Seigdama Skrevet 28. mars 2006 #22 Skrevet 28. mars 2006 Jazzhjørnet er hysterisk!! "Hvis ja, koffor ikkje?" og "Johnny Gæsk, på oppfordring fra deg har me henta inn ein kontrabass" ← Hahahaha jeg ler meg i hjel når jeg leser dette. Ja det var hysterisk morsomt. Men hvorfor kalte han Trond for Johnny hele tiden??? Haha akkurat dette innslaget er humor på høyt plan spør du meg!
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #23 Skrevet 28. mars 2006 Dritdårlig, og mye kopier fra andre programmer (bla arnold).
Trampe Skrevet 28. mars 2006 #24 Skrevet 28. mars 2006 Går dette i reprise? Glemte det av jeg, og vil jo få det med meg..dårlig eller ei! ...og ja, jeg er helt enig med de som fikk lost-stemninga ødelagt av idioten i hjørnet.. de kunne da ventet til en reklamepause eller noe.
Gjest Leyla Skrevet 28. mars 2006 #25 Skrevet 28. mars 2006 Hahahaha jeg ler meg i hjel når jeg leser dette. Ja det var hysterisk morsomt. Men hvorfor kalte han Trond for Johnny hele tiden??? Haha akkurat dette innslaget er humor på høyt plan spør du meg! ← Det var nok for å få en mer jazza dreis på navnet Trond, tenker jeg Og så når han sovna fra det Johnny Gæsk snakka om! Da sleit Gæsk noe helt forferdelig med å snakke ferdig! Han kom helt ut av det!!! Helmaks!!! :grine2: Det verste er jo at jeg ikke tenkte på at han ikke heter John Giske, men Trond Giske :D Jeg gapskratta meg gjennom hele den sekvensen!! De hørte meg sikkert helt opp til "eksosfæren"!! Leyla
Seigdama Skrevet 28. mars 2006 #26 Skrevet 28. mars 2006 De hørte nok meg også. Det var som sagt hysterisk morsomt. Synd ikke resten av innslagene var like morsomme. Jeg sitter nå på jobb og tenker "hvis ja, koffer ikkje" og har store problemer med å holde meg alvorlig.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #27 Skrevet 28. mars 2006 De hørte nok meg også. Det var som sagt hysterisk morsomt. Synd ikke resten av innslagene var like morsomme. Jeg sitter nå på jobb og tenker "hvis ja, koffer ikkje" og har store problemer med å holde meg alvorlig. ← Du bør jo være en studie verdt, hvis du ler høyt av noe så elendig. Dette var utrolig dårlig Valen. Han har jo fra før driti ut seg med å bli "popsanger", men når han nå var tilbake som komiker hadde jeg ikke ventet at han skulle drite seg ut i den rollen også. Men det gjorde han til gangs. Makan!
Gjest Gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #28 Skrevet 28. mars 2006 og han kan jo virkelig synge!! ← Du bør ikke uttale deg før du har hørt platen hans. Da tar du sikkert dette tilbake.
Gjest Maddy Skrevet 28. mars 2006 #29 Skrevet 28. mars 2006 Helt okay, men Sigvart Klunge er bare helt konge da - Velkommen te Jazzhjørna - hmmm mja. Ang. sangstemme så er han flink til å synge når han immiterer andre artister, men når det gjelder å synge egne sanger er det tragisk dårlig.
Gjest Aloha Skrevet 28. mars 2006 #30 Skrevet 28. mars 2006 Før var jeg Valen-fan, men ikke nå lenger. Valen-TV er oppbrukt! Jeg så første program igår, og lo kanskje EN gang. Da var det rett på KG isteden. Syns det er tragisk at fyren først reiser land og strand rundt med showet sitt, og deretter har han så lite nytt at han bruker alle sketsjene og sangene fra liveshowet i programmet. Nei, dette var nedtur. Du kan vel bedre, Valen? PS Enig i at Jazzhjørnet fortsatt er litt morsomt, men ikke resten.
marta Skrevet 28. mars 2006 #32 Skrevet 28. mars 2006 Jeg vil gifte meg med han, jeg..... Men jeg vet ikke helt om jeg skal ta han alvorlig eller ikke. En ting er vertfall sikkert for min del: han er kanon på imitasjon.
Sofia Skrevet 29. mars 2006 #33 Skrevet 29. mars 2006 Syns det er tragisk at fyren først reiser land og strand rundt med showet sitt, og deretter har han så lite nytt at han bruker alle sketsjene og sangene fra liveshowet i programmet. Jeg hadde ikke sansen for han i den første runden han hadde på TV. MEN.. jeg så han LIVE og da holdt jeg på å flire meg ihjel. Det er absolutt det beste jeg har sett av stand up EVER!!!!... fyren var rape gal på scenen.. jeg skjønner ikke at det er mulig. Det var SINNSYKT morsomt!!! Så... jeg ble skuffa når jeg så han på TV igjen... det er liksom ikke helt det samme. Tror ikke jeg blir å se på serien på TV.. men kommer han LIVE hit til byen.... da står jeg først i køen!!
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #34 Skrevet 29. mars 2006 Har aldri sett han live. På Tv er han grusom, ikke morsom i det hele tatt og som person er han fullstendig usjarmerende.
Gjest gotthard Skrevet 29. mars 2006 #35 Skrevet 29. mars 2006 så 15 min, da orka jeg ikke mere gnål..han er utrolig dårlig, trur karl i hagen kunne funnet på mer morsomt enn valen........
*Shira* Skrevet 29. mars 2006 #36 Skrevet 29. mars 2006 Vart litt skuffa ja. Ble litt egosentrisk hele greia, så mye tomprat. Og alt for mye Geir. Geir er en slik person som bare skal ha i små doser, små sketsjer. Sånn at en sitter med følesen av at en skulle sett litt til. Men nå ble det altfor mye. Men en ting var bra da, Jazzhjørna..... hmmm mja, og "Johnny Gæsk"
Jens Skrevet 29. mars 2006 #37 Skrevet 29. mars 2006 Jeg ler meg ihjel av mini Valen som plutselig kommer tuslende inn i andre programmer!!!
Wonderwoman Skrevet 29. mars 2006 #38 Skrevet 29. mars 2006 Det var ikke alt som var like morsomt nei, men Jazzhjørnet er og blir fantastisk Sigvart Klunge er så knusktørr og jazzfokusert at d er helt utrolig. Jeg er veldig lykkelig over at han har fått litt mer "plass" i denne omgang. Spennende å se hva som kommer neste uke. Jeg er enig i at det ble for mye Geir...
Aeriana Skrevet 29. mars 2006 #39 Skrevet 29. mars 2006 Henger meg på her og må si at jeg ble veldig skuffa Så også Valen live før Valen-TV kom på skjermen (Fartøy Valen), og det var hysterisk morsomt Men dette her er ikke morsomt.. Geir blir kjedelig i lengden, det samme blir Arnold. Skal gi det en sjanse til neste gang, når han spiller den lekre homogutten "whatever" er han jo skikkelig digg
Annie Skrevet 29. mars 2006 #40 Skrevet 29. mars 2006 Jeg ler meg ihjel av mini Valen som plutselig kommer tuslende inn i andre programmer!!! ← Samme her! Syns det var hakket dårligere enn forrige gang, men som svoren Valen fan skal jeg selvfølgelig følge med denne gangen også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå