Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:grine2:

Synes dette var en kjempegod oppfølger til valen tv.

Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet

jeg synes det var dårlig, bare masse rør og tull

Gjest Gjest1
Skrevet

Er ikke akkurat fan. Synes Valen er en sutrekopp.

Gjest Gjest
Skrevet

Blæh-tv.

Jeg blir driiitsur når mini-Valen sniker seg inn på skjermen min iløpet av andre program. Føler meg "violated" (på god TopModel-språk :ler: ).

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg synes det bar greit Jeg lo litt av og til.

Skrevet

Jeg misliker også når han sniker seg inn i andre program. Faller liksom helt utav Loststemningen når han rølpen fjaser i hjørnet.

Skrevet

Skikkelig utrolig dårlig. Vanvittig dårlig. Så dårlig at jeg blir irritert av å bare tenke på han.

Skrevet
Er ikke akkurat fan. Synes Valen er en sutrekopp.

:Nikke:

Skrevet

Jeg kan virkelig ikke fordra fyren!

Gjest gjest1
Skrevet

TV sto på i bakgrunnen, hørte bare masse ræl. Å så morsomt å leke slitsom arnold og bergensere da! Fyttegrisen!

Skrevet

Den arnold-sketsjen var ALTFOR lang og altfor kjedelig. men han DDE-fyren var litt småmorsom da. Ja, veldig violating at den lille reklame-valen snek seg inn midt i LOst! Skvatt som f**!

Gjest Gjest
Skrevet

Værkartet som regnet bort var vanvittig morsomt!! :grine2:

Ellers synes jeg han er helt utrolig bra, og han kan jo virkelig synge!! Men jeg er jo fra Stavangerkanten, så jeg er vel kanskje unnskyldt for å ha sånn humor.... :ler:

Skrevet

Når han faktisk er morsom er han hysterisk, men det er så sjeldent han er det..

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg liker ikke Valen, men synes han er morsom.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ble nok litt skuffet i går, høydepunktet var når han sang sammen med Halfdan Sivertsen!

Skrevet
Blæh-tv.

Jeg blir driiitsur når mini-Valen sniker seg inn på skjermen min iløpet av andre program. Føler meg "violated" (på god TopModel-språk  :ler: ).

JEG OGSÅ!!! Jeg blir rett og slett skikkelig irritert når den forferdelige mannen dukker opp på skjermen midt i det mest spennende i LOST.

Og jeg blir like irritert hver gang jeg ser han i ukeblader osv, jeg klarer bare ikke den mannen. Grusom grusom grusom!!!!

Skrevet

Jeg synes heller ikke dette var spesielt morsomt. Skuffende egentlig. Det eneste innslaget jeg synes var morsomt var "Jazzhjørnet" med Trond Giske.

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Så egentlig ikke på, bare titta så vidt i pausene på Top Model.. Det morsomste var nesten han som ringte inn og ikke skjønte hvorfor det heter Jazz-hjørnet når de er midt i rommet! He he..

Skrevet

Jeg synes rett og slett ikke at Valen er morsom.

Hadde tenkt å gi programmet en sjanse, men etter reklamen gadd jeg ikke mer.

Er stort sett altetende når det gjelder humor, men jeg synes dessverre at det meste er mer underholdende enn Valen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jazzhjørnet er hysterisk!! "Hvis ja, koffor ikkje?" og "Johnny Gæsk, på oppfordring fra deg har me henta inn ein kontrabass"

Arnold var tåpelig, og jeg slo på musikk når den sketsjen gikk

Geir og koret var teit

Kristian og Halfdan var skikkelig bra, for jeg er så gammel at jeg digga den sangen når den kom. :-)

Bruce Springsteen var også skikkelig bra

Prince var teit, og Geir enda teitere når han avbrøyt

Idol sketsjen var også tåpelig

Været var heller ikke bra..

Håper det tar seg opp neste uke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...