Gå til innhold

Andre som går på "Singel" arrangement eller mingling? Hva er dine erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte nylig å gå på "Single Mingle" som arrangeres lokalt, veldig kjekt med en fysisk møteplass der alle er åpne og mottakelige til kontakt og sjekking. Nysgjerrige på andres erfaringer og opplevelser.

Foreløpig har jeg alltid forlatt arrangementet med en kvinne på armen og et telefon nummer, men ikke blitt noe mer enn det da vi egentlig ikke er så gode matcher i form av ønskene for fremtiden. Jeg har alltid foretrukket eldre kvinner men er litt dårlig triks når jeg nå selv er snart 40 og fortsatt ønsker meg egne barn 😛 Så må vel kanskje lære meg til å gå for kvinner på samme alder eller yngre siden de fleste på min alder er ferdig med barn.

Har snakker som regel med 1/3 til 2/3 av deltakerene på minglinga og synes det er en veldig flott arena, men virker som de fleste andre også synes det er mest en god sosial arena men ikke nødvendigvis leder til så mye mer. Andre som opplever det samme? Uansett veldig kjekt å treffe andre mennesker i relativt edruelig setting og lett å bli kjent med både andre menn og kvinner :D

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har en del venninner som går der for å få venner, ikke forhold☺️

Anonymkode: 59dbd...a86

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har aldri vært. Synes det er flaut. 

Anonymkode: bdb80...b10

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har en del venninner som går der for å få venner, ikke forhold☺️

Anonymkode: 59dbd...a86

Ikke sant, slik det virker til å bli fort.

AnonymBruker
Skrevet

Er medlem av en mingle-gruppe, men har aldri vært på noe treff. Synes av en eller anen grunn det er litt flaut. Her kommer en mann og skal se etter en kjæreste... Liker det ikke.

Anonymkode: ebbbc...919

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er medlem av en mingle-gruppe, men har aldri vært på noe treff. Synes av en eller anen grunn det er litt flaut. Her kommer en mann og skal se etter en kjæreste... Liker det ikke.

Anonymkode: ebbbc...919

Føles fort slik men er det som er kjekt, at alle er der for samme grunn og de fleste er like nervøse. Etter et par treff selv så fremstår det som det er et flertall som kommer alene. Det de fleste liker, at det er et "trygt" sted uten avvisning uansett om man er aktuell eller ikke. Og kommer vi alene som menn så kan vi fint bare gå til en annen mann og starte samtalen der, så gradvis begynne prate litt med andre kvinner, og noen ganger kommer kvinnene til deg for å bli kjent 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...