AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Skrevet 19. september Jeg bor i blokk med heis og prøver alltid holde igjen til det nærmer seg slutten på heisturen, før jeg slipper en kjempepromp. Dama synes det er barnslig. Hva synes dere? Anonymkode: cae05...f3c
Maleficenta Skrevet 19. september #2 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bor i blokk med heis og prøver alltid holde igjen til det nærmer seg slutten på heisturen, før jeg slipper en kjempepromp. Dama synes det er barnslig. Hva synes dere? Anonymkode: cae05...f3c Promper du på kommando er det ekkelt og barnslig ja. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Skrevet 19. september Det er bare ekkelt. Anonymkode: b899a...4c4 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Skrevet 19. september Lurer du seriøst på dette? Anonymkode: e6dbf...61e 2
monican94 Skrevet 19. september #5 Skrevet 19. september mamman din mener du.. høres ut som du er 4 år. 3
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Skrevet 19. september Ja, selvsagt! Det er ekkelt og teit! 🤦🏻♀️ Anonymkode: 4f413...565
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Skrevet 19. september Ja det er ekkelt men hvis du sliter så mye med luft i magen bør du gå til legen Anonymkode: 023a3...435
AnonymBruker Skrevet 19. september #9 Skrevet 19. september Dama sier hun skal forlate meg om jeg fortsetter å prompe i heisen. Ps. Promper aldri inne i leiligheten. Kun i heisen. Er det ikke drøyt å skulle forlate noen bare fordi man fjerter i en heis? Anonymkode: cae05...f3c
AnonymBruker Skrevet 19. september #10 Skrevet 19. september Det er fredag folkens. Da kommer sånne ting. Hvorfor gidder dere å holde liv i slike tråder. Noe jeg også gjør nå... Anonymkode: f950b...c99 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #11 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dama sier hun skal forlate meg om jeg fortsetter å prompe i heisen. Ps. Promper aldri inne i leiligheten. Kun i heisen. Er det ikke drøyt å skulle forlate noen bare fordi man fjerter i en heis? Anonymkode: cae05...f3c Ok, var litt treg i dag. Dette er selvsagt trolling. 1/10 - gå og finn deg en hobby, TS. Håper du har noe mer vettugt å gjøre i helga enn tull som dette. Anonymkode: 1d7e5...1b0
AnonymBruker Skrevet 19. september #12 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Dama sier hun skal forlate meg om jeg fortsetter å prompe i heisen. Ps. Promper aldri inne i leiligheten. Kun i heisen. Er det ikke drøyt å skulle forlate noen bare fordi man fjerter i en heis? Anonymkode: cae05...f3c Det kommer ann på om du gjør det med vilje eller sliter med luft i magen Anonymkode: 023a3...435
AnonymBruker Skrevet 19. september #13 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det kommer ann på om du gjør det med vilje eller sliter med luft i magen Anonymkode: 023a3...435 Med vilje selvfølgelig. Holder luften inne til jeg er i heisen. Først da slipper jeg all luft ut. Anonymkode: cae05...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå