AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Når de går konkurs, må jeg da søke om lønnsgaranti (feriepenger), men alt lå jo på Tripletex, lønnsslipp, info om opptjente feriepenger, alt. Logget meg inn på Tripletex nå og kontoen for bedriften ikke eksisterer lenger, så hva gjør man? Jeg må jo bevise til NAV / bostyrer hvor mye feriepenger jeg har krav på. Anonymkode: 4c4a4...016
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Hør med regnskapsfører/ økonomi avdelingen. De har kanskje fremdeles tilgang eller arkivert dokumentasjon for selskapet Anonymkode: 5ca69...d10
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hør med regnskapsfører/ økonomi avdelingen. De har kanskje fremdeles tilgang eller arkivert dokumentasjon for selskapet Anonymkode: 5ca69...d10 Jeg vet ikke hvem det er, har aldri møtt dem. Har ingen kontaktinfo. Anonymkode: 4c4a4...016
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Er dette gjort bevisst for å ikke utbetale penger, altså? Anonymkode: 4c4a4...016 1
Sirah Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Mail advokaten som sitter på konkursboet. Den personen kan sikkert råde deg videre! Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke hvem det er, har aldri møtt dem. Har ingen kontaktinfo. Anonymkode: 4c4a4...016 Skal stå på proff.no hvem som er regnskapsfører og revisor Anonymkode: 5ca69...d10
Thjelp Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er dette gjort bevisst for å ikke utbetale penger, altså? Anonymkode: 4c4a4...016 Er nok ikke gjort bevist for å utelate penger. De stenger alle mulige kraner for å hente inn nok midler for å betale konkursoppgjøret. Tripeltex abonnent ser de nok på som overflødig. Noe som er rart, for der ligger jo alt økonomisk dokumentasjon og resterende aktivitet? Men kanskje de er ferdige med alt oppgjør og dermed stengt av? Jeg ville hørt med advokaten som skal gjøre opp konkursen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå