AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Skrevet 19. september Hva står du for? Jeg står i et dilemma. Anonymkode: b8a54...a88
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Skrevet 19. september Det spørs helt på konteksten. Hva er ringvirkningene av dette, hvem går det utover, og hvor nært er vennskapet. Anonymkode: f7de2...f53 6
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Skrevet 19. september Må ha MYE mer info. Anonymkode: 85fa0...35c 8 5
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Skrevet 19. september Det kommer jo helt an på hva denne kollegaen har gjort som er uetisk det. Er det svindel eller tyveri så ville jeg meldt fra. Anonymkode: 2c51e...468 3
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det spørs helt på konteksten. Hva er ringvirkningene av dette, hvem går det utover, og hvor nært er vennskapet. Anonymkode: f7de2...f53 Går utover henne til slutt, men nå går det utover kollegaer Anonymkode: b8a54...a88
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går utover henne til slutt, men nå går det utover kollegaer Anonymkode: b8a54...a88 Tror du på ekte selv at dette er nok info til å kunne svare noe som helst? Anonymkode: d3b79...435 10 9
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Går utover henne til slutt, men nå går det utover kollegaer Anonymkode: b8a54...a88 Det er jo helt umulig å gi deg råd uten mer info. Hva gjør hun som går ut over kollegaer? Og har du tatt det opp med henne? Anonymkode: 331ce...bd9 2
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Skrevet 19. september Gjetter at det er denne: Anonymkode: f9e9f...f6b
AnonymBruker Skrevet 19. september #9 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gjetter at det er denne: Anonymkode: f9e9f...f6b Det tror jeg absolutt ikke, den TS'en gav tilstrekkelig info og oppdaterte underveis. Anonymkode: d3b79...435 3
AnonymBruker Skrevet 19. september #10 Skrevet 19. september Følg din personlige moral, ikke noe andre har bestemt er rett. Min moral er veldig kardemomme by moral, selv om det kan være mindre lovbrudd. Anonymkode: df584...c50 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #11 Skrevet 19. september Strider det med retningslinjer på arbeidsplassen eller lover og regler i samfunnet følger du ditt moralske pass. Anonymkode: e6f9c...f51 3
AnonymBruker Skrevet 19. september #12 Skrevet 19. september Du snakker naturligvis med henne før du gjør noe annet HI Anonymkode: 331ce...bd9
AnonymBruker Skrevet 19. september #13 Skrevet 19. september Jeg stod faktisk overfor det samme spørsmålet i dag. Vil ikke gå i detaljer i tilfelle hen leser Kvinneguiden, men jeg valgte å gjøre det som jeg mente var moralsk riktig: å ta det opp med sjefen om en kollega. Sjefen og flere andre hadde allerede stilt spørsmål om vedkommende tidligere. Sjefen tok en alvorsprat med hen. Hadde jeg ikke sagt noe, ville den samme handlingen mest sannsynlig gjentatt seg. Anonymkode: 2d919...042 2
AnonymBruker Skrevet 19. september #14 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du på ekte selv at dette er nok info til å kunne svare noe som helst? Anonymkode: d3b79...435 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kommer jo helt an på hva denne kollegaen har gjort som er uetisk det. Er det svindel eller tyveri så ville jeg meldt fra. Anonymkode: 2c51e...468 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må ha MYE mer info. Anonymkode: 85fa0...35c Smygfilma en kollega på jobb. Hengte h*n ut på video som ble lagt ut forann alle med et uhell Anonymkode: b8a54...a88
AnonymBruker Skrevet 19. september #15 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Smygfilma en kollega på jobb. Hengte h*n ut på video som ble lagt ut forann alle med et uhell Anonymkode: b8a54...a88 Hvorfor gjorde du det? Anonymkode: d3b79...435 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #16 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor gjorde du det? Anonymkode: d3b79...435 Det er jo ikke TS som har gjort det? Har du lest tråden? Anonymkode: ac72d...405 5
AnonymBruker Skrevet 19. september #17 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva står du for? Jeg står i et dilemma. Anonymkode: b8a54...a88 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Går utover henne til slutt, men nå går det utover kollegaer Anonymkode: b8a54...a88 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Smygfilma en kollega på jobb. Hengte h*n ut på video som ble lagt ut forann alle med et uhell Anonymkode: b8a54...a88 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er jo ikke TS som har gjort det? Har du lest tråden? Anonymkode: ac72d...405 TS skriver ikke hvem som har gjort det. TS skriver egentlig ingen info i det heletatt. Anonymkode: d3b79...435 3
AnonymBruker Skrevet 19. september #18 Skrevet 19. september Det kommer an på hvilken jobb du har. Har du en jobb der liv står på spill, må du bare gå imot kollega eller venn. Anonymkode: cfc91...d0e
AnonymBruker Skrevet 19. september #19 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Smygfilma en kollega på jobb. Hengte h*n ut på video som ble lagt ut forann alle med et uhell Anonymkode: b8a54...a88 Soleklart gjør det som er moralsk riktig her. Anonymkode: e9253...47d 4
AnonymBruker Skrevet 19. september #20 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det kommer an på hvilken jobb du har. Har du en jobb der liv står på spill, må du bare gå imot kollega eller venn. Anonymkode: cfc91...d0e AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Soleklart gjør det som er moralsk riktig her. Anonymkode: e9253...47d Personen jobber som sykepleier. Anonymkode: b8a54...a88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå