AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:17 #1 Skrevet fredag kl. 13:17 Hei! Er det flere som kan relatere til dette? Jeg er lykkelig gift, har sex flere ganger i uka og i et veldig trygt og stabilt forhold som har vart i snart 20 år. Vi elsker hverandre høyt og sexlivet er veldig veldig bra! Likevel misunner jeg single. Det virker så utrolig spennende å være så fri! Være fri til å date nye partnere og prøve mange forskjellige! Det virker himmelsk og spennende! Jeg har omtrent ikke vært singel hele livet mitt. Hadde kjæreste i tenåra og 20 åra, vært gift siste halvdel av 20 åra og er nå i 40 åra. Føler jeg ikke vet hva det vil si å være singel og fri. 😂 Anonymkode: 23095...1f7 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:56 #2 Skrevet fredag kl. 13:56 Samme her. Føler nesten ikke at jeg vet hvordan det er å leve mitt eget liv. Anonymkode: c321c...5f1 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:00 #3 Skrevet fredag kl. 14:00 Ja, å være fri er det beste fant jeg ut. Synes livet er for kort til å måtte ta hensyn til en mann heletiden, så kom meg ut av 8års samboerskap nylig. Fått meg egen leilighet 😊 Nyter å styre min egen tid nå, er så deilig. Er i tidlig 40åra, vært på mine første reiser alene....passer meg utmerket! Ser for meg en sexpartner på sikt, for savner sexen litt. Men aldri-livet om jeg skal ha en samboer igjen hvertfall... Anonymkode: 76887...07c 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:01 #4 Skrevet fredag kl. 14:01 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Samme her. Føler nesten ikke at jeg vet hvordan det er å leve mitt eget liv. Anonymkode: c321c...5f1 Godt å høre at flere føler på dette! Hvor lenge har du vært i forhold? Anonymkode: 23095...1f7 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:02 #5 Skrevet fredag kl. 14:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, å være fri er det beste fant jeg ut. Synes livet er for kort til å måtte ta hensyn til en mann heletiden, så kom meg ut av 8års samboerskap nylig. Fått meg egen leilighet 😊 Nyter å styre min egen tid nå, er så deilig. Er i tidlig 40åra, vært på mine første reiser alene....passer meg utmerket! Ser for meg en sexpartner på sikt, for savner sexen litt. Men aldri-livet om jeg skal ha en samboer igjen hvertfall... Anonymkode: 76887...07c Herlig! Nyt livet og kos deg 🤩 Anonymkode: 23095...1f7 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:03 #6 Skrevet fredag kl. 14:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herlig! Nyt livet og kos deg 🤩 Anonymkode: 23095...1f7 Tenkt deg godt om du også, du lever bare en gang. Ikke begrens livet ditt med ekteskap/samboerskap.....det holder deg mye tilbake. Anonymkode: 76887...07c
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:08 #7 Skrevet fredag kl. 14:08 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenkt deg godt om du også, du lever bare en gang. Ikke begrens livet ditt med ekteskap/samboerskap.....det holder deg mye tilbake. Anonymkode: 76887...07c Takk skal du ha 🤩 Ja jeg tenker mye på det. Det som gjør det vanskelig er at vi begge to er veldig gla i sex, og vi har sex flere ganger i uka. Det er utrolig vanskelig å gå fra dette sexlivet som er så skreddersydd for oss. Men jeg kjenner en trang til å oppleve det å være helt fri. Vi for se! Takk for at du delte! Herlig å lese din opplevelse 🤩🤩 Anonymkode: 23095...1f7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:11 #8 Skrevet fredag kl. 14:11 Begge deler har sine fordeler. Vær glad du er gift. Uansett for gammel til å pule rundt med flere forskjellige nå😅 Blir mye kleint. Iallefall hvis man skal date. Jeg er glad jeg har fått rast av meg. Har vært interessant og varierende. Hilsen vært singel lenge men er nå i ett forhold. Dame 40 Anonymkode: 83b5b...f0d 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:19 #9 Skrevet fredag kl. 14:19 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Begge deler har sine fordeler. Vær glad du er gift. Uansett for gammel til å pule rundt med flere forskjellige nå😅 Blir mye kleint. Iallefall hvis man skal date. Jeg er glad jeg har fått rast av meg. Har vært interessant og varierende. Hilsen vært singel lenge men er nå i ett forhold. Dame 40 Anonymkode: 83b5b...f0d Haha.. nei er ikke for gammel til det 😂 Men jeg ønsker egentlig ikke det heller. Men du sier noe viktig der., det med å få rast fra seg. Det er noe jeg føler jeg ikke har fått gjort. Jeg har ikke tenkt på det før, det kom litt brått på nå i 40 åra. Jeg kunne fint ligget rundt nå, ikke vanskelig å finne noen, men jeg vet ikke om det er det jeg savner. Det er mer bare friheten til å kunne flørte, date og ikke være fast i et forhold. Selv om jeg har det fint da 🤩😊 Anonymkode: 23095...1f7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:19 #10 Skrevet fredag kl. 14:19 Jeg trodde faktisk at jeg skulle like å rase fra meg da jeg ble ufrivillig singel for noen år siden. Jeg møtte jo noen menn, det er vel å ta litt hardt i å si at det var spennende. Sex er ikke like gøy uten følelser, og om jeg ikke hadde møtt kjæresten min hadde jeg nok levd lenge i sølibat. I dag er jeg i et forhold med mye frihet selv om vi er monogame. Vi bor hver for oss enn så lenge, og kan fint reise på ferie hver for oss. Jeg har kost meg veldig med soloferier med fokus på mat, spa og ellers det jeg ville. Virker som om mange blir single for å søke en frihet som jeg allerede har i vårt forhold. Anonymkode: 9d3c8...173 5
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:20 #11 Skrevet fredag kl. 14:20 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trodde faktisk at jeg skulle like å rase fra meg da jeg ble ufrivillig singel for noen år siden. Jeg møtte jo noen menn, det er vel å ta litt hardt i å si at det var spennende. Sex er ikke like gøy uten følelser, og om jeg ikke hadde møtt kjæresten min hadde jeg nok levd lenge i sølibat. I dag er jeg i et forhold med mye frihet selv om vi er monogame. Vi bor hver for oss enn så lenge, og kan fint reise på ferie hver for oss. Jeg har kost meg veldig med soloferier med fokus på mat, spa og ellers det jeg ville. Virker som om mange blir single for å søke en frihet som jeg allerede har i vårt forhold. Anonymkode: 9d3c8...173 Høres veldig fint ut! Anonymkode: 23095...1f7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:21 #12 Skrevet fredag kl. 14:21 Vent til overgangsalderen kanskje? Om du mister alle sexlyst etterpå... Anonymkode: 76887...07c 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:23 #13 Skrevet fredag kl. 14:23 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vent til overgangsalderen kanskje? Om du mister alle sexlyst etterpå... Anonymkode: 76887...07c Vi har sex 1-7 ganger pr uke. Alle mulige stillinger. Oral, anal, flere stillinger. Sexlivet er herlig. Det er noe som gjør det veldig vanskelig å gå, og det er mye av det som er grunnen til at vi blir. Vi er veldig gla i ex begge to og vi er veldig enig om å prioritere sex høyt i forholdet. Tror ikke sexlysten vil minke betydelig. Anonymkode: 23095...1f7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:30 #14 Skrevet fredag kl. 14:30 Tja, jeg er nå plutselig single etter å ha vært gift noen år. Vet ikke helt om det er å foretrekke akkurat. Ja, jeg er jo fri til å gjøre det jeg vil, men når man har passert 50 så er ikke akkurat sexlysten helt på plass heller. I hvert fall ikke for meg. Anonymkode: 3e09b...1ee 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:36 #15 Skrevet fredag kl. 14:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Er det flere som kan relatere til dette? Jeg er lykkelig gift, har sex flere ganger i uka og i et veldig trygt og stabilt forhold som har vart i snart 20 år. Vi elsker hverandre høyt og sexlivet er veldig veldig bra! Likevel misunner jeg single. Det virker så utrolig spennende å være så fri! Være fri til å date nye partnere og prøve mange forskjellige! Det virker himmelsk og spennende! Jeg har omtrent ikke vært singel hele livet mitt. Hadde kjæreste i tenåra og 20 åra, vært gift siste halvdel av 20 åra og er nå i 40 åra. Føler jeg ikke vet hva det vil si å være singel og fri. 😂 Anonymkode: 23095...1f7 Det er ikke det samme å være singel i 40-åra som i 20-åra, og mens du kanskje tenker du er ung og fri til å ligge rundt som singel i 20-åra framstår du heller som patetisk og desperat hvis du driver på sånn i 40-åra. Vær heller glad for at du har funnet en mann det fungerer bra med i stedet for å sulle deg inn i en garderobe illusjon om singellivet! Anonymkode: 6fcac...d67 6 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:37 #16 Skrevet fredag kl. 14:37 Nei. Jeg er ikke et forhold hvor jeg på noen som helst måte føler meg fanget og føler ikke noe savn etter "frihet". Vi gir hverandre den friheten vi trenger begge to og jeg hadde aldri orket å gå inn et forhold som ikke var på disse premissene. Vi er et par og et team, ikke siamesiske tvillinger. For all del, jeg har hatt det fint i de periodene jeg har vært singel også, men det er egentlig ingenting jeg savner med å være singel. Anonymkode: d848d...08d 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:42 #17 Skrevet fredag kl. 14:42 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Haha.. nei er ikke for gammel til det 😂 Men jeg ønsker egentlig ikke det heller. Men du sier noe viktig der., det med å få rast fra seg. Det er noe jeg føler jeg ikke har fått gjort. Jeg har ikke tenkt på det før, det kom litt brått på nå i 40 åra. Jeg kunne fint ligget rundt nå, ikke vanskelig å finne noen, men jeg vet ikke om det er det jeg savner. Det er mer bare friheten til å kunne flørte, date og ikke være fast i et forhold. Selv om jeg har det fint da 🤩😊 Anonymkode: 23095...1f7 Kanskje du lager litt for strenge regler for deg selv? Det er mitt inntrykk at vi er mange som tror at parforholdet holder oss tilbake fra noe. Da jeg innså at jeg er faktisk fri til å oppføre meg "singel" selv om jeg har partner ga slike tanker som du nevner her slipp. Så lenge jeg ikke bryter avtalen og troskapen jeg hadde til partneren min, så kan jeg ha et tankesett av singelhet. Hva er det jeg ville gjort om jeg var singel? Vært mer sosial med venninner, okei, så hvordan få til det nå. Ikke laget middag hver dag, eller laget middag kl. 22 om kvelden, okei, så gjør det. Jeg tror mer det er et tankesett enn noe annet. Anonymkode: ac9d9...ffd 1 7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:45 #18 Skrevet fredag kl. 14:45 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vi har sex 1-7 ganger pr uke. Alle mulige stillinger. Oral, anal, flere stillinger. Sexlivet er herlig. Det er noe som gjør det veldig vanskelig å gå, og det er mye av det som er grunnen til at vi blir. Vi er veldig gla i ex begge to og vi er veldig enig om å prioritere sex høyt i forholdet. Tror ikke sexlysten vil minke betydelig. Anonymkode: 23095...1f7 Vent til du har opplevd overgangsalderen Noen mister dessverre all lyst etterpå. Anonymkode: 76887...07c
Bokormsen Skrevet fredag kl. 14:48 #19 Skrevet fredag kl. 14:48 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ja, å være fri er det beste fant jeg ut. Synes livet er for kort til å måtte ta hensyn til en mann heletiden, så kom meg ut av 8års samboerskap nylig. Fått meg egen leilighet 😊 Nyter å styre min egen tid nå, er så deilig. Er i tidlig 40åra, vært på mine første reiser alene....passer meg utmerket! Ser for meg en sexpartner på sikt, for savner sexen litt. Men aldri-livet om jeg skal ha en samboer igjen hvertfall... Anonymkode: 76887...07c God gammeldags førtiårskrise! 3 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:48 #20 Skrevet fredag kl. 14:48 Helt vanlig. Når jeg er single så lengter jeg etter partner, og når jeg har partner lengter jeg etter å være single. Etter litt prøving og feiling opp igjennom har jeg funnet ut at det er best å lengte etter å være single. Anonymkode: 3cd42...459 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå