AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg er så lei I sånne folk, som kategoriserer alt. Forteller deg at det står i bibelen ditt og der står i Koranen datt. Du skal dessverre til helvete, og så blir de fornærmet om du gjør noe som ikke passer inn i deres tankesett, kaller deg satanist. Ikke rart religiøse og ikke religiøse har et vanskelig forhold. Anonymkode: 17106...71f 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Tja synes du det er en ordentlig og anstendig person, som forteller deg at hvis du ikke mener og tror det samme som de, så går det deg så ille? Synes du det er en venn verdt å ha? Ingen gjør vel så lite godt for andre som ekstrem kristne. Anonymkode: d80ac...9f2 1
Frkwitch Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er så lei I sånne folk, som kategoriserer alt. Forteller deg at det står i bibelen ditt og der står i Koranen datt. Du skal dessverre til helvete, og så blir de fornærmet om du gjør noe som ikke passer inn i deres tankesett, kaller deg satanist. Ikke rart religiøse og ikke religiøse har et vanskelig forhold. Anonymkode: 17106...71f Jeg har ei venninne som er super kristen og skulle omvende meg støtt og stadig. Jeg sa ifra en gang at jeg ville veldig gjerne være med henne da hun er ei super venninne.men ikke var interessert i å høre på henne messe om alt dette,hun tok det til seg og vi er fremdeles gode venner 😊 det er lov p si ifra tenker jeg
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Har aldri blitt kalt satanist. Har både venner og familie som er personlig kristen. Selv tror jeg ikke på himmel og helvete, men tror at alle kommer til "den andre siden" uavhengig av tro eller ikketro. Det at noen er kristen, noen muslimer, noen ateister osv er noe de selv har valgt at de skal være i dette livet før de valgte denne inkarnasjonen, så det er ikke noe jeg bruker energi på å irritere meg over. Jeg har dog i større og større grad med min sjelelige oppvåkning blitt mer en observatør og ting som dette går mindre inn på meg når enn før. Anonymkode: b0231...cf3
8ilver8nake Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Høres ikke ut som venner så forstår ikke hvorfor du omgås slike mennesker som behandler deg dårlig. Hvis ikke de jeg har rundt meg bidrar positivt til livet, så har de ikke noe i mitt liv å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå