AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg hadde en konsultasjon på sykehus hvor jeg etterlyste journalnotat. Jeg ble fortalt at det skulle komme, og at det var skrevet. Det var i mai. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke finner det i Appen? De fant ikke noe galt, så ikke veldig nødvendig for meg å ha tilgang til notatet. Jeg bare synes det er rart at det ikke ligger der. Er det noen logisk forklaring på det? Anonymkode: b4975...dde 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Har du sett på riktig sted? Det ligger ikke sammen med innkallingsbrev etc, men under journal. Der må du gi deg selv tilgang til å lese. Ikke alltid notater etc legger seg kronologisk, så kan ligge «nederst». Ikke alle notat-maler er godkjent for overføring til HN heller, så om du ikke finner det etter å ha gitt deg selv tilgang under journal, ville jeg tatt kontakt med avdeling og bedt de sende i posten. Anonymkode: 04796...917
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Slik er det her og. Spesielt bilder osv som er tatt Anonymkode: 2c870...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg tror noen bare er veldig trege med å godkjenne notatet, og da tar det lang tid. Ellers så har legen mulighet til å unndra noen ting, men kjenner ikke helt til når det gjøres. Uansett ikke aktuelt når ingenting er galt. Anonymkode: d7796...99e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Hvis du bor i Midt-Norge er svært lite av journalen din tilgjengelig digitalt. Hos meg var ingenting tilgjengelig, måtte få fysisk kopi i posten. Anonymkode: 0e85e...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå