AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Skrevet 19. september Hva har man på seg når det regner og blåser? Værmeldinga har variert så sykt de siste dagene. Jeg hadde egentlig landet på at jeg skulle bruke shorts og t-shorte, men er livredd for å fryse i regnet. Noen med erfaringer fra lange løp i regn som vil dele? Anonymkode: fb57b...e44
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Skrevet 19. september Ingen løpere som er pålogget her i dag og vil dele erfaring? Anonymkode: fb57b...e44
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har man på seg når det regner og blåser? Værmeldinga har variert så sykt de siste dagene. Jeg hadde egentlig landet på at jeg skulle bruke shorts og t-shorte, men er livredd for å fryse i regnet. Noen med erfaringer fra lange løp i regn som vil dele? Anonymkode: fb57b...e44 Uhm, skal du løpe maraton, men har ingen erfaring med norsk vær…?!🤔 Anonymkode: e2adf...456 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Skrevet 19. september Hvis du er redd for å fryse, ville jeg kanskje sjekket i skapet om jeg hadde en gammel jakke eller ulltrøye jeg ikke var redd for å kaste av meg og miste. Ellers er min erfaring at man blir mer enn varm nok, selv om været er litt uggent. Hvis du skal løpe hele distansen, ser det også ut til at dere slipper unna det verste. Verst blir det nok for halvmaraton som starter akkurat i det det verste regnværet skal starte ... Anonymkode: bc25e...461
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uhm, skal du løpe maraton, men har ingen erfaring med norsk vær…?!🤔 Anonymkode: e2adf...456 Hyggelig. Har mye erfaring med norsk vær, men som du sikkert (eller ikke?) vet er det ganske stor forskjell på intensitet under en treningsøkt og en konkurranse. Anonymkode: fb57b...e44
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du er redd for å fryse, ville jeg kanskje sjekket i skapet om jeg hadde en gammel jakke eller ulltrøye jeg ikke var redd for å kaste av meg og miste. Ellers er min erfaring at man blir mer enn varm nok, selv om været er litt uggent. Hvis du skal løpe hele distansen, ser det også ut til at dere slipper unna det verste. Verst blir det nok for halvmaraton som starter akkurat i det det verste regnværet skal starte ... Anonymkode: bc25e...461 Takk for gode tips!! Men kan man kle av seg underveis egentlig? Må ikke startnummeret være synlig hele tiden? Hehe, det er selvfølgelig halv jeg skal løpe. Fordelen er jo at det er halvparten av distansen å være kald på da ☺️ Anonymkode: fb57b...e44
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hyggelig. Har mye erfaring med norsk vær, men som du sikkert (eller ikke?) vet er det ganske stor forskjell på intensitet under en treningsøkt og en konkurranse. Anonymkode: fb57b...e44 Takk! Nei, det er ikke stor forskjell på treningsøkt og konkurranse når man trener til en spesifikk konkurranse. Jeg legger til grunn at du har løpt tilsvarende lengde med den farten du har planlagt før…? Anonymkode: e2adf...456
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk! Nei, det er ikke stor forskjell på treningsøkt og konkurranse når man trener til en spesifikk konkurranse. Jeg legger til grunn at du har løpt tilsvarende lengde med den farten du har planlagt før…? Anonymkode: e2adf...456 Har ikke løpt halvmaraton i akkurat den farten jeg planlegger for i morgen nei. Kjenner for øvrig ingen som gjennomfører treningsøkter i tilsvarende lengde og fart som konkurranse. Noen økter med tilsvarende/nesten like lang lengde, ja. Og gjerne med innslag av konkurransefart. Men ikke gjennom hele. Anonymkode: fb57b...e44 3
AnonymBruker Skrevet 19. september #9 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke løpt halvmaraton i akkurat den farten jeg planlegger for i morgen nei. Kjenner for øvrig ingen som gjennomfører treningsøkter i tilsvarende lengde og fart som konkurranse. Noen økter med tilsvarende/nesten like lang lengde, ja. Og gjerne med innslag av konkurransefart. Men ikke gjennom hele. Anonymkode: fb57b...e44 Jøsses, dere får dere noen skikkelig overraskelser på konkurransedag dere da! Er jo ikke som i fx fotball, hvor du er avhengig av motstander, dommer osv. Maraton er i hovedsak mot en selv 🙂 Anonymkode: e2adf...456
AnonymBruker Skrevet 19. september #10 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jøsses, dere får dere noen skikkelig overraskelser på konkurransedag dere da! Er jo ikke som i fx fotball, hvor du er avhengig av motstander, dommer osv. Maraton er i hovedsak mot en selv 🙂 Anonymkode: e2adf...456 Ingen overraskelser, nei. Har løpt distansen jeg skal løpe både med og uten startnummer før. Ønsker deg en god helg ☺️ Anonymkode: fb57b...e44
AnonymBruker Skrevet 19. september #11 Skrevet 19. september Min erfaring er at man alltid blir mye varmere enn man tror. Jeg ville gått for shorts og ikke verdens tynneste t-skjorte. Fra sykling har jeg god erfaring med armsleeves og vet at mange bruker det på løp og. De er lette å ta av i fart og putte i en lomme hvis man har lomme på shortsen. Kos deg på løp og nyt at du har mulighet til å stå på startstreken 💕 Anonymkode: d9620...e81 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #12 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jøsses, dere får dere noen skikkelig overraskelser på konkurransedag dere da! Er jo ikke som i fx fotball, hvor du er avhengig av motstander, dommer osv. Maraton er i hovedsak mot en selv 🙂 Anonymkode: e2adf...456 Du har mye erfaring med dette selv eller..? Eller la meg gjette: du har aldri løpt maraton kanskje? Anonymkode: 68375...9c5 2
AnonymBruker Skrevet 19. september #13 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Min erfaring er at man alltid blir mye varmere enn man tror. Jeg ville gått for shorts og ikke verdens tynneste t-skjorte. Fra sykling har jeg god erfaring med armsleeves og vet at mange bruker det på løp og. De er lette å ta av i fart og putte i en lomme hvis man har lomme på shortsen. Kos deg på løp og nyt at du har mulighet til å stå på startstreken 💕 Anonymkode: d9620...e81 Tusen takk for veldig gode tips! «Nyt at du har mulighet» var en nydelig måte å se ting på. Så sant!! 🫶🏼 Anonymkode: fb57b...e44 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #14 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for gode tips!! Men kan man kle av seg underveis egentlig? Må ikke startnummeret være synlig hele tiden? Hehe, det er selvfølgelig halv jeg skal løpe. Fordelen er jo at det er halvparten av distansen å være kald på da ☺️ Anonymkode: fb57b...e44 Jeg hadde startnummerholder, så var ikke noe problem. Uansett hva du ender på, masse lykke til! Jeg har halvmaraton som mål neste år etter flere års løpepause. Satser på bedre vær da 😂 Anonymkode: bc25e...461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå