AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Skrevet 19. september Ja overskriften sier jo sitt, jeg er så trist og langt nede, føler dagene bare sklir forbi og jeg får de ikke med meg. Jeg er også så sint, han lovde meg et lykkelig liv, vi skulle bli gamle sammen, oppdra barna, men i stedet valgte han alkoholen. Å her sitter jeg igjen med massivt lån som jeg må betjene, en baby alene, osv. Det var ikke dette jeg ble med på, hvordan vil dette gå seg til? Er det noen lys i tunnelen? Etter alle regningene er betalt så har jeg 4000krkr til mat, jeg har 51000 i faste utgifter, håper bare huset blir solgt fort. Anonymkode: ac2e0...bc8
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Skrevet 19. september Hold ut❤️ Ting vil bli bedre . Anonymkode: 200cb...f88
AnonymBruker Skrevet 20. september #3 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 16.12): Hold ut❤️ Ting vil bli bedre . Anonymkode: 200cb...f88 Du så jo ganske enkelt på det! Alle er ikke like dreven på brudd som du tydeligvis er! skam deg! Anonymkode: 005dd...ec4
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du så jo ganske enkelt på det! Alle er ikke like dreven på brudd som du tydeligvis er! skam deg! Anonymkode: 005dd...ec4 Hva i alle dage? Den du siterer har jo helt rett, det er ikke annet å gjøre akkurat nå. Ts må holde ut og TS kommer til å holde ut. Det er jævelig tungt mens det står på. Det blir bedre❤️ Har du famile og venner du kan støtte deg på er tiden til å ta imot litt hjelp nå. De fleste ville blitt glade for å kunne støtte deg litt TS. Anonymkode: 2a04c...654
AnonymBruker Skrevet 20. september #5 Skrevet 20. september Ja ting blir bedre etterhvert selv om det er tøft akkurat nå. Bruk tiden til å rydd i ting. Skal det selges, kastes eller gis bort. Ryddig hjem er ryddig sinn. Skal du nedskalere fra hus til leilighet må du kvitte deg med ting. Jeg skrev lister over alt som skulle gjøres. Det var enormt motiverende. Nå er det to år siden bruddet. Livet er veldig godt. Anonymkode: 5df98...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå