Gå til innhold

SUGING!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Frida med hjertet i hånda
Skrevet

Heisann alle sammen! :D

Jeg trenger noen TIPS når det gjelder suging av mannen! :o Har gjort dette en del på min mann nå, men er folk (jenter helst?) enige med meg om at det er kjedelig i lengden? :cry: Jeg synes det er moro å pirre han litt med suging, men å suge han lenge blir VELDIG kjedelig synes jeg, selvom han spør om jeg kan gjøre det! Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få dette til å bli GØY?? :lol:

Takknemlig for svar!

Klem Frida

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hvem har sagt at sex skal være GØY hvergang?? det går faktisk ann å ha det deilig en gang iblant også!! det er ikke bestandig morro å slikke dere jenter heller, men vi gjør det jo fordi det er deilig for partneren vår, og fordi de fleste gutter synes det er deilig å slikke en jente...

selvom vi avogtil kan kjede oss når vi er "der nede", så slutter vi ikke når de begynner å bli kjedelig. da har man jo holdt på en stund, og da begynner det jo å bli ordentlig godt...

mvh

Gjest esmeralda
Skrevet

Jeg synes det er veldig godt å suge mannen min, så jeg er ikke plaget med at jeg kjeder meg.

Derimot kan det bli et problem at jeg blir sliten i kjevene hvis jeg holder på for lenge.

Hvis du kjeder deg foreslår jeg at du prøver enten å fokusere tankene veldig på det du holder på med; kjenne hvor godt han smaker, hvor deilig det er når han vrir seg under deg osv., eller at du prøver å tenke på noe helt annet. Du kan jo f.eks. planlegge kommende ukes middagsmenyer :hoho:

Skrevet

putt en finger oppi rompa hans og bruk mye spytt, bytt på å runk han og sug. Varer i tre minutter. Er det for lenge?

Skrevet

Ei jeg vet om fortalte meg en gang at når mannen hennes brukte for lang tid på å komme pleide hun å lese donaldblader mens hun "ventet". Kanskje det er noe for deg?

Nelle :briller:

Gjest Frida me hjertet i hånden
Skrevet

Haha.. :lol:

Takker så mye for alle svar... Tror egentlig ikke jeg ble så VELDIG mye klokere.... :roll: Men takk likevel... :D

Klemmer fra Frida

Skrevet

Hei Frida..

Hehe, litt av noen svar du fikk

Ikke sikekrt mitt er så mye bedre, men hva med å gjøre det litt annerledes som å :

-ha på krem fra slik flaske du sprayer rett på

-vanilijesaus

-yoghert

En isbit som du pirrer med.

Da gjør man jo litt mer enn å bare ta den frem :oops:

Skrevet

Hei!

Kansje noen litt annerledes tips.. Hva med å la kjæresten din slikke deg samtidig? Eller ta på deg? Eller du kan kose med deg selv samtidig... kjæresten din nyter nok det synet garantert..kansje han til og med kommer fortere da... :wink: Eller en annen måte, kansje dere kunne sette på en erotisk film, så suger du han foran TV, så kan jo du se på samtidig, og glede deg til det er din tur... (hvis du liker slike filmer da, selv gjør jeg ikke det...) En annen måte å se på er i speilet.. digg å se seg selv suge, og få full oversikt over hvordan partneren reagerer.. Og, ikke minst, nyt lydene han lager (hvis han gjør det da...)

Hvis han merker du kjeder deg tar det iallfall ikke kortere tid å komme... :ler: Lykke til! Nyt det!

Skrevet

Noen ganger gir man og noen ganger får man. Jeg er enig i at å suge ikke nødvendigvis er den mest spennende aktiviteten i verden, men siden min kjære liker det, så gjør jeg det. Helt uspennende er det heller ikke, men jeg må være med på det. Ellers blir det ikke noe bra for ham.

Men, det finnes triks for å få ham til å komme raskt, så du slipper å holde på så lenge. :) Hvis du suger på hodet, samtidig som du bruker hånda, så går det gjerne raskt. Sørg for å stimulere akkurat overgangen mellom hode og stake, der det går inn mot staken. Ofte veldig følsomt. Så enten sørger du for å bare bruke munnen på tuppen og dra med hånda over der, eller så sug langt nok ned til å komme over hele hodet.

Hvis du blir sliten i kjeven, så kan du bruke bare hånda en liten stund. Gap og beveg litt på kjeven, og sett i gang igjen. Hvis du synes det er greit med sæd i munnen, så prøv å ta ham i munnen igjen før han kommer, selv om du har en liten pause. Du vil lære deg signalene på når det nærmer seg hvis du gidder å følge litt med. Tyngre pust er en god indikasjon på at du snart er ferdig. ;)

69 funker som fjell hvis han liker å slikke deg. Det kan gjøre ham enda mer opphisset og deg mer tent. Det kreves litt trening, men når man først får det til er det strålende!

Du kan også søke på suging eller suge på forumet her. Det er blitt diskutert mange ganger allerede...

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...