AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Appen har ligget nede siden i går og Vibb har ikke tlf nummer man kan kontakte de på, så jeg måtte chatte og chatten fungerer heller ikke...Alternativet er å sende e post, men det stod at de hadde lang svartid på eposter. Er det mulig å gjøre det mer tungvint i 2025? Jeg liker å ringe for å få problemet unna, men nå er jeg over 50 og er vant å orden ting via telefon. Anonymkode: 0abbd...4db
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Jeg var inne både i går kveld og i dag morges. Sjekket nå, og kom fortsatt inn. Ikke at det hjelper deg da. Jeg skulle gjerne kunne hatt oversikt på pc også. Anonymkode: 4fddb...960
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var inne både i går kveld og i dag morges. Sjekket nå, og kom fortsatt inn. Ikke at det hjelper deg da. Jeg skulle gjerne kunne hatt oversikt på pc også. Anonymkode: 4fddb...960 Prøvde nå å gå inn via pc, og kom bare inn på siden der det er generell informasjon-ikke oversikt over strømforbruk og strømpriser ts Anonymkode: 0abbd...4db
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Irriterende når slikt ikke virker. Forbruket kan jeg ikke hjelpe med, men her finner du spotprisen i løpet av dagen. https://minspotpris.no/ Anonymkode: 4fddb...960
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå