Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Fri meg fra Kristian Valen. Han var best da han jobbet i radio. Skulle holdt seg der.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan ikke fordra den klædden

Jeg vil ha mere av BORETSLAGET!

Det er humor på høyt plan!

Skrevet
Du bør jo være en studie verdt, hvis du ler høyt av noe så elendig.

Dette var utrolig dårlig Valen. Han har jo fra før driti ut seg med å bli "popsanger", men når han nå var tilbake som komiker hadde jeg ikke ventet at han skulle drite seg ut i den rollen også. Men det gjorde han til gangs. Makan!

Ja værsågod og studèr meg :overrasket: Men som jeg skrev tidligere; det var kun Jazzhjørnet jeg synes var morsomt, ikke det andre.

Skrevet

Det er jo ingen tvil om at mannen er et stort talent når det gjelder å parodiere andre. Jeg synes en annen kanal enn TVN burde snappe opp fyren og gi ham skikkelig manus og regi sånn at talentet hans kommer til sin rett. Her er det for mye oppgulp fra sist, gode ideer som blir tværet ut i det uendelige (vi får sikkert se Arnold i hver eneste episode framover, og både Geir og Klunge var oppbrukt så det holdt sist gang). Jeg likte godt både Springsteen og "duetten" med Halfdan Sivertsen, for det er det der han kan: etterligne andre som synger. Resten er bare tøys og tull...

Skrevet

Forventningene etter å ha sett reklamen innfridde ikke. tydligvis var alt det som var verdt å få med seg med i reklamen til programmet.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes Valen er en befriende herlig komiker - og han er norges desidert beste imitator.

Tror at mange ikke liker ham pga at han er vestlending. Enten forstår ikke østlendinger dialekten eller så forstår de ikke humoren hans. Mulig det - for jeg har det på samme måte med Robert Stoltenberg - HAN synes jeg ikke er morsom en eneste plass og det irriterer meg at Nrk gir ham beste sendetid på lørdager.

Jeg gleder meg ihvertfall til mandag og neste Valen og de ... :ler: og Fartøy Valen er en av de beste revyene jeg har sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...