Gå til innhold

Andre som er 48 år og singel? Føler meg så alene med det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det andre i samme situasjon der ute? Jeg hadde en onenight for litt siden og etter den følte jeg meg så alene om å være singel. Lengselen etter mann i livet mitt ble større enn på lenge. 

Er det andre i samme situasjon her ute ? Såpass gammel som 48 år og singel. 

Anonymkode: af650...d50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Såpass gammel... hehe, man er ikke såå gammel når man er 48 da ;) men skjønner litt hva du mener. Jeg fyller 49 om noen uker og hadde vel håpet at jeg skulle finne en mann snart, men det ser dårlig ut gitt 😕 

Anonymkode: f7e5b...368

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det andre i samme situasjon der ute? Jeg hadde en onenight for litt siden og etter den følte jeg meg så alene om å være singel. Lengselen etter mann i livet mitt ble større enn på lenge. 

Kåre 51 og singel her

Du er ikke alene 

Anonymkode: f53a1...e9e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Såpass gammel... hehe, man er ikke såå gammel når man er 48 da ;) men skjønner litt hva du mener. Jeg fyller 49 om noen uker og hadde vel håpet at jeg skulle finne en mann snart, men det ser dårlig ut gitt 😕 

Er du for kresen?

Mye villige menn der ute dersom damene er villige til å kompromisse litt 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

M50 og singel på 13 året. Har det helt fantastisk og går aldri tilbake til noe fast her.

Anonymkode: 218c7...a06

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

K52 også singel, men må sies at jeg gjør ingen innsats for å treffes noen. Antagelig fordi jeg trives godt alene, har ikke tid heller.

Anonymkode: 34779...b4a

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

M53, singel i et drøyt år (dvs. enkemann). Har så vidt begynt å se meg litt om etter en kjæreste igjen men har ikke hastverk. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er du for kresen?

Mye villige menn der ute dersom damene er villige til å kompromisse litt 

Slutt med det tullet der. Kresen? Hva ER egentlig det?  

Det siste året for meg har vært preget av alvorlig sykdom, så da har jeg ikke hatt ork til å date eller treffe noen. Men ellers, så er det faktisk vanskelig. Har truffet mange fine jeg, men det er ikke alltid det klaffe begge veier. 

Og menn må også kompromisse litt, men hvem er egentlig mest endringsvillige? ;)

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

K46 her, singel men det er selvvalgt.

Anonymkode: 8f834...0dd

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

M48. Singel og ønsker å fortsette som singel 😊

Anonymkode: 2d167...33a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg ikke alene. Så lenge jeg har meg med en ung mann en gang i mnd. 

Gerd, 52

Anonymkode: 63a1b...c3f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 47 og singel og vil være det. Elsker friheten  , og menn er egentlig litt for ivrige så litt slitsomt. Skjønner ikke at folk er så ensomme. Jeg er nok rar sånn.

Anonymkode: a1a9c...7ad

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

K42. Vært singel i tre år. Deilig! 

Anonymkode: e7394...c0f

AnonymBruker
Skrevet

K41. Var singel fra jeg var 32 til 39. Kunne gjerne vært singel 10 år til om ikke drømmemannen dukket opp🥰 Poenget er at det er mye bedre være singel enn i noe halv dårlig forhold. Det vet de fleste av oss godt voksne. 

Anonymkode: 33116...5a8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gikk skikkelig på trynet med eksen og slet i nærmere 2 1/2år med sorg da hun byttet meg ut etter 10år med en kollega. Nå som det har løsnet og jeg har funnet tilbake til megselv, så trives jeg med å være alene. Aldri om jeg skal utsette meg for det samme igjen!! Trøster meg med at jeg ivertfall har opplevd kjærlighet på godt men mest vondt... Skal aldri tilbake der!!

Mann 42 uten barn....

Anonymkode: 2d25e...81b

AnonymBruker
Skrevet

K55 her og akkurat blitt single. Liker slettes ikke å være single. Sist var jeg single i to år før jeg fant en trivelig mann. Så gikk det ikke så bra i lengden da. 

Anonymkode: 5c43a...2da

AnonymBruker
Skrevet

M45, singel på første året. Liker det ikke, det er ensomheten som er verst. Alt annet har jeg kontroll på.

Anonymkode: 37e44...e14

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jada,47 og vært singel i en god del år nå. Tiden har bare flydd. Aner ikke om jeg kommer til å finne noen. Skal mye til,tror jeg.  

Anonymkode: 8e9c3...b59

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 47 år, og singel i 9 år. Trives som singel, men åpen for å møte noen. Er bare at sist jeg prøvde å date, så møtte jeg bare rare menn, eller menn som bare vil ha sex, eller menn som helst vil flytte sammen etter 3 uker. 

Og de to siste mennene som ba meg på date, hadde da vært single i 1 døgn. Ene bodde da fortsatt sammen med sin ex, og babyen deres. Mens andre skrev om kjærlighetssorgen sin overalt på sosiale medier.

Anonymkode: 41e17...82a

Skrevet

M39. Hvorfor skulle jeg IKKE være singel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...