker seg sammen ute i kulden om vinteren. Står hårene oppreist fra huden, har dere forslag på hvordan jeg kan rette det opp? 
Hun har vært å ødelagt hårsekkene innenfra. :(
Hudpleier opplyste ikke om dette og jeg fant ut av dette i ettertid av behandlingen.. 

Anonymkode: aac3e...bb1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Hva betyr det å bruke brasiliansk voks under øyenbryna? Er ikke voks, voks, bare at noe er hard, noe er sukkervoks osv?

Anonymkode: 87ecf...f09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hæ? Hva betyr det å bruke brasiliansk voks under øyenbryna? Er ikke voks, voks, bare at noe er hard, noe er sukkervoks osv?

Ts her
Det er samme som vanlig voks, men problemet med voks er at man drar hårene motstatt vei = hårsekkene er ødelagt fra innsiden av og nå står hårene oppreist fra huden

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ts her
Det er samme som vanlig voks, men problemet med voks er at man drar hårene motstatt vei = hårsekkene er ødelagt fra innsiden av og nå står hårene oppreist fra huden

Jeg vet ikke helt om jeg forstår, men har selv vokset under og over bryn for å få finere form. Vet ikke hvilken type voks de har brukt, men det har enten vært smøre på+strips, eller smøre på+vente+rive av uten strips, lignende når jeg tar brazilian. Da dras voksen av med hårene, ikke mot. Men jeg har ikke opplevd at hårene står rett opp noen gang. Har dessverre ingen råd 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...